G-streng og forklæde -KLAGE OVER POLITI
Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-07 19:05

G-streng og forklæde -KLAGE OVER POLITI

Igen har Bellahøj Station overreageret på latterlig falskanmeldelse, hvor
sober politi-ledelse havde ignoreret.

I foråret kom to gange udkørende betjente, fordi løgnere i kvarteret mente,
at jeg var blufærdighedskrænkende, hvilket jeg efter loven aldrig har været.

Jeg klagede og en politijurist ville ikke kritisere sine kollegers udkørsel
til min bopæl, men citerede Jeres jura om at kun hvis afklædthed har "uterlig"
dvs sexuelt provokerende præg er der evt et problem

Alle - undtagen I - ved i dag at man på alle strande må solbade og
svømmebade splitterfornøjet, men blot ikke promenere med blottet lem, altså
udvise ekshibitionisme.

Men Bellahøj-betjente har for god tid og elsker åbenbart udkørsel om
mini-bagateller, når det er i den sexistiske boldgade?

Siden jeg erfarede med egne spædbørn, hvor fanatisk de hadede at få ble på
og andet der snærede om underlivet har jeg eksperimenteret med afslappet løs
påklædning.

Da jeg i 1976 kom hjem fra 4 års ulandsarbejde, gik jeg i folderige
afghanerbukser eller skotsk kilt uden underbukser eller shorts - og barfodet
, og mine nuværende lovlige eksperimenter går på en løs g-streng og evt et
lille forklæde.

Den sidste uge har jeg på mit plankeværk skrevet at alle forbipasserende er
velkommen til at plukke blommer fra mit træ, der fra haven hænger ud over
fortovet, og i dag hørte jeg nogle drenge gå højrøstet op i
blommeplukningen og jeg stod ærbart ved min havelæge og diskuterede med dem
om grad af modenhed, der giver mest velsmag og om regnen har betydet nul
orme men sprængt blommeskind.

Min genbo der af politiske grunde udøver hærværk mod mig, hvilket jeg har
anmeldt, ringede efter politiet, der straks kom og hørte min forklaring om
nul nøgenhed og fandt alt OK og irettesatte genboen.

Det havde været mere på sin plads, om I pr telefonopringning havde irettesat
ham dengang han brugte sin bil som redskab til omfattende hærværk mod min
ejendom, hvilket jeg har meddelt jer skriftligt, detaljeret og gentagne
gange, uden respons.

I ved nu hans identitet og CPR,og bør tage min hærværksanmeldelse op pr
telefon med ham.

Det er mit indtryk, at den fornuftige kvindelige og mandlige betjent der var
her i dag, fulgte op på den falske anmeldelse med klogt at irettesætte
genboen, der stod på afstand og råbte ad mig imens betjentene snakkede med
mig , men en bedre proportionssans med vægt på vold og hærværk foreslås i
fremtiden.

Fra : Vidal

Dato : 14-07-07 20:17

Bo Warming wrote:

> G-streng og forklæde -KLAGE OVER POLITI

> Alle - undtagen I - ved i dag at man på alle strande må solbade og
> svømmebade splitterfornøjet, men blot ikke promenere med blottet lem, altså
> udvise ekshibitionisme.

Mon ikke det her kan være en løsning for dig:

http://maycph.files.wordpress.com/2006/11/borat-neon-green-swimsuit08.jpg

Hvis du får den tilstrækkelig tynd, kan den både
afsløre og tildække, så den dækker begge dine
formål. Måske kunne du selv konstruere den af
et par strømpebukser eller to.

Måske du skulle gå til bageren og i Føtex med den,
så vil du få en passende opmærksomhed.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-07 16:27

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> formål. Måske kunne du selv konstruere den af
> et par strømpebukser eller to.
>
> Måske du skulle gå til bageren og i Føtex med den,

Jeg er slet ikke interesseret i opmærksomhed
Jeg ved godt at dansk ikkerygerflertal er intolerant med en æstetik der får
dem til at væmmes ved min vom - selv APJ støttede muslimbestyrer hr SAid fra
Netto, der forbød mig at komme i hans butik pga åbenstående skjorte
Vom er ulækkert a la rygning og der er nu, især pr august, skabt precedens
for intolerance - du ejer ikke din krop og dit helbred - er du usund er du
forbryder
Men politiets jurist har skrevet at afklædthed er kun ulovlig hvis sexuelt
æggende/uterlig - svarende til Politikens resumering om stradopførsel -
nøgensvømning og solbadning OK, men promenade til isboden med slap blottet
pik er ulovligt.

Mit hjemmegjorte "Prada-design" p.t. er et stykke grønt velour som en
skottekilt som jeg har i en snor a la et forklæde så kluden hænger i to
snore fra hver side af halsen og dækker lem. Hvis jeg har brug for at være
anstændig trækker jeg to metal-S-kroge fra hver sin side sammen over navlen
og hægter dem i hinanden og så er jeg så tildækket hele vejen rundt som en
skotte i kilt - også hvis jeg bøjer mig fororver og nogen står bag mig

TAk for foto, men jeg tror at posen om kønsdelene forskubber sig når man
går, ligger, sidder skiftevis.
Og bagfra mooner han og provokerer let muslimer - og den fare vil jeg ikke
udsætte mig for
Kinesiske børnehavebørn har en dragt med en smæk foran og bagved , den
forreste a la forklæde
Skal de skide eller piosse så sætter de sig på hug og begge smæk er ikke i
vejen for ekskrementerne

Det kinesiske system er del af heldragt med stort hul ved skridtet men uden
at nogen kan se noget.
Mit er mere a la badebuks/nederdel med seler/livrem - og når jeg har
perfektioneret det bør jeg nok skrive ny artikel til ugeskrift for læger,
for systemet er praktisk for de der har urge eller stress urininkontinens og
hurtig skal af med en sjat uden at væde tøjet - enten ned i have eller i
kop(minipotte, minibækken)
Der er intet uværdigt i under møde at skulle af med lidt urin, mens folk ser
det, men det er svært at få kop ind igennem gylp(og især ud når den er fuld)

Paris Hilton og Britney Spears blir berømte på at gå i byen trusseløse, så
why not?

Os midaldrende overvægtige går med livrem og seler, ofte, så ad den vej har
jeg indledt eksperimenter og pludselig falder columbusægget på plads

Ring gerne 35861000 hvis nogen har hørt om kreative eksperimenter a la
mine.

Min marmeladeglas-artikel i Ueskrift for Læger har jeg fået megen feedback
på især positivt og ofte fra folk der har gjort lignende eksperimenter selv,
også i enrum men uden at pu blicere

Revyvisen udstiller tåbelighed i "Det ved du, det ved jeg/ men vi ved det
godt nok hver for sig"

Fra : Rea721

Dato : 16-07-07 00:06

> Jeg er slet ikke interesseret i opmærksomhed

Hahahaha...Håber du selv kan se hvor tåbelig en udtalelse det er ...men den
kan godt gå hen og blive en klassikker

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : N_B_DK

Dato : 16-07-07 00:17

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message

> Hahahaha...Håber du selv kan se hvor tåbelig en udtalelse det er
> ...men den kan godt gå hen og blive en klassikker

Den var faktisk meget god :D

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 16-07-07 00:24

> Mon ikke det her kan være en løsning for dig:
>
> http://maycph.files.wordpress.com/2006/11/borat-neon-green-swimsuit08.jpg

*roflmao*

Med venlig hilsen
Michael Weber