Venstre: Ritts ledelse er præget af løgne ~
Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-07-07 15:04

Og de har de været 40 år om at erkende!!.

http://jp.dk/indland/kbh/article1019085.ece

Ritt Bjerregaard (S) lyver, bedrager og skaber dårlig stemning på rådhuset.
Så kontant er udmeldingen fra Venstres leder i København, kulturborgmester
Martin Geertsen.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 23-07-07 15:11

Poul Nielsen skrev:
> Og de har de været 40 år om at erkende!!.

Som tiden dog flyver. Jeg husker det som var det i fjor hun blev
overborgmester i København.

Fra : Abdullah Rahman

Dato : 23-07-07 15:46

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Som tiden dog flyver. Jeg husker det som var det i fjor hun blev
> overborgmester i København.

Og jeg husker da hun ringede fra en nødtelefon på motorvejen og bad
alarmcentralen holde storebæltsfærgen tilbage så hendes majestæt ku komme
med, var det i 1973??. Mage til psykop.... skal man sgu lede langt efter.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 23-07-07 16:51

Abdullah Rahman skrev:

> Og jeg husker da hun ringede fra en nødtelefon på motorvejen og bad
> alarmcentralen holde storebæltsfærgen tilbage så hendes majestæt ku komme
> med, var det i 1973??. Mage til psykop.... skal man sgu lede langt efter.

Nej, den søgning er hurtigt overstået.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 27-07-07 07:14

"Poul Nielsen" <aslan@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ritt Bjerregaard (S) lyver, bedrager og skaber dårlig stemning på
> rådhuset. Så kontant er udmeldingen fra Venstres leder i København,

Jamen, så vil hun jo kunne beklæde statsministerposten til UG, hvis man ser
på det i forhold til Foghs mange løgne.

Svend