Bedstemor i fængsel for æresdrab
Fra : John

Dato : 27-07-07 05:35

Bedstemor med slav i:

Britisk domstol dømmer 70-årig kvinde skyldig i mord på svigerdatter, der
ville skilles:

http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=922704

Ikke kun muhammedanerne, men åbenbart også de indiske sikh'er kan dét dér
gylle med tvangs-ægteskab og æresdrab.

Hvorfor bliver de dog ikke hjemme i deres middelalder-jordhuler!

John

Fra : Pernille

Dato : 27-07-07 09:37

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> gylle med tvangs-ægteskab og æresdrab.
>
> Hvorfor bliver de dog ikke hjemme i deres middelalder-jordhuler!

Hvis det handler om ære, så tror jeg da nok, at det er en større plæt på
familien, at et familiemedlem har begået drab, end at svigerdatteren ønsker
at blive skilt.
De er fuldstændig sindsyge, disse mennesker!
Fængsel på livstid, er ikke lang tid, for en 70'årig...

Fra : John

Dato : 27-07-07 09:47

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> De er fuldstændig sindsyge, disse mennesker!

Tydeligvis :(