Effektivitet hos politiet?
Fra : Peder B. Pels

Dato : 02-08-07 14:27

Tragikomik:

http://www.180grader.dk/nyheder/rhusianer-arbejde_hos_K_benhavns_Politi.
php

"Det der internet-noget har vi ikke altid tid til," lyder beskeden fra
Københavns Politi, som printer online-anmeldelser ud for derefter at
taste dem ind i et andet program.

***

Suk.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : @

Dato : 02-08-07 14:39

On Thu, 2 Aug 2007 15:27:13 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

> [...]
>
>"Det der internet-noget har vi ikke altid tid til," lyder beskeden fra
>Københavns Politi, som printer online-anmeldelser ud for derefter at

gad vide om politet også tager til folks fødesogn efter en kopi af
folks dåbs/navneattest i stedet for at bruge CPR-registeret

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-07 14:40

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Det der internet-noget har vi ikke altid tid til," lyder beskeden fra
> Københavns Politi, som printer online-anmeldelser ud for derefter at

Ekstrabladet rapporterer idag om de mange falske voldtægtsanmeldelser

Dem elsker politiet at tage alvorligt - og selv en betinget straf til damen
der har spoleret en mands liv med sit påfund, falder sjældent.

De skulle koncentrere sig om tyveri og især legemsbeskadigelse.

Men der skal lefles for kvindesagen og denne hader glædespiger - er jaloux
på dem - så pigernes kærester kaldes alfonser og forfølges helt urimeligt.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-08-07 14:48

Peder B. Pels wrote:
> [...]
> "Det der internet-noget har vi ikke altid tid til," lyder beskeden fra
> Københavns Politi, som printer online-anmeldelser ud for derefter at

Ja med den slags idiotarbejde er det sguda klart de ikke får noget i
løn... nu må de holde op med at brokke sig.

Sidst brokkede nogle URO-betjente sig over at de kun fik 22k om måneden,
det er sguda klart, URO-afdelingen har været nedlagt i langt over
10 år, så kan de sguda ikke forvente at de skal have løn :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-07 20:00

In news:slrnfb3o3l.dqa.haj@pluto.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:

> [...]
> måneden, det er sguda klart, URO-afdelingen har været nedlagt i langt
> over 10 år, så kan de sguda ikke forvente at de skal have løn :)

Når du nu er færdig med at gøre dig lystig på politiets vegne, gider du så
lige minde os om, hvor lang tid det var, du sidst var burret inde i Vestre?
Var det ikke noget mere end tre måneder?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-07 20:27

Fra : Peter Heide

Dato : 02-08-07 21:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> lige minde os om, hvor lang tid det var, du sidst var burret inde i
> Vestre?
> Var det ikke noget mere end tre måneder?

Han blev burret inde fordi han opholdte sig i et hus.

Folk blevet burret inde fordi de opholdte sig på gaden.
Gad vide hvor mange der blev anholdt primo marts som siden
blev løsladt uden sigtelse ? Der må ligge et par fede erstatningssager
for uberettiget anholdelser.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-08-07 07:13

On Thu, 2 Aug 2007 22:48:09 +0200 "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> sent
the following smoke signals:

>Han blev burret inde fordi han opholdte sig i et hus.

Uden behørig tilladelse fra ejeren af rottereden.

>Folk blevet burret inde fordi de opholdte sig på gaden.

Polisen havde både i pressen og på stedet bedt folk om at gå hjem, det
ville man så ikke, og så ramte loven de autognome.

>Gad vide hvor mange der blev anholdt primo marts som siden
>blev løsladt uden sigtelse ? Der må ligge et par fede erstatningssager
>for uberettiget anholdelser.

Hvis man ikke efterlever politiets anvisninger er en anholdelse ikke
uberettiget.
Erstatningssager? Er det noget butiksejerne i området kan anlægge mod de
autognome hærværksmænd M/K?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-08-07 09:06

Hr Jensen wrote:
> Polisen havde både i pressen og på stedet bedt folk om at gå hjem, det
> ville man så ikke, og så ramte loven de autognome.

De bad derimod aldrig dem inde i huset om at gå hjem.. det ville
ellers være rimeligt nok ikke? :)

Faktisk er der aldrig blevet givet noget forbud mod at være i
bygningen før efter de kom ind.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 03-08-07 14:19

On 03 Aug 2007 08:06:27 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>De bad derimod aldrig dem inde i huset om at gå hjem.. det ville
>ellers være rimeligt nok ikke? :)

næh, indbrudstyve anholder man

og finder man desforuden et større våbenasenal på stedet er der endnu
mere grund til at tilbageholde de terrorister man finder på stedet

>Faktisk er der aldrig blevet givet noget forbud mod at være i
>bygningen før efter de kom ind.

løgn

i aftalen med kommunen gøres der klart opmærksomt på at man IKKE må
overnatte i huset

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-08-07 14:22

@ wrote:
> løgn
> i aftalen med kommunen gøres der klart opmærksomt på at man IKKE må
> overnatte i huset

Den aftale var FYI ikke aktiv længere.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 03-08-07 18:02

On 03 Aug 2007 13:22:17 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Den aftale var FYI ikke aktiv længere.

aha

så opholdt i jer altså klart i anden mands hus uden tilladelse

som om det skulle gøre jeres forbrydelse mindre

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-07 01:21

> [...]
>

> løgn
>
> i aftalen med kommunen gøres der klart opmærksomt på at man IKKE må

At politiet ofte er langsomme/passive/konfliktsky og var for længe om at
rydde Ungeren,

ændrer ikke på at de autonome altid er asociale løftebrydere

Selvfølgelig var der aldrig tilladelse til at lade et kultu rcenter være
bolig, hvilket kostede en svensk turist-kvinde livet

N år staten er uduelig er det godt at Ruth Evensen fik skabt lov og orden

Hun er en ren HOMER SIMPSON

Homer Simpson wisdon on environtment

I den ny Homer Simpson film bliver han redningsmand for sin by, selvom de
lyncher ham for ikke at være som de andre.

Afføring fra sit kæledyr - en gris - og ham selv, lader han sive ud i en
stor sø - noget der aldrig kan give sygdom eller død og heller ikke gør det
i filmen.

Men folk fantaserer ondskab, hvor ingen ondskab er.

At my wall-newspaper debate at the street, young do-good'ers attack my
nationalism as being "hate".

Like Homer Simpson I have only little hate against myself - and therefore
only little hate against my countrymen.

The new movie let him piss in a lake and the do-good'ers fabricate a threat
to the environment in order to harass him.

Through his open egoism, he saves his city.

Fra : Kim2000

Dato : 03-08-07 20:58

> De bad derimod aldrig dem inde i huset om at gå hjem.. det ville
> ellers være rimeligt nok ikke? :)

Man havde sagt i hvert fald en uge i forvejen at folk skulle holde sig væk
for der ville ske en operation, så den holder ikke. Det er også fair nok at
man bare anholder alle der er der, det er sådan set også fair nok at man
ikke gider slæbe dem til retten hvorefter de er fri en time efter og man så
skal slås med dem igen, men TRE MÅNEDER sad nogle af dem. Det burde have
været nok at holde dem i et par dage.

mvh
Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-08-07 16:37

Kim2000 wrote:
> Man havde sagt i hvert fald en uge i forvejen at folk skulle holde sig væk
> for der ville ske en operation, så den holder ikke. Det er også fair nok at

Hvad? hvor har poltiet sagt noget sådant? jeg har ikke hørt om det..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Kim2000

Dato : 04-08-07 16:42

> Hvad? hvor har poltiet sagt noget sådant? jeg har ikke hørt om det..

Hvis man havde adgang til et tv, en avis, internettet eller anden
kommunikationsmiddel så havde du opdaget det.

Det er den samme ting jeg oplever som skolelærer.

"Du har aldrig sagt jeg skulle være stille"
"nej det er rigtigt lille ole, jeg sagde I skulle være stille, jeg tog ikke
fat i lige præcis dig og bad dig om at være stille."

Når jeg der sidder i Nordjylland kan både både høre og læse at en stor
aktion er på vej og man skal holde sig væk, så skulle man mene en indfødt
også opdagede det.

Det næste bliver vel du ikke vidste en operation var under sejling?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-08-07 17:31

Kim2000 wrote:
> Hvis man havde adgang til et tv, en avis, internettet eller anden
> kommunikationsmiddel så havde du opdaget det.

De anbefalede at folk ikke udnyttede deres grundlovssikrede ret til
at demonstrere på gaden når politiet ryddede huset, i øvrigt
utroligt langt ude at de melder sådan noget ud.
"Det kan være farligt at opholde sig i områder hvor politiet arbejder"

Der var intet om at man ikke måtte være i huset med i deres udmelding.

> Når jeg der sidder i Nordjylland kan både både høre og læse at en stor
> aktion er på vej og man skal holde sig væk, så skulle man mene en indfødt
> også opdagede det.

Du må vel så kunne finde nogle af de artikler i online-avisernes
arkiv fra lige før den 1. marts?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 17:41

On 04 Aug 2007 16:31:17 GMT, Hans Joergensen

> [...]
>"Det kan være farligt at opholde sig i områder hvor politiet arbejder"
>
>Der var intet om at man ikke måtte være i huset med i deres udmelding.

Havde faderhuset ikke bedt fogeden (med politiets hjælp), at rydde
"hytten" for ubudne gæster...??? Man skal de være meget dum for ikke
at forstå at det var ulovligt at opholde sig i huset....

>Du må vel så kunne finde nogle af de artikler i online-avisernes
>arkiv fra lige før den 1. marts?

Troede du virkelig at du opholdt dig fuldt lovligt i huset, da det
blev ryddet...???? )

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 17:38

On 04 Aug 2007 15:37:16 GMT, Hans Joergensen

>Hvad? hvor har poltiet sagt noget sådant? jeg har ikke hørt om det..

Hvordan kan det så være at resten af landet vidste det...??? Er
københavnere da dummere end andre danskere...???

Fra : @

Dato : 04-08-07 18:22

On Sat, 04 Aug 2007 18:37:36 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Hvordan kan det så være at resten af landet vidste det...??? Er
>københavnere da dummere end andre danskere...???

det har mange undersøgelser da påvist

dog var det en københavener som opfandt lokumsbrættet,

men da jyderne ikke syntes om det deraf følgende svineri savede de
altså et hul i det

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-08-07 09:05

Jens Bruun wrote:
> Når du nu er færdig med at gøre dig lystig på politiets vegne, gider du så
> lige minde os om, hvor lang tid det var, du sidst var burret inde i Vestre?
> Var det ikke noget mere end tre måneder?

12 ugers varetægtsfængsel, og sidst? jeg har altså kun været der
en gang :)

2. forlængelse på 4 uger blev foretaget fordi poltiet var bange for
at jeg ville kunne påvirke:
Afhøring af 4 betjente (jeg ikke aner hvem er).
Kontrol af dankort-transaktioner.
Kontrol af opkaldsoplysninger på min mobiltelefon.

Jeg har ret til at være bitter over at skulle side varetægtsfængslet
pga. påvirkningsrisiko af ting jeg ikke kan påvirke.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-07 09:27

In news:slrnfb5od5.dqa.haj@pluto.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:

> Jeg har ret til at være bitter over at skulle side varetægtsfængslet
> pga. påvirkningsrisiko af ting jeg ikke kan påvirke.

Nej, den ret fortabte du, da du besluttede at opholde dig i huset
velvidende, at der var en politiaktion under opsejling.

Jeg har forståelse for, at du synes, din fængsling var sur røv. Det ville
jeg også synes i dine sko. Men inden du bliver alt for bitter bør du hele
tiden huske dig selv på, at du udmærket kendte spillereglerne i forvejen.
Havde du ikke brudt dig om dem, havde det været det letteste i hele verden
at holde næsen væk dengang.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-08-07 09:52

Jens Bruun wrote:
> Nej, den ret fortabte du, da du besluttede at opholde dig i huset
> velvidende, at der var en politiaktion under opsejling.

Hallo, varetægtsfængsling giver fanme ikke mening med mindre der
rent faktisk er en risiko ved at man går fri..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-07 10:07

In news:slrnfb5r4l.dqa.haj@pluto.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:

> Hallo, varetægtsfængsling giver fanme ikke mening med mindre der
> rent faktisk er en risiko ved at man går fri..

Hallo. Du kendte spillereglerne i forvejen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-08-07 10:14

Jens Bruun wrote:
> Hallo. Du kendte spillereglerne i forvejen.

Det ændrer ikke på at der er højesteretsafgørelser der siger at man
ikke skal varetægtsfængsles på baggrund af en ikke eksisterende
påvirkningsrisiko!

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-07 10:49

In news:slrnfb5seq.dqa.haj@pluto.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:

> Det ændrer ikke på at der er højesteretsafgørelser der siger at man
> ikke skal varetægtsfængsles på baggrund af en ikke eksisterende
> påvirkningsrisiko!

Jeg undrer mig. Du færdes i et miljø, hvor man sætter en ære i at leve efter
egne regler, og ikke efter samfundets. Når du så oplever, at det
omkringliggende samfund bevæger sig ud i gråzonen mht. overholdelse af
gældende love og regler, piver du.

Du er en klynkende pivskid, som resten af dine autonome venner er. Jeg kunne
have respekt for jer, hvis I var villige til at tage konsekvenserne af jeres
handlinger, men det er I ikke. Når I først er havnet i fedtefadet, bruger I
alle de midler, vort demokratiske samfund stiller til jeres rådighed, selvom
I åbenlyst hader selvsamme samfund og åbenlyst tager afstand fra det i andre
sammenhænge. Ynkeligt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 03-08-07 11:40

> Hallo, varetægtsfængsling giver fanme ikke mening med mindre der
> rent faktisk er en risiko ved at man går fri..

Jeg var som alle andre chokeret over at se nogle gymnasieelever sidde
varetægtsfængslet i både uger og måneder, flugt risikoen må siges at være
minimal og "opklaringsarbejdet" kan man jo ikke stoppe, når beviset er en
video.

Væretægtsfængsling er _ikke_ en straf, selvom en del vist tror det.

(Og så græmmes man over at voldsmænd kan gå samme dag efter afhøring)

mvh
Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-08-07 12:11

Kim2000 wrote:
> (Og så græmmes man over at voldsmænd kan gå samme dag efter afhøring)

Jeg blev ihvertfald voldsomt harm over at se knivstikkeren fra det
dér diskotek i Århus (eller var det Aalborg?) gå fra retten uden at
ryge i varetægt, da jeg selv lige var blevet forlænget af førnævnte
årsager.. Han kunne da om nogen påvirke efterforskningen, og
knivstikkere er fanme nogle idioter.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 03-08-07 14:32

On 03 Aug 2007 08:51:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hallo, varetægtsfængsling giver fanme ikke mening med mindre der
>rent faktisk er en risiko ved at man går fri..

så skulle du jo stadigvæk være spærret inde

at lade terrorister gå frit omkring er da en stor risko at løbe

Fra : Peder B. Pels

Dato : 03-08-07 15:33

@ <1@invalid.net> wrote:

> så skulle du jo stadigvæk være spærret inde
>
> at lade terrorister gå frit omkring er da en stor risko at løbe

Nu går duover gevind, @. Medmindre du har nogle konkrete anklager imod
HJ som retfærdiggør mærkaten "terrorist", så har du gjort ham meget
uret.

Fra : @

Dato : 03-08-07 18:07

On Fri, 3 Aug 2007 16:32:52 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

>Nu går duover gevind, @. Medmindre du har nogle konkrete anklager imod
>HJ

hans helt klare forsvar for den forbryderbande som vandaliserede dele
af København og i mange tilfælde forsøgte at dræbe politifolk

Fra : Kim2000

Dato : 02-08-07 15:58

> [...]
>
> "Det der internet-noget har vi ikke altid tid til," lyder beskeden fra
> Københavns Politi, som printer online-anmeldelser ud for derefter at

Dygtige veluddannede betjente burde slet ikke sidde og lave den slags
papirnusseri, politisekretæren burde genopfindes, så kunne betjente lave det
de er dygtige til - og sikkert også det de rent faktisk blev betjent for.

mvh
Kim

Fra : Peder B. Pels

Dato : 02-08-07 17:49

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> de er dygtige til - og sikkert også det de rent faktisk blev betjent for.

Men det har det danske demokrati ikke formået at gøre, selvom det burde
gøres.

Og nogle folk sætter deres lid til politikerne? Du godeste.