Atter et tilfælde af berigelse af anden et~
Fra : Krumme

Dato : 13-07-07 23:00

23-årig kvinde voldtaget i varebil
http://ekstrabladet.dk/112/article318472.ece

Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette tilfælde???

Krumme

Fra : Michael Weber

Dato : 13-07-07 23:14

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> 23-årig kvinde voldtaget i varebil

Hmm...var bilen på gule plader ?
Måske en sag for skattevæsenet ?

Fra : Henri Gath

Dato : 13-07-07 23:18

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hmm...var bilen på gule plader ?
> Måske en sag for skattevæsenet ?

Læg mærke til kynismen....denne mand holder helt indlysende ikke af sine
medmennesker, men kun af sin egen idealisering af nogle af dem......fordi
han ser sig selv (offer) i dem

Fra : Michael Weber

Dato : 13-07-07 23:25

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> medmennesker, men kun af sin egen idealisering af nogle af dem......fordi

Er du indigneret nu ?

Fra : Henri Gath

Dato : 14-07-07 00:02

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du indigneret nu ?

Indigneret nu? Næ, bar forbavset over, at du SÅ tydeligt udstiller din
manglende kærlighed til andre mennesker

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 08:37

> [...]
>
> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Indigneret nu? Næ, bar forbavset over, at du SÅ tydeligt udstiller din

Hvor fanden er din sympati med den "røvrendte" nigerianske kvinde, som blev
voldsintegreret i danskeres sind.

Er det ikke snart på tide, du begynder at interesserer dig for selve den
kriminelle handling, fremfor hvem som gjordet det.

Skal vi sige at hvis 4 mænd voldtog en kvinde, 2 af dem var danske 2 var
muslimske, så var der kun 2 af dem som gjorde noget forkert. Det er præcis
sådan du opfører dig her inde, hvad med at DU begyndte at vise interesse for
at stoppe volden og ikke satse på at finde muslimske kriminelle. Du er jo
ikke bedre end dit eget virke husk det. Så kan vi bruge dig i samfundet ??
det må være næste spørgsmål.

Skal vi snart debatterer kriminalitet ??

Fra : Kim2000

Dato : 13-07-07 23:15

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> 23-årig kvinde voldtaget i varebil
> http://ekstrabladet.dk/112/article318472.ece
>
> Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette tilfælde???

Nej helt ærligt, det er slemt nok i forvejen, men at nævne det TRE gange på
en dag. Hvad blev der af den gamle skik med at se lidt på de seneste indlæg
inden man poster?

mvh
Kim

Fra : Malene P

Dato : 13-07-07 23:39

> [...]
> >

> Nej helt ærligt, det er slemt nok i forvejen, men at nævne det TRE gange

> en dag. Hvad blev der af den gamle skik med at se lidt på de seneste

Helt enig, jeg var vist nummer to og burde måske have undladt lige den
trådstart -eller i det mindste have bragt et af de mange andre link til den
nye forbrydelse begået af de fremmede. Jeg tror dog ikke, at det ville have
hjulpet på ignoranternes reaktion.

Malene P

Fra : Krumme

Dato : 14-07-07 08:37

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Nej helt ærligt, det er slemt nok i forvejen, men at nævne det TRE gange
> på en dag. Hvad blev der af den gamle skik med at se lidt på de seneste

Kim læg mærge til at det er en anden historie jeg linker til, det er IKKE
den samme som du omtaler.

Fra : Malene P

Dato : 14-07-07 10:00

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Kim læg mærge til at det er en anden historie jeg linker til, det er IKKE
> den samme som du omtaler.

Hmm ja -det fandt jeg også først ud af for sent.

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 14-07-07 10:12

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Kim læg mærge til at det er en anden historie jeg linker til, det er IKKE
> den samme som du omtaler.

Ja, det kan jeg se nu, utroligt at den slags kan ske to gange i løbet af en
dag,det havde jeg slet ikke fantasi til at forstille mig, og hvor man skal
finde de skyldige er ingen i tvivl om. Det er sikkert noget med kulturelle,
arbejdsløshed og håbløshed at gøre at svinene har gjort det, det gør det
bare ikke mere "i orden" eller forståeligt. Har de ikke dansk pas ud med
dem, har de fået det for nyligt, væk med passet og ud med dem, og kan vi
ikke sparke dem ud, må vi jo nøjes med tidsubestemt straf på en pskiatrisk
afdelingen, for syg i hovedet er de jo.
mvh
Kim

Fra : Krumme

Dato : 14-07-07 11:33

> [...]
> og kan vi ikke sparke dem ud, må vi jo nøjes med tidsubestemt straf på en
> pskiatrisk afdelingen, for syg i hovedet er de jo.

Kan ikke være mere enig!

Fra : Kert Rats

Dato : 13-07-07 23:08

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> 23-årig kvinde voldtaget i varebil
> http://ekstrabladet.dk/112/article318472.ece
>
> Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette tilfælde???

Hun var sikkert selv ude om det, den liderlige dansker-tøjte

Venligst

Kert Rats

Fra : Henri Gath

Dato : 14-07-07 00:03

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> 23-årig kvinde voldtaget i varebil
> http://ekstrabladet.dk/112/article318472.ece
>
> Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette tilfælde???

Nu er jeg ikke musser-elsker, så jeg siger: skyd svinene

Fra : Michael Weber

Dato : 14-07-07 00:17

Fra : Henri Gath

Dato : 14-07-07 00:23

> [...]
>
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Indigneret nu? Næ, bar forbavset over, at du SÅ tydeligt udstiller din

Mennesker?

Fra : Michael Weber

Dato : 14-07-07 00:31

Fra : JBH

Dato : 14-07-07 00:38

> Læg mærke til kynismen....denne mand holder helt indlysende ikke af sine
> medmennesker, men kun af sin egen idealisering af nogle af dem......fordi
> han ser sig selv (offer) i dem

Er du indigneret nu ?

Fra : Michael Weber

Dato : 14-07-07 00:45

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Er du indigneret nu ?

nej.

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 17:57

> [...]
> 23-årig kvinde voldtaget i varebil
> http://ekstrabladet.dk/112/article318472.ece
>
> Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette tilfælde???

Stod du og så på mens det skete, da du er 100% sikker på det er muslimer som
stod bag....... ??

Fra : Krumme

Dato : 14-07-07 21:11

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> Stod du og så på mens det skete, da du er 100% sikker på det er muslimer
> som stod bag....... ??

Er du debil, eller kan du ikke læse hvad der skrives mellem linierne i
artiklen????

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 22:39

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Er du debil, eller kan du ikke læse hvad der skrives mellem linierne i
> artiklen????

udenlandsk herkomst er for dig kun muslimer, ja så forstår jeg godt du er
bange i din hverdag, rejser du så kun til Bootholm ..

Fra : N_B_DK

Dato : 14-07-07 22:41

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> udenlandsk herkomst er for dig kun muslimer,

Nu kommer du (IGEN) med påstande du ingen jordisk chance har for at kunne
bevise.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 15-07-07 09:57

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Nu kommer du (IGEN) med påstande du ingen jordisk chance har for at kunne
> bevise.

Som sædvane klipper en DF i den del af historien, som passer bedst til det
livssyn som måtte optræde bag den facade som pensles med tykt smøre af
lysthistorier ...

men så må man jo igen lige vise denne N_B at man skal jo holde sig til det
oprindelige, ellers kommer man jo i problemer når man prøver, at skal
forsvarer sine indlæg.... ikke også lille mand ..

[Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette tilfælde???]

Men nej, du kan jo ikke se dette indlæg, det glemt jeg, da det ikke indgår i
din del af historielæsningen .. Så hvor er det at jeg ikke kan påstå hvad
jeg gør?? Står der nogen steder i den artikel, at det er muslimer som står
bag?? Dohhhh få briller eller en ny hjerne, for den du bruger nu virker ikke
,,, hvis den da nogen sinde har virket ..

Fra : N_B_DK

Dato : 15-07-07 10:18

> [...]
>
> Som sædvane klipper en DF i den del af historien, som passer bedst
> til det livssyn som måtte optræde bag den facade som pensles med tykt

Nej din løgnhals, du udtaler dig om ting du ingen jordisk chance har for at
vide noget om, hvad andre tror er altså ikke noget du ved en døjt om, men
det fatter du jo ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 16-07-07 19:03

> [...]
>
> Nej din løgnhals, du udtaler dig om ting du ingen jordisk chance har for
> at vide noget om, hvad andre tror er altså ikke noget du ved en døjt om,

DU må da bo i dummerup, og jeg er sikker på at du er stolt af, at den by er
opkaldt efter dig, mens vi andre føler med dig, oplever du det som
tilhænger.

Min påstand holder 100.

Hvad med at hente lidt ressourcer gennem viden og lad dit manglende
dionysiske liv, begynde indtagelsen af naturlig livsform.

hvis der bliver sagt [Nogen muhammedanerelsker der vil kommentere dette
tilfælde???] uden vidne om hvem der optræder som gerningsmand, så besidder
den person kun fantasi om, at det er muslimer som stå bag, men det kan du
ikke se da du ikke har noget i toppen som kan hjælpe dig det mindste til at
forstå din hverdag.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 10:32

On Sun, 15 Jul 2007 10:57:28 +0200, "Notion"

>Som sædvane...............<snip resten>

Nej, som sædvane kommer du med latterlige løgnagtig påstande, så som
"Du tror alle muslimer er kriminelle", "Jeg ved du er DF'er" og nu
"udenlandsk herkomst er for dig kun muslimer"....

Du udtaler dig om noget du ikke ved en hujende fis om....

Fra : Notion

Dato : 16-07-07 19:04

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "udenlandsk herkomst er for dig kun muslimer"....
>
> Du udtaler dig om noget du ikke ved en hujende fis om....

svar er givet til din klapper, få dog hår på brystet.

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 19:16

On Mon, 16 Jul 2007 20:04:03 +0200, "Notion"

>svar er givet til din klapper, få dog hår på brystet.

Jeg har læst din løgnehistorie, men den ændrer ikke på at du
beviseligt er en løgnhals....

Fra : Notion

Dato : 16-07-07 19:42

> Jeg har læst din løgnehistorie, men den ændrer ikke på at du
> beviseligt er en løgnhals....
okay du lyver, for du kan jo ikke vise mig en løgn fra mig ??? kan du ..

Fra : N_B_DK

Dato : 16-07-07 20:20

> okay du lyver, for du kan jo ikke vise mig en løgn fra mig ??? kan du
> ..

Om du så blev placeret midt i amazon junglen, ville du ikke kunne finde et
træ.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 16-07-07 20:31

On Mon, 16 Jul 2007 21:19:37 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

>Om du så blev placeret midt i amazon junglen, ville du ikke kunne finde et
>træ.

han kan ikke engang ramme jorden med en sten, om han så får tre forsøg

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Notion

Dato : 17-07-07 19:20

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Om du så blev placeret midt i amazon junglen, ville du ikke kunne finde et
> træ.

Jeg har altid GPS med mig LOL så det skal jeg nok kunne. I modsætning til
dig, vil du aldrig finde dig selv ,om så du boede i et spejlhus, så er du så
skræmt, at dine øjne fornægter dit Ego.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-07-07 20:08

> Jeg har altid GPS med mig LOL så det skal jeg nok kunne. I modsætning
> til dig, vil du aldrig finde dig selv ,om så du boede i et spejlhus,
> så er du så skræmt, at dine øjne fornægter dit Ego.

Jøsses selv den simple sætning fangede du ikke betydningen af.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 17-07-07 20:51

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Jøsses selv den simple sætning fangede du ikke betydningen af.

Er det for svært for dig. så indrøm det dog, i stedet for, at du gang på
gang udstiller dig som småt begavet.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-07-07 21:12

> det er for svært for mig. så indrøm jeg det dog, i stedet for, at jeg gang
> på gang udstiller mig som småt begavet.

Ja det er svært for dig.... *GG*

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 20:44

On Mon, 16 Jul 2007 20:42:17 +0200, "Notion"

>okay du lyver, for du kan jo ikke vise mig en løgn fra mig ??? kan du ..

Hold dog kæft, din jammerlige nar.... Du har fået det vist et utal af
gange....

Fra : Notion

Dato : 17-07-07 19:21

> Hold dog kæft, din jammerlige nar.... Du har fået det vist et utal af
> gange....

så vis det lige igen okay

Fra : Notion

Dato : 21-07-07 11:26

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Er du debil, eller kan du ikke læse hvad der skrives mellem linierne i
> artiklen????

Hvordan har du det nu?

Er det svært for dig at overskue din hverdag efter den forgangene uge??

Er du sikker på du ikke skal forbi din læge sammen med Malene og et par
andre her inde, da det viseligt står skidt til med angstplaget mennesker
her landet. Der fortælles at op mod 300.000 er angste i hverdagen og en stor
del af dem opfordres til at søge hjælp ved egen læge, for at få lidt happy
day pill, bare sådan for at dulme det værste. Det vil da hjælp på nogens
personer udtalelser her inde om de fremmede.

Selvfølgelig kan det have en effekt, at nedskrive sit reaktionsmønster for
på den måde at hjælp / afhjælp sig med sin angst, men burde det ikke foregår
sammen med Jeres lægeligrevurderingsekspert.