/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Dødsstraf
Fra : Martin Johansen


Dato : 30-07-07 19:09

Hvorfor tager man ikke bare og putter alle de indvandrerbander og
hiphopbander, som skal genere andre mennesker, i fængsel eller
klynger dem op i et træ, de er sku da skide irriterende med alt
det lorte larm fra knallerter og subwoofere.

Der burde ikke ydes mandebod, hvis jeg hugger en indvandrerbande
ned, som har overfaldet/voldtaget nogen, tværtimod burde man få
en medalje for hver kriminel, man ordner - for disse er
mindreværdige mennesker, og hvis deres død kan gøre verden bedre
for andre, så burde man ikke tøve

Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
for hvert sådant individ den selvgode villakvarters elite lader
patruljere gaderne, bliver uskyldige plaget via deres falske
godhed.

Stem på MARTIN JOHANSEN

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

 
 
Hans Joergensen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-07-07 19:33

Martin Johansen wrote:
> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og

Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
De er nemlig alle sammen irriterende.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Carsten Riis (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 30-07-07 19:48

Hans Joergensen skrev den 30-07-2007 20:32:
> Martin Johansen wrote:
>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>
> Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
> hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
> De er nemlig alle sammen irriterende.


Tja, sådan kan man også klare trafikproblemerne i København.

Må jeg lave noget tilsvarende her på Lyngbyvej?


--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

Wilstrup (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-07-07 19:52


"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:46ae3265$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Hans Joergensen skrev den 30-07-2007 20:32:
>> Martin Johansen wrote:
>>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor
>>> dumme og
>>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men
>>> selvhad. Og
>>
>> Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til
>> at skyde
>> hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på
>> Bispebuen.
>> De er nemlig alle sammen irriterende.
>
>
> Tja, sådan kan man også klare trafikproblemerne i København.
>
> Må jeg lave noget tilsvarende her på Lyngbyvej?
>

er det ikke lettere med vejsidebomber - dem har de danske
soldater jo en vis erfaring med



Martin Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 30-07-07 20:47

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:46ae3345$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:46ae3265$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hans Joergensen skrev den 30-07-2007 20:32:
>>> Martin Johansen wrote:
>>>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>>>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>>>
>>> Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>>> hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>>> De er nemlig alle sammen irriterende.
>>
>>
>> Tja, sådan kan man også klare trafikproblemerne i København.
>>
>> Må jeg lave noget tilsvarende her på Lyngbyvej?
>>
>
> er det ikke lettere med vejsidebomber - dem har de danske soldater jo en
> vis erfaring med

Og ellers finder man nemt en professionel musser.

Mvh
Martin


Martin Johansen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen


Dato : 30-07-07 20:03

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>Martin Johansen wrote:
>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og

>Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>De er nemlig alle sammen irriterende.

Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, så burde du nu
arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde optøjer omkring
ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed
--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Hans Joergensen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-07-07 20:05

Martin Johansen wrote:
> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, så burde du nu
> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde optøjer omkring
> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed

Jeg lavede overhoved ikke optøjer..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Martin Johansen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen


Dato : 30-07-07 20:06

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>Martin Johansen wrote:
>> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, så burde du nu
>> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde optøjer omkring
>> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed

>Jeg lavede overhoved ikke optøjer..

Du var medvirkende til ULOVLIG INDTRÆNGEN i Faderhusets ejendom

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Hans Joergensen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-07-07 20:20

Martin Johansen wrote:
>>Jeg lavede overhoved ikke optøjer..
> Du var medvirkende til ULOVLIG INDTRÆNGEN i Faderhusets ejendom

Det er da heller ikke optøjer? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Martin Johansen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen


Dato : 30-07-07 22:29

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>Martin Johansen wrote:
>>>Jeg lavede overhoved ikke optøjer..
>> Du var medvirkende til ULOVLIG INDTRÆNGEN i Faderhusets ejendom

>Det er da heller ikke optøjer? :)

Ordkløvning er vist det sidste kort man lægger

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 02:00

Martin Johansen wrote:
>>> Du var medvirkende til ULOVLIG INDTRÆNGEN i Faderhusets ejendom
>>Det er da heller ikke optøjer? :)
> Ordkløvning er vist det sidste kort man lægger

I øvrigt er vi nogle stykker der finder Faderhuset utroligt
irriterende, hvilket retfærdiggører de handlinger vi står anklaget
for ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Ukendt (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-07-07 09:50

On 31 Jul 2007 00:59:58 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>>>> Du var medvirkende til ULOVLIG INDTRÆNGEN i Faderhusets ejendom
>>>Det er da heller ikke optøjer? :)
>> Ordkløvning er vist det sidste kort man lægger
>
>I øvrigt er vi nogle stykker der finder Faderhuset utroligt
>irriterende, hvilket retfærdiggører de handlinger vi står anklaget
>for ;)

Øhhh.... Må jeg så også smadre genboens bil hvis han parkerer den der,
hvor jeg vil holde (det er nemlig "utroligt irriterende")....???

Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 22:43

S.A.Thomsen wrote:
>>I øvrigt er vi nogle stykker der finder Faderhuset utroligt
>>irriterende, hvilket retfærdiggører de handlinger vi står anklaget
>>for ;)
> Øhhh.... Må jeg så også smadre genboens bil hvis han parkerer den der,
> hvor jeg vil holde (det er nemlig "utroligt irriterende")....???

Ja ihvertfald hvis vi følger Martin Johansen's regler :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Martin Johansen (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen


Dato : 01-08-07 09:46

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>S.A.Thomsen wrote:
>>>I øvrigt er vi nogle stykker der finder Faderhuset utroligt
>>>irriterende, hvilket retfærdiggører de handlinger vi står anklaget
>>>for ;)
>> Øhhh.... Må jeg så også smadre genboens bil hvis han parkerer den der,
>> hvor jeg vil holde (det er nemlig "utroligt irriterende")....???

>Ja ihvertfald hvis vi følger Martin Johansen's regler :)

Hvis du vil følge "mine regler"? Nej, så skal du opføre dig
ordentligt

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

N_B_DK (31-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 31-07-07 14:49

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnfat2ce.dqa.haj@pluto.bananas.dk

> I øvrigt er vi nogle stykker der finder Faderhuset utroligt
> irriterende, hvilket retfærdiggører de handlinger vi står anklaget
> for ;)

Aha, så at I er irriterede retfærdiggør, vold, hærværk, osv ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 22:43

N_B_DK wrote:
>> I øvrigt er vi nogle stykker der finder Faderhuset utroligt
>> irriterende, hvilket retfærdiggører de handlinger vi står anklaget
>> for ;)
> Aha, så at I er irriterede retfærdiggør, vold, hærværk, osv ?

Ja efter trådstarters logik ik?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

N_B_DK (31-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 31-07-07 23:04

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnfavb77.dqa.haj@pluto.bananas.dk
> Ja efter trådstarters logik ik?

Nå endnu en autonom.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


@ (30-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-07-07 21:47

On 30 Jul 2007 19:04:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Martin Johansen wrote:
>> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, så burde du nu
>> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde optøjer omkring
>> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed
>
>Jeg lavede overhoved ikke optøjer..

næ du holdt vel vagt ved våbenlageret


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Michael Weber (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 30-07-07 20:56


"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
news:46ae35f4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
> >Martin Johansen wrote:
> >> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
> >> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>
> >Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
> >hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
> >De er nemlig alle sammen irriterende.
>
> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, så burde du nu
> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde optøjer omkring
> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed

Det forekommer mig, du smider barnet ud med badevandet.

Optøjerne var på ingen måde acceptabel, men det er væsentlig at holde fast i
at optøjerne, for mig at se, udsprang af fustration over den tiltagende
ensretning, samfundet tilsyneladende bevæger sig imod.

Vi lever i et samfund der tilsyneladende ikke har mentalt- eller
viljemæssigt- overskud til at give plads til en lille grupppe unge
mennesker,
der selv vil, der selv kan, der selv reflektere over hvorvidt deres
voksenrolle, samfundet forsøger på at presse dem ind i,
er rigtig for dem.
For mig at se bør unge være kritiske, gøre oprør og forsøge at gøre tingene
på en ny måde netop for at udvikle samfundet,
for at give en indikation af eller et bud på, hvad de vil med samfundet, når
de overtager det efter deres forældre.

Man kan jo så i en stille stund få den tanke at netop de, der er imod denne
gruppe af anderledes- og/eller kreativt- tænkende unge mennesker,
ikke selv formår eller evner at komme med bedre tanker og idéer o.s.v. og
derfor er nød til at undertrykke det, de ikke kan eller vil forstå.
Men okay...man behøver jo bare at se på hvad en erhvervsmand som Lars Kolind
efterspørger m.h.t. medarbejdere...så de unge fra ungdomshuset
skal squ nok klare sig :)





@ (30-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-07-07 22:34

On Mon, 30 Jul 2007 21:55:49 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>
>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
>news:46ae35f4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>> >Martin Johansen wrote:
>> >> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>> >> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>>
>> >Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>> >hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>> >De er nemlig alle sammen irriterende.
>>
>> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, så burde du nu
>> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde optøjer omkring
>> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed
>
>Det forekommer mig, du smider barnet ud med badevandet.
>
>Optøjerne var på ingen måde acceptabel, men det er væsentlig at holde fast i
>at optøjerne, for mig at se, udsprang af fustration over den tiltagende
>ensretning, samfundet tilsyneladende bevæger sig imod.

jajajajaja undskyldningerne for en flok forkælede voldsforbryderiske
møgunger vil åbenbart slet ingen ende tage


>Vi lever i et samfund der tilsyneladende ikke har mentalt- eller
>viljemæssigt- overskud til at give plads til en lille grupppe unge
>mennesker,
>der selv vil, der selv kan,

hærværk tyverier narkomisbrug ulovlige våben drabsforsøg på politifolk

jo jeg skal lige love for at de unge selv kunne - udvise en så negativ
adfærd at det næsten var løgn



>For mig at se bør unge være kritiske, gøre oprør og forsøge at gøre tingene
>på en ny måde netop for at udvikle samfundet,

brandbomber - hærværk - forsøg på at dræbe eller kvæste politifolk

er det hvad du forstår ved samfundsudvikling?


>for at give en indikation af eller et bud på, hvad de vil med samfundet, når
>de overtager det efter deres forældre.

vil med samfundet

ingen verdens ting - hvis de unge vaneforbrydere som holdt til på
Jagtvej 69 skulle være normen villle samfundet lynhurtigt bryde sammen
da disse tror hele verden er til for dem og at de aldrig nogensinde
selv skal yde det mindste


>Man kan jo så i en stille stund få den tanke at netop de, der er imod denne
>gruppe af anderledes- og/eller kreativt- tænkende unge mennesker,

er det stadigvæk voldsforbryderne fra Jagtvej 69 du skriver om?

i bekræftende fald vil jeg råde dig til at slukke for det du ryger på
og åbne vinduet og få noget frisk luft før det er for sent,
det du ryger er tydeligvis meget usundt

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Martin Johansen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen


Dato : 30-07-07 22:46

Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk>:

>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
>news:46ae35f4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>> >Martin Johansen wrote:
>> >> Det er overtro, at man skal v?re eftergivende overfor dumme og
>> >> irriterende mennesker, for det er slet ikke n?de, men selvhad. Og
>>
>> >Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>> >hver eneste bilist der k?rer forbi min lejlighed ude p? Bispebuen.
>> >De er nemlig alle sammen irriterende.
>>
>> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, s? burde du nu
>> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde opt?jer omkring
>> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed

>Vi lever i et samfund der tilsyneladende ikke har mentalt- eller
>viljem?ssigt- overskud til at give plads til en lille grupppe unge
>mennesker,
>der selv vil, der selv kan, der selv reflektere over hvorvidt deres
>voksenrolle, samfundet fors?ger p? at presse dem ind i,
>er rigtig for dem.

Jeg tror snarere betonfeministerne er en lille købehavnsk sekt,
og at du skal kigge andre steder hen efter folk, "der kan selv"

>For mig at se b?r unge v?re kritiske, g?re opr?r og fors?ge at g?re tingene
>p? en ny m?de netop for at udvikle samfundet,
>for at give en indikation af eller et bud p?, hvad de vil med samfundet, n?r
>de overtager det efter deres for?ldre.

Hov, det er jo mig! Nå, men jeg vil da gerne gå hjem om aftenen
uden at blive passet op af muslimer. Og så burde man gå tilbage
til gamle dages dyder, hvor der var mere værdsættelse af orden og
fredsommelighed -- men det er jo ikke et korrekt "oprør" i din
bog

>Man kan jo s? i en stille stund f? den tanke at netop de, der er imod denne
>gruppe af anderledes- og/eller kreativt- t?nkende unge mennesker,
>ikke selv form?r eller evner at komme med bedre tanker og id?er o.s.v. og
>derfor er n?d til at undertrykke det, de ikke kan eller vil forst?.

Man kunne jo fjerne socialdemokraternes brandvejs-regler og
ejendomskat osv., så dem der ville, kunne bo billigt i en
lade/hytte på en mark istedet for et kapret hus på det trendy
nørrebro

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Michael Weber (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 31-07-07 00:44


"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
news:46ae5bfa$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk>:
>
> >"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
> >news:46ae35f4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> >> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
> >> >Martin Johansen wrote:
> >> >> Det er overtro, at man skal v?re eftergivende overfor dumme og
> >> >> irriterende mennesker, for det er slet ikke n?de, men selvhad. Og
> >>
> >> >Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
> >> >hver eneste bilist der k?rer forbi min lejlighed ude p? Bispebuen.
> >> >De er nemlig alle sammen irriterende.
> >>
> >> Du ved godt, hvem jeg mener. Og faktisk, ja, s? burde du nu
> >> arbejde i konsentrationslejr, fordi du gjorde opt?jer omkring
> >> ungdomshusets nedrivning = statsfjendtlig virksomhed
>
> >Vi lever i et samfund der tilsyneladende ikke har mentalt- eller
> >viljem?ssigt- overskud til at give plads til en lille grupppe unge
> >mennesker,
> >der selv vil, der selv kan, der selv reflektere over hvorvidt deres
> >voksenrolle, samfundet fors?ger p? at presse dem ind i,
> >er rigtig for dem.
>
> Jeg tror snarere betonfeministerne er en lille købehavnsk sekt,
> og at du skal kigge andre steder hen efter folk, "der kan selv"

Betonfeministerne ?
Jeg har en anelse svært ved at se, hvad de har med sagen at gøre.

I forhold til ungdomshuset og unge "der kan selv", er det jo værd at bemærke
at det er en flok
unge mennesker der frivillig indgår i en organisation,
de selv vil være med til at bestemme over og udvikle, en organisation der
benytter sig af en
projekt-orienteret tilgang til specifikke opgaver....hmmm...
hvor fanden høre man eller om den slags...erhvervslivet ?


>
> >For mig at se b?r unge v?re kritiske, g?re opr?r og fors?ge at g?re
tingene
> >p? en ny m?de netop for at udvikle samfundet,
> >for at give en indikation af eller et bud p?, hvad de vil med samfundet,
n?r
> >de overtager det efter deres for?ldre.
>
> Hov, det er jo mig! Nå, men jeg vil da gerne gå hjem om aftenen
> uden at blive passet op af muslimer. Og så burde man gå tilbage
> til gamle dages dyder, hvor der var mere værdsættelse af orden og
> fredsommelighed -- men det er jo ikke et korrekt "oprør" i din
> bog

Det undre mig at du mener ro & orden er en gammeldags dyd, men jeg
formoder du så er mere moderne end jeg er og rent faktisk er blivet passet
op af muslimer. Ja, det ville jo forklare en del.

Og nej, du formår ikke at lave et korrekt oprør efter min bog...eller nogens
bog...
husk, det er ingen skam at overlade en opgave man ikke kan finde ud af, til
nogen der kan....
så lad være med at spild din energi på dét.


>
> >Man kan jo s? i en stille stund f? den tanke at netop de, der er imod
denne
> >gruppe af anderledes- og/eller kreativt- t?nkende unge mennesker,
> >ikke selv form?r eller evner at komme med bedre tanker og id?er o.s.v.
og
> >derfor er n?d til at undertrykke det, de ikke kan eller vil forst?.
>
> Man kunne jo fjerne socialdemokraternes brandvejs-regler og
> ejendomskat osv., så dem der ville, kunne bo billigt i en
> lade/hytte på en mark istedet for et kapret hus på det trendy
> nørrebro

Du illustrerer her på smukkeste vis pointen med afsnittet, du kommentere.
Flot & tak for bekræftelsen !!




Ukendt (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-07-07 21:16

On 30 Jul 2007 18:32:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Martin Johansen wrote:
>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>
>Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>De er nemlig alle sammen irriterende.

Hmmmm.... Jeg troede du brugte brosten...

@ (30-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-07-07 22:45

On Mon, 30 Jul 2007 22:15:52 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>On 30 Jul 2007 18:32:33 GMT, Hans Joergensen
><haj@enterprise-server.dk> wrote:
>
>>Martin Johansen wrote:
>>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>>
>>Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>>hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>>De er nemlig alle sammen irriterende.
>
>Hmmmm.... Jeg troede du brugte brosten...

eller brandbomber

men det kan være politiet tog det alt sammen på jagtvej?


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 01:57

S.A.Thomsen wrote:
>>Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>>hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>>De er nemlig alle sammen irriterende.
> Hmmmm.... Jeg troede du brugte brosten...

Der er sgu lige lovligt langt at kaste helt hen til Bispebuen..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Ukendt (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-07-07 09:50

On 31 Jul 2007 00:56:55 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>>>Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>>>hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>>>De er nemlig alle sammen irriterende.
>> Hmmmm.... Jeg troede du brugte brosten...
>
>Der er sgu lige lovligt langt at kaste helt hen til Bispebuen..

Er du da ikke i træning...???

Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 22:43

S.A.Thomsen wrote:
>>Der er sgu lige lovligt langt at kaste helt hen til Bispebuen..
> Er du da ikke i træning...???

Jeg har aldrig smidt med brosten..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

N_B_DK (01-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-08-07 07:45

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnfavb7o.dqa.haj@pluto.bananas.dk
> Jeg har aldrig smidt med brosten..

Skal du jo sige.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Wilstrup (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 01-08-07 08:43


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:46b02c37$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in
> message
> news:slrnfavb7o.dqa.haj@pluto.bananas.dk
>> Jeg har aldrig smidt med brosten..
>
> Skal du jo sige.

har du beviser for det modsatte eller er det modsatte bare
noget du skal sige fordi du endnu en gang er blevet sat til
vægs af klogere folk end dig? (Det er nu heller ikke så
vanskeligt, No Brain)



N_B_DK (01-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-08-07 10:02

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
news:46b03978$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> (Det er nu heller ikke så vanskeligt, No Brain)

Det må sandelig knibe med din evne til at lære eller forstå.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Wilstrup (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 01-08-07 11:06


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:46b04c52$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> news:46b03978$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> (Det er nu heller ikke så vanskeligt, No Brain)
>
> Det må sandelig knibe med din evne til at lære eller forstå.

Gaaaaab, du keder mig, No Brain!

EOD!



Ukendt (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-08-07 09:11

On 31 Jul 2007 21:43:20 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>>>Der er sgu lige lovligt langt at kaste helt hen til Bispebuen..
>> Er du da ikke i træning...???
>
>Jeg har aldrig smidt med brosten..

Men det er da en udbredt fritidsfornøjelse i de kredse hvor du
færdes... Du sad nok ikke så lang tid i spjældet, fordi politiet ikke
kunne lide din frisure...

Hans Joergensen (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 01-08-07 11:57

S.A.Thomsen wrote:
>>Jeg har aldrig smidt med brosten..
> Men det er da en udbredt fritidsfornøjelse i de kredse hvor du
> færdes... Du sad nok ikke så lang tid i spjældet, fordi politiet ikke
> kunne lide din frisure...

Jeg sad i spjældet så længe fordi politiets anklager og nogle korrupte
dommere mener at det er fint at straffe folk uden dom, og i øvrigt
uden konkrete beviser der har noget at gøre med anklagen..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Ukendt (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-08-07 14:24

On 01 Aug 2007 10:57:25 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>>>Jeg har aldrig smidt med brosten..
>> Men det er da en udbredt fritidsfornøjelse i de kredse hvor du
>> færdes... Du sad nok ikke så lang tid i spjældet, fordi politiet ikke
>> kunne lide din frisure...
>
>Jeg sad i spjældet så længe fordi politiets anklager og nogle korrupte
>dommere mener at det er fint at straffe folk uden dom, og i øvrigt
>uden konkrete beviser der har noget at gøre med anklagen..

Nå ja..... Selvfølgelig er du fuldstændig uskyldig... ))))

Hans Joergensen (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 01-08-07 14:30

S.A.Thomsen wrote:
>>Jeg sad i spjældet så længe fordi politiets anklager og nogle korrupte
>>dommere mener at det er fint at straffe folk uden dom, og i øvrigt
>>uden konkrete beviser der har noget at gøre med anklagen..
> Nå ja..... Selvfølgelig er du fuldstændig uskyldig... ))))

Ihvertfald i anklagepunkterne... hvis de vil dømme mig for noget
kunne de sguda i det mindste anklage mig for noget jeg har gjort ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Ukendt (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-08-07 17:16

On 01 Aug 2007 13:30:11 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>>>Jeg sad i spjældet så længe fordi politiets anklager og nogle korrupte
>>>dommere mener at det er fint at straffe folk uden dom, og i øvrigt
>>>uden konkrete beviser der har noget at gøre med anklagen..
>> Nå ja..... Selvfølgelig er du fuldstændig uskyldig... ))))
>
>Ihvertfald i anklagepunkterne...

Jeg ved ikke hvad du er anklaget for, men gætter på at det er noget
med ulovlig indtrængen, holde vagt ved et ulovligt våbenlager, ikke
rette dig efter politiets anvisninger, vold mod politiet og
lignende...

>hvis de vil dømme mig for noget
>kunne de sguda i det mindste anklage mig for noget jeg har gjort ;)

Mon ikke det også er med...???

Pernille (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 30-07-07 22:00


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfasbm1.dqa.haj@pluto.bananas.dk...
> Martin Johansen wrote:
>> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
>> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
>
> Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
> hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
> De er nemlig alle sammen irriterende.
>
Jeg tror ikke, at du er så dum, at du ikke forstår budskabet...





Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 01:59

Pernille wrote:
>> Enig, jeg vil straks anskaffe mig en riffel og give mig til at skyde
>> hver eneste bilist der kører forbi min lejlighed ude på Bispebuen.
>> De er nemlig alle sammen irriterende.
> Jeg tror ikke, at du er så dum, at du ikke forstår budskabet...

Det var da lige netop budskabet? irriterende personer der larmer
burde man have lov til at slå ihjel.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

N_B_DK (31-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 31-07-07 14:51

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnfat2ap.dqa.haj@pluto.bananas.dk

> Det var da lige netop budskabet? irriterende personer der larmer
> burde man have lov til at slå ihjel.

Dvs du mener at I skulle være skudt af politiet istedet for ? interessant.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Hans Joergensen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-07-07 22:44

N_B_DK wrote:
>> Det var da lige netop budskabet? irriterende personer der larmer
>> burde man have lov til at slå ihjel.
> Dvs du mener at I skulle være skudt af politiet istedet for ? interessant.

Nej nej, det er Martin Johansen's mening.. følger du ikke tråden?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Martin Johansen (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen


Dato : 01-08-07 09:43

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>N_B_DK wrote:
>>> Det var da lige netop budskabet? irriterende personer der larmer
>>> burde man have lov til at slå ihjel.
>> Dvs du mener at I skulle være skudt af politiet istedet for ? interessant.

>Nej nej, det er Martin Johansen's mening.. følger du ikke tråden?

Det er forkert

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

JensenDenmark (30-07-2007)
Kommentar
Fra : JensenDenmark


Dato : 30-07-07 19:48

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
news:46ae2942$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvorfor tager man ikke bare og putter alle de indvandrerbander og
> hiphopbander, som skal genere andre mennesker, i fængsel eller
> klynger dem op i et træ, de er sku da skide irriterende med alt
> det lorte larm fra knallerter og subwoofere.
>
> Der burde ikke ydes mandebod, hvis jeg hugger en indvandrerbande
> ned, som har overfaldet/voldtaget nogen, tværtimod burde man få
> en medalje for hver kriminel, man ordner - for disse er
> mindreværdige mennesker, og hvis deres død kan gøre verden bedre
> for andre, så burde man ikke tøve
>
> Det er overtro, at man skal være eftergivende overfor dumme og
> irriterende mennesker, for det er slet ikke nåde, men selvhad. Og
> for hvert sådant individ den selvgode villakvarters elite lader
> patruljere gaderne, bliver uskyldige plaget via deres falske
> godhed.

Rejs du ned og tilslut dig heppekoret.
http://www.liveleak.com/view?i=2a0_1185106657

Jeg kunne godt se ideen med lidt underholdning på Rådhuspladsen i en tid,
hvor alle er lidt nedbrudte over at efterlønnen og dermed velfærdsstaten er
brudt sammen, men er vi ikke kommet videre end Struensee?

Mvh
JensenDenmark




Pernille (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 30-07-07 21:59


"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
news:46ae2942$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvorfor tager man ikke bare og putter alle de indvandrerbander og
> hiphopbander, som skal genere andre mennesker, i fængsel eller
> klynger dem op i et træ, de er sku da skide irriterende med alt
> det lorte larm fra knallerter og subwoofere.
>
> Der burde ikke ydes mandebod, hvis jeg hugger en indvandrerbande
> ned, som har overfaldet/voldtaget nogen, tværtimod burde man få
> en medalje for hver kriminel, man ordner - for disse er
> mindreværdige mennesker, og hvis deres død kan gøre verden bedre
> for andre, så burde man ikke tøve
>
Jeg forstår godt dine synspunkter.
Men, hvis folk som gik rundt og lavede ballade, fik en rimelig/ordentlig
straf,
så ville vi jo nok ikke tænke sådan.
Man bliver frustreret over, at dommene som forbrydere får, er alt for
små/vattede, i forhold til deres ugerning.
Hårdere straffe over HELE linien. Kører 2 unger på 10 år, 2 på én
cykel, så gi' dem en eller anden straf. Det er ikke nok at løfte en pege-
finger. Det er de skam helt lige glade med. Det der vil gøre indtryk er,
at komme en tur på politistationen, for derefter at blive hentet af far
eller
mor.






banditfa@hotmail.com (31-07-2007)
Kommentar
Fra : banditfa@hotmail.com


Dato : 31-07-07 14:21

Er det selvforsvar når man bekæmper autonome landsforrædere? De er jo
trods alt samfundsskadelige!

Mvh


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste