Jeg ser...
Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 08:12

... at der ligefrem er blevet startet tråde om mig i de par dage, jeg har
holdt den første del af min ferie. Af Christian, der ikke forstår, hvorfor
jeg ikke springer ud fra sommerhuset og jubler over, at det nu kun er 9% af
pakistanerne, der bifalder terror -hvorimod han hopper let og elefant over,
at det fortsat er 70% af palæstineserne, der går ind for selvmordsbomber mod
tilfældige og uskyldige. Mon nogle af dem bor her i landet, Christian -måske
som følge af en vanvittig særlov for år tilbage? Og af PKN, der åbenbart
oplever nogle ugers pause i gaderøverier og flokvold i Gellerup udført af
fremmede kobler, som om, at problemet er væk. Måske, jeg håber det da, men
det ændrer jo ikke en dyt på, at de links, jeg har sendt er korrekte -ELLER
at der masser af problemer andre steder. Og folk som PKN, CRL, KL og andre
har jo faktisk aldrig anerkendt, at problemerne overhovedet har eksisteret.
Det er Malene og andre højrefløjser, der har skabt det hele i ledtog med
Dansk Folkeparti. Men tilbage til Christian -NEJ, jeg bruger desværre ikke
meget tid på at finde disse historier. Blot et par minutters søgning om
dagen bringer jo hver gang nye muligheder for at true jer med virkelighedens
Danmark. Og så gider jeg iøvrigt slet ikke at kommentere den stupide påstand
fra et fjols om, at jeg kun linker til formiddagsbladene -det viser jo bare
at han bevidst er ude på at provokere og ikke forholder sig til emnet. Som
så mange andre, desværre. Nå, lige en dag hjemme og så tilbage borte -håber
i denne gang kan klare jer uden at tænke på mig )

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 28-07-07 08:59

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Nå, lige en dag hjemme og så tilbage borte -håber
> i denne gang kan klare jer uden at tænke på mig )

Smut du bare. Du vil ikke blive savnet...

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 09:44

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå, lige en dag hjemme og så tilbage borte -håber
> >

> Smut du bare. Du vil ikke blive savnet...

Årh jo -mon ikke bare en lille smule?

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 28-07-07 10:52

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Årh jo -mon ikke bare en lille smule?

Ja okay. Der skal jo nok være nogle herinde, der kommer til at
savne dine indlæg.

Jeg hører så blot ikke til en af dem.

Kan du ha' en fortsat regnfuld sommerferie.

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 11:00

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja okay. Der skal jo nok være nogle herinde, der kommer til at
> savne dine indlæg.
>
> Jeg hører så blot ikke til en af dem.

Det er jo fair nok. Men gør du alligevel -så kommenter dem dog i forhold til
emnet og ikke i forhold til min person. Det vil dog løfte niveauet en smule
her i gruppen.

> Kan du ha' en fortsat regnfuld sommerferie.

I sandhed i lige måde

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 09:22

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tilfældige og uskyldige. Mon nogle af dem bor her i landet,
> Christian -måske
> som følge af en vanvittig særlov for år tilbage?

Malene, hvis man ikke er i stand til at se det positive i, at tilslutningen
til terrorisme er på STOR tilbagegang blandt muslimer, så har man vist et
stort problem med sig selv.

Jeg har ikke andre kommentarer til ovenstående.

> [...]
> det ændrer jo ikke en dyt på, at de links, jeg har sendt er
> korrekte -ELLER
> at der masser af problemer andre steder.

Malene, kender du selv nogen, der direkte er berørt af problemer med
indvandrere? Jeg kender ingen., og bor selv i et område med en høj tæthed af
indvandrere.

Hvad er "masser af problemer" i grunden? Er det, at man kan finde tusindvis
af avisartikler, hvis man bliver ved længe nok? Er det, at man kan tælle
tusind forbrydelser, hvis man bare ser på en stor nok del af befolkningen?

Du citerer HVER ENESTE avisartikel, du kan finde, hvor det er muligt for dig
at kaste lidt mistanke på indvandrere. Tror du selv - sådan helt
psykologisk - at du inde i dit eget hoved er ved at tegne et retvisende
billede af, hvordan forholdene er blandt Danmarks indvandrere?

Jeg mener: Ét er, at du tydeligvis har bestemt dig for at hade muslimer
generelt. Noget andet er, at du i øjeblikket gør alt, hvad du kan for at
bestyrke denne opfattelse. Hvorfor? Og hvorfor kan man ikke blandt dine
utallige tråde finde én eneste, der handler om en positiv historie om
indvandrere? Der er ellers masser af historier at fortælle.

Du kan selvfølgelig kaste skylden på aviserne, der - som aviser jo har for
vane - har det med at lægge vægt på de negative historier. For når en
indvandrerer klarer sig godt, så er han pludselig ikke længere
andengenerationsindvandrer, muslim, flygtning, indvandrer eller noget i den
retning - nej så er han typisk bare dansker, som tilfældigvis har et
usædvanligt navn.

> Og folk som PKN, CRL, KL og andre
> har jo faktisk aldrig anerkendt, at problemerne overhovedet har
> eksisteret.

Hvad ved du egentlig om det???

(...)

> [...]
> meget tid på at finde disse historier. Blot et par minutters søgning om
> dagen bringer jo hver gang nye muligheder for at true jer med

Kunne du så ikke bruge et par minutter mere på at finde de positive
historier også?

Hvis nej - hvorfor ikke?

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 10:04

> [...]
tilslutningen
> til terrorisme er på STOR tilbagegang blandt muslimer, så har man vist et

Og jeg fastholder at 9% pakistanere og 70% palæstinesere stadigvæk udgør et
problem.

> Malene, kender du selv nogen, der direkte er berørt af problemer med
> indvandrere? Jeg kender ingen., og bor selv i et område med en høj tæthed
af
> indvandrere.

Christian, er det endnu en bekræftelse af, at du ikke ser noget problem med
de masser af forbrydelser begået af fremmede -bare de ikke går ud over dig
og dine bekendte?

> [...]
> tusind forbrydelser, hvis man bare ser på en stor nok del af befolkningen?

Nej, masser af problemer er, når man kun behøver et par minutter om dagen
for at støde på nye artikler om forbrydelser begået af de fremmede.

> [...]
> psykologisk - at du inde i dit eget hoved er ved at tegne et retvisende
> billede af, hvordan forholdene er blandt Danmarks indvandrere?

Jeg beskriver ikke, hvad der foregår i mit eget hovede -jeg beskriver, hvad
medierne omtaler. Du har jo før påstået, at disse historier er pure
opspind -vil du fortsætte med den sang?

> [...]
> utallige tråde finde én eneste, der handler om en positiv historie om
> indvandrere? Der er ellers masser af historier at fortælle.

Jeg har ikke sagt noget om muslimer. Og angående positive historier om de
fremmede, har jeg jo folk som dig til at linke.

> Hvad ved du egentlig om det???

Jeg kan faktisk læse -tro det eller ej. Og at dømme efter jeres indlæg i den
seneste tid, skal man søge længe og forgæves efter jeres holdning til
problemerne, jeg og andre har linket til. Men i har dæleme haft travlt med
at kaste jer over budbringere generelt og min person i særdeleshed.

> Kunne du så ikke bruge et par minutter mere på at finde de positive
> historier også?

Det kan jeg sagtens -men hvorfor skulle jeg dog føle mig forpligtet af det?
Jeg er langt mere interesseret i at høre, hvorfor i har så travlt med at
nedgøre budbringeren end at kommentere og erkende de utallige forbrydelser,
jeg og andre har linket til. Du plumpede i dengang med Voldsmosespillet og
du har ikke svaret konstruktivt på ét eneste af de mange efterfølgende
indlæg, jeg sendte omkring NYE forbrydelser, jeg sendte i den anledning.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 10:12

> tilslutningen
>
> Og jeg fastholder at 9% pakistanere og 70% palæstinesere stadigvæk udgør
> et
> problem.

Og ja ... du må have problemer med dig selv.

> af
>
> Christian, er det endnu en bekræftelse af, at du ikke ser noget problem
> med
> de masser af forbrydelser begået af fremmede

Du evner ikke logisk tænkning, vel?

Prøv at svare på mit spørgsmål i stedet. Det er yderst relevant for dit
mentale helbred.

> tusindvis
>
> Nej, masser af problemer er, når man kun behøver et par minutter om dagen
> for at støde på nye artikler om forbrydelser begået af de fremmede.

Så der er masser af problemer alene fordi du spammer denne gruppe til med
dumme links?

Interessant.

> dig
>
> Jeg beskriver ikke, hvad der foregår i mit eget hovede

Det er jo så spørgsmålet.

> Jeg har ikke sagt noget om muslimer. Og angående positive historier om de
> fremmede, har jeg jo folk som dig til at linke.

Som du må have opdaget, er det ellers ikke en af mine hobbies. Jeg er - i
modsætning til dig - ikke ude i en ensidig kampagne for det ene eller det
andet.

> Jeg kan faktisk læse -tro det eller ej.

Men du kan ikke forstå.

> Det kan jeg sagtens -men hvorfor skulle jeg dog føle mig forpligtet af
> det?

Et bud: Fordi det kunne være med til at tegne et nuanceret og retvisende
billede i stedet for et unuanceret og misvisende billede.

> Jeg er langt mere interesseret i at høre, hvorfor i har så travlt med at
> nedgøre budbringeren

Fordi der enten må være noget galt med dig, eller også er du bevidst
ondskabsfuld.

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 10:29

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Og ja ... du må have problemer med dig selv.

Så har vi den igen -skyd på budbringeren i stedet for at forholde dig til,
at 70% palæstinesere går ind for terror mod uskyldige. Jeg synes, at du
virker ret kynisk, Christian.

> Du evner ikke logisk tænkning, vel?
>
> Prøv at svare på mit spørgsmål i stedet. Det er yderst relevant for dit
> mentale helbred.

Og igen -masser af interesse for min person. INTET svar på mit spørgsmål. Du
vireker ret kynisk, Christian.

> Så der er masser af problemer alene fordi du spammer denne gruppe til med
> dumme links?

"dumme links"? Masser af historier, hvor danskere er ofre for de fremmedes
vols og anden kriminalitet? Du viker meget kynisk, Christian -og du
forholder dig fortsat ikke til emnet.

> Det er jo så spørgsmålet.

Næh, jeg linker til historier ude i virkeligheden, hvor du åbentbart ikke
befinder dig. Du virker uhyggelig kynisk, Christian.

> Som du må have opdaget, er det ellers ikke en af mine hobbies. Jeg er - i
> modsætning til dig - ikke ude i en ensidig kampagne for det ene eller det
> andet.

Årh, du er da ellers godt i gang med en af slagsen.

> Et bud: Fordi det kunne være med til at tegne et nuanceret og retvisende
> billede i stedet for et unuanceret og misvisende billede.

Årh ja -en fremmed, der klarer sig godt i sit pizzaria kan jo i opveje et
par gaderøverier eller 3.

> Fordi der enten må være noget galt med dig, eller også er du bevidst
> ondskabsfuld.

Så har vi den for 3. gang i dette indlæg -min person. Tsk, tsk. Jamen så er
jeg både syg, dum, grim og fed -men det ændrer jo ikke på, at de links, jeg
har bragt beskriver den virkelighed, som i ikke kan acceptere. Det er en
kynisme og en ondskabsfuldhed, der batter noget. Hvem er det egentlig, der
er noget galt med, Christian?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:22

> Så har vi den igen -skyd på budbringeren

Det kan jo være meget relevant, hvis budbringeren er en del problemet. Og
det er der jo i høj grad tale om her.

> Årh ja -en fremmed, der klarer sig godt i sit pizzaria kan jo i opveje et
> par gaderøverier eller 3.

Hvorfor skal han opveje et gaderøveri, han ikke har anden relation til end,
at gerningsmanden tilfældigvis også er inbdvandrer? Det er vel ham temmelig
uvedkommende.

Fra : @

Dato : 28-07-07 22:02

On Sat, 28 Jul 2007 19:22:16 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
>Det kan jo være meget relevant, hvis budbringeren er en del problemet. Og
>det er der jo i høj grad tale om her.

nej det er der nemlig ikke

der er tale om at nogen prøver at undertrykke et sandt budskab
ved at skyde på budbringeren

hvorfor har du det så svært med det faktum at muhamedanere
kontinuerligt gennem mere end 1350 år med alle midler har bekriget alt
og alle som ikke er muhamedanere?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 23:44

@ <1@invalid.net> skrev:

>hvorfor har du det så svært med det
>faktum at muhamedanere
>kontinuerligt gennem mere end 1350 år
>med alle midler har bekriget alt
>og alle som ikke er muhamedanere?

Det er du muligt ... og alligevel er Malene ubegavet.

Er det for kompliceret for dig?!?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 07:24

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> nej det er der nemlig ikke
>
> der er tale om at nogen prøver at undertrykke et sandt budskab
> ved at skyde på budbringeren

Hvilken del af budskabet er det, der er sandt? Det, der står på linierne,
eller det, der står mellem linierne?

> hvorfor har du det så svært med det faktum at muhamedanere
> kontinuerligt gennem mere end 1350 år med alle midler har bekriget alt
> og alle som ikke er muhamedanere?

Hvor meget kender du til kristendommens historie?

Fra : @

Dato : 29-07-07 09:57

On Sun, 29 Jul 2007 08:24:10 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Hvilken del af budskabet er det, der er sandt? Det, der står på linierne,
>eller det, der står mellem linierne?

at andre folk fantaserer kan man aldrig klandre budbringeren for

>Hvor meget kender du til kristendommens historie?

hvad har det med dine fobier at gøre?

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 12:33

On Sat, 28 Jul 2007 11:12:10 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Og ja ... du må have problemer med dig selv.

Mener du ikke, det er et problem at 70% af palæstineserne går ind for
terrorisme...???

Er Malene et større problem i dine øjne...???

>Prøv at svare på mit spørgsmål i stedet. Det er yderst relevant for dit
>mentale helbred.

Personfnidder...

>Så der er masser af problemer alene fordi du spammer denne gruppe til med
>dumme links?

Hvordan kan et link være dumt...???

>Fordi der enten må være noget galt med dig, eller også er du bevidst
>ondskabsfuld.

Mere personfnidder...

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 12:18

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kunne du så ikke bruge et par minutter mere på at finde de positive
> historier også?
>
> Hvis nej - hvorfor ikke?

Positive historier er meget sjældne CRL. Og hvis man endelig finder en, så
viser lidt kildekritik at det er løgn ;-(

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:24

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Positive historier er meget sjældne CRL. Og hvis man endelig finder en, så
> viser lidt kildekritik at det er løgn ;-(

Marin, jeg finder det uhyre svært at se fonuften i at begynde en debat om
dine vrangforestillinger.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 11:33

> [...]
>ikke at kommentere den stupide påstand
>fra et fjols om, at jeg kun linker
>til formiddagsbladene -det viser jo bare

Overordnet set fremstår det som om, du har savnet den daglige
tilsvining af din sørgelige person og af dine forvrøvlede
forsøg på at tilføre menneskeheden blot det mindste.

Det er naturligvis fuldt forståeligt. En dagligdag baseret på
angstneurotisk opførsel kan desværre sagtens blive det ene
halmstrå, der skal til for, at føle man har noget at stå op
til.

Derfor kan en uges klimaforandring hurtigt gå hen at blive en
mental prøvelse. En hel uge - hvor dagligdagens benhårde
rutine med at finde links på internettet, om hvor ond verden
er, er blevet brudt - kan virke som uoverskuelig lang tid.

Umiddelbart er det da også en menneskelig reaktion, når du
bilder dig ind, at de gerninger du plejer at stå op og udføre
på dk.politik, er savnet.

Tanken om, at du ikke gør en eneste forskel er naturligvis
ubærlig, men sand.

Du er ubegavet, Malene.

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 15:33

"Peter Bang (slet 6QNFP)" <peterbang@6QNFPprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på dk.politik, er savnet.
>
> Tanken om, at du ikke gør en eneste forskel er naturligvis

Ja, ja -det HAR du jo konstateret så mange gange. Derimod kan vi jo alle se,
at du fortsat er for fej en køter til at forholde dig til de sager, jeg
omtaler. Hvorfor, køter?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 18:49

>Ja, ja -det HAR du jo konstateret så
>mange gange. Derimod kan vi jo alle se,
>at du fortsat er for fej en køter til
>at forholde dig til de sager, jeg
>omtaler. Hvorfor, køter?

Det betyder intet for mig, om du eller 'vi alle!?!' kan se
hvordan jeg forholder mig til dit og dat eller ej.

Jeg troede egentlig du havde forstået, at fejhed osv, intet har
med besvarelse af dine utallige indlæg at gøre.

Men du bilder dig naturligvis stadig ind, at du har krav på et
eller andet, når du nu kæmper så bravt for at bringe links til
ekstrabladet.dk. Men, Malene ... du har ikke krav på noget som
helst. Og at diverse debatører på dk.politik ikke gider at røre
en finger i forhold til dine talentløse indlæg, har intet med
fejhed at gøre.

Sæt dig bare ned igen. Jeg er stadig ikke imponeret.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:26

"Peter Bang (slet 6QNFP)" <peterbang@6QNFPprivat.dk> wrote in message
> Du er ubegavet, Malene.

I hvert fald har vi ikke set noget her i dk.politik, der indikerer andet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 18:32

> "Peter Bang (slet 6QNFP)" <peterbang@6QNFPprivat.dk> wrote in message
>
> I hvert fald har vi ikke set noget her i dk.politik, der indikerer andet.

Hvad indikerer at du kan dømme om det?

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:47

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad indikerer at du kan dømme om det?

Nok ikke noget, du er kvik nok til at opdage.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 18:50

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>"Christian R. Larsen"
><crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>news:46ab7c18$0$90276$14726298@news.s unsite.dk...

>Hvad indikerer at du kan dømme om det?

Det han skriver. Intet.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 11:40

Den Sat, 28 Jul 2007 09:12:19 +0200 skrev Malene P:

> [...]
> så mange andre, desværre. Nå, lige en dag hjemme og så tilbage borte -håber
> i denne gang kan klare jer uden at tænke på mig )

Og i tråden "Torsdagskoncert plaget af røvere" hvor jeg linker til en
artikel i Fyens Stiftidende om en 15 årige dansker der bliver overfaldet
af en flok indvandrere, svare vvv: "Det er da godt at Malene ansætter
en vikar når hun er på ferie."
Så din person og dine forkerte holdninger er altså værre end en
stakkels 15 årig dansk dreng der bliver overfaldet af en flok indvandrere.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 11:53

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:

> [...]
>holdninger er altså værre end en
>stakkels 15 årig dansk dreng der
>bliver overfaldet af en flok indvandrere.

Det virker lidt forvrænget, når du sætter dine posteringer i
relief til overfald på børn.

Men hvordan er du nået frem til konklusionen om, hvad der er
værre?

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 15:34

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så din person og dine forkerte holdninger er altså værre end en
> stakkels 15 årig dansk dreng der bliver overfaldet af en flok indvandrere.

Ja, de er sgu ret desperate.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 18:55

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>Ja, de er sgu ret desperate.
>
>Malene P

Desperation har intet med det at gøre, Malene.

Du er ubegavet.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 12:07

Den Sat, 28 Jul 2007 10:52:35 +0000 skrev slet CZ2KX:

> Det virker lidt forvrænget, når du sætter dine posteringer i
> relief til overfald på børn.
>
> Men hvordan er du nået frem til konklusionen om, hvad der er
> værre?

Det kan du se i vvv's svar til mig. Han skriver: Det er da godt at
Malene ansætter en vikar når hun er på ferie, istedet for at kommentere
indlæggets indhold.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 28-07-07 19:49

Malene P skrev:
> .. at der ligefrem er blevet startet tråde om mig i de par dage, jeg har

Klø bare på. Jo mere hadske dansker-haderne bliver i deres sprogbrug,
jo mere har du dem trængt i defensiven.

Allerbedst er det, hvis de kalder dig nazist. Så viser de dig nemlig,
at du har vundet en given diskussion jvf. Godwin
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 23:42

-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
skrev:

> [...]
>
>Allerbedst er det, hvis de kalder
>dig nazist. Så viser de dig nemlig,
>at du har vundet en given diskussion jvf. Godwin

:) ... talentet trak Godwin-kortet .... ynk.

Fra : Malene P

Dato : 29-07-07 10:07

"Peter Bang (slet G13YW)" <peterbang@G13YWprivat.dk> skrev i en meddelelse
> -=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>

> :) ... talentet trak Godwin-kortet .... ynk.

Hov -du glemte lige endnu engang at fortælle, at Malene er ubegavet, køter.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-07 11:26

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Og nu omtaler du dig selv i 3. person. Det er et kedeligt
symptom.

Men nej, Malene. Jeg glemte det ikke. Jeg nævner din manglende
begavelse, når det er dig jeg kommunikerer med.

Ligesom nu, Malene. Du er ubegavet, Malene.

Fra : Malene P

Dato : 29-07-07 11:48

"Peter Bang (slet LPOX4)" <peterbang@LPOX4privat.dk> skrev i en meddelelse

> Og nu omtaler du dig selv i 3. person. Det er et kedeligt
> symptom.
>
> Men nej, Malene. Jeg glemte det ikke. Jeg nævner din manglende
> begavelse, når det er dig jeg kommunikerer med.

Nårh, ja -sådan kommunikerer du jo. Jamen så må du jo se om du kan undvære
din standardreaktion den næste uges tid, mens vi igen triller ud i
sommerhuset, køter.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-07 12:43

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>Nårh, ja -sådan kommunikerer du jo.

Og dit 'køter' ligger jo niveauer højere.

>Jamen så må du jo se om du kan undvære
>din standardreaktion den næste uges
>tid, mens vi igen triller ud i
>sommerhuset, køter.

Spørgsmålet er om du kan. Det virker ikke sådan.

Pas nu på sigøjnerne på E45.

Du er ubegavet, Malene.

Fra : Zeki

Dato : 29-07-07 09:44

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

....det du vil se.

> Blot et par minutters søgning om
> dagen bringer jo hver gang nye muligheder for at true jer med
> virkelighedens
> Danmark.

Nu har jeg brugt mere end et "par minutter" på eb.dk, bt.dk, politiken.dk,
berlingske.dk, avisen.dk og jp.dk, og jeg kan altså ikke finde nogle
grufulde nyheder om "enkeltstående tilfælde" - dem du har så travlt med
puste op som det helt voldsomme. Kan du hjælpe?

Til gengæld fandt jeg endnu en artikel om danskere som endnu engang bliver
kædet sammen med børneporno/pædofili. Hvis jeg gjorde som dig kunne jeg
sikkert poste indlæg hver anden dag med denne slags "enkeltstående
tilfælde". Hvorfor jeg aldrig læser om nogle af "anden etnisk herkomst" der
enten har børneporno på deres computer eller på anden måde har forbrudt sig,
må betyde at det er danske mænd vores børn skal frygte og tage sig i agt for
i "virkelighedens Danmark". At danske mænd - grundet de mange "enkeltstående
tilfælde" er glade for børneporno. I hvert fald hvis vi skal følge din
rationalisering.

Mvh
Zeki