Rød-spin
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-07-07 11:25

Nu hvor det står klart at Ritt's billige lejligheder er fri fantasi,
hvorledes får de røde så bortforklaret fadæsen?
Jo, det er såmænd den kloge Ritt, der vil tage et opgør med
kontraktpolitikken ))
(netop hørt i tvangslicensradioen - hvor skamløse kan de røde blive :)

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 15-07-07 12:00

> [...]
> kontraktpolitikken ))
> (netop hørt i tvangslicensradioen - hvor skamløse kan de røde blive :)

Socialdemokrater har alle dage udvist topmål af økonomisk uansvarlighed.
Alene af den grund har jeg intet til overs for deres økonomiske gøren og
laden.

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-07-07 12:31

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Socialdemokrater har alle dage udvist topmål af økonomisk uansvarlighed.
> Alene af den grund har jeg intet til overs for deres økonomiske gøren og

minder forsigtigt om at Brixtoftes økonomiske model på et tidspunkt blev
beskrevet som et eksempel på venstres økonomiske gøren og laden. Ja de
kaldte det vist en mønsterkommune.

Lad mig også minde om at loven om den 3 årrige ungdomsuddannelse som Bertel
Haarder fremsatte allerede nu 1 måned efter vedtagelsen viser sig at være
kraftigt underfinacieret

PEter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-07-07 13:53

Martin Larsen wrote:
> [...]
> kontraktpolitikken ))
> (netop hørt i tvangslicensradioen - hvor skamløse kan de røde blive :)

Hun har lært noget af de radikale og NA.. de kan heller ikke lide
"kontrakt politik".
Kontrakt politik er også noget skidt.. i hvertfsld *efter* et valg.

- cep