Stjerner til ulæste meddelelser
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-07 10:21

I TB kan man når man åbner se gule stjerner foran en tråd der markerer ulæst post, og på næste trin
inde i tråden se de enkelte ulæste breve.
Af en eller anden grund virker det ikke hos mig. Somme tider er der stjerne på, andre gange ikke
selv om brevene er ulæste og vist med fed skrift i trådene.

Hvad skal jeg rette for at det virker?

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-07 10:36

Mr. Mox skrev:
> [...]
> selv om brevene er ulæste og vist med fed skrift i trådene.

Jeg har i TEST prøvet det af, og "så vidt jeg kan se" kan man ikke se om der er nye indlæg i tråden
uden at åbne denne, HVIS den har været åbnet een gang! Er det smart.

Old brockinghead Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-08-07 12:23

Den 16-08-07 11.35 skrev Mr. Mox følgende:
> [...]

Jeg må erkende, at jeg ikke ved, hvad stjernen skal gøre godt for. Det
er ikke for at markere ulæst post, fordi...

Jeg har ikke kunnet finde en logisk forklaring, selvom der sikkert er en.

> Jeg har i TEST prøvet det af, og "så vidt jeg kan se" kan man ikke se om der er nye indlæg i tråden
> uden at åbne denne, HVIS den har været åbnet een gang! Er det smart.

Hvis der er ulæste indlæg i en tråd, og tråden er klappet sammen vil det
første indlæg i tråden blive forsynet med en understregning. Er tråden
ikke klappet sammen er der ingen understregning, til gengæld kan du nemt
se de ulæste indlæg, fordi de er med fed skrift.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor trin for tin-guide til opsætning og brug af Internet Explorer 7.

Fra : Mogens Krage

Dato : 17-08-07 16:54

Kim Ludvigsen skrev bl.a.:

> Jeg har ikke kunnet finde en logisk forklaring, selvom der sikkert er en.

Når der ankommer en mail, er der hæftet en stjerne på. Skiftes der til
en anden mappe og tilbage igen, eller TB lukkes og genåbnes, er stjernen
pist væk, også selv om mailen er markeret ulæst.

Det er logikken. Anvendeligheden har jeg ingen bud på. :)

Jeg går ud fra, at det er stjernen under emnekolonnen der er på tale.
Der er også en anden seperat stjernekolonne.

--
Mvh Mogens

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-07 17:05

Mogens Krage wrote:
> Det er logikken. Anvendeligheden har jeg ingen bud på. :)

Anvendeligheden ligger i at den markerer nye mails, ikke nødvendigvis
ulæste mails.

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-08-07 15:27

Mr. Mox wrote:

> Jeg har i TEST prøvet det af, og "så vidt jeg kan se" kan man ikke se om der er nye indlæg i tråden
> uden at åbne denne, HVIS den har været åbnet een gang! Er det smart.

Det er ikke alle skins der er lige smarte hvad det angår. Prøv at skifte
skin; måske finder du en der passer til dig. Selv anvender jeg
"CrossOver 2.3" modded til TB 2.0.0.*

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 16:08

Jesper Poulsen skrev:

> Det er ikke alle skins der er lige smarte hvad det angår. Prøv at skifte
> skin; måske finder du en der passer til dig. Selv anvender jeg
> "CrossOver 2.3" modded til TB 2.0.0.*

Tak for Jeres svar. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det skin du
taler om, hvor finder jeg det?
Jeg går ud fra at et skin blot er en slags udseende af TB, jeg mister
forhåbnetlig ikke en masse indstillinger???
Når man vil have grupperne vist i tråde er det bøvlet at finde en måde
der i "VIS" vil vise tråde, jeg skal rode igennem næsten alle
mulighederne, og så er der måske ikke tråde næste gang jeg åbner
gruppen. Jeg kan ikke blot gå i Vis - og tråde - Alle ???? Er det
noget med det skin du taler om?

Med venlig hilsen Mr.Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-08-07 16:53

https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/665

> Jeg går ud fra at et skin blot er en slags udseende af TB, jeg mister
> forhåbnetlig ikke en masse indstillinger???

Det er kun udseendet, jeg har skrevet lidt om den slags på nedenstående
side, hvor du også kan læse lidt om, hvordan du installerer et tema (skin).
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-udseende.html

Men bemærk, at stjerne-funktionen ikke ændres ved at skifte tema.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil musik med det

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-07 17:03

Kim Ludvigsen wrote:
> https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/665

Jeg tror bare ikke den mod'ede udgave ligger der
Jeg har den liggende (jeg har selv lavet det hack der skulle til).

> Men bemærk, at stjerne-funktionen ikke ændres ved at skifte tema.

Det bliver nogle gange mere overskueligt ved skift af tema (andre ikoner).

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 09:45

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-udseende.html
>
> Men bemærk, at stjerne-funktionen ikke ændres ved at skifte tema.

Ja så tror jeg at jeg bare fortsætter som sædvanligt, mn kan vel sagtens vænne sig til det med
stjernerne, jeg er jo vældig glad for TB ellers.

Mvh Mr. Mox