kosher in, flæskesteg yt
Fra : Joakim

Dato : 07-07-07 07:51

Sådan ser trenden i hvert fald ud i multi-kulti Amerika lige p.t.

America goes kosher

Madonna drinks Canaan wine, Paris Hilton orders kosher steaks, Bono
eats sushi under the supervision of the Beth Din, Donald Trump
holds his meetings at one of Manhattan's kosher restaurants - and
everyone burns calories to the tunes of Sarit Haddad and Eyal
Golan. Kosher is trendy in the USA.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3421676,00.html

Jeg kan næsten se det for mig: Asger Aamund der bestiller couscous,
tagine og alt andet godt fra haven, Mærsk Mc-Kinney Møller der
holder reception i det lokale muslimske kulturcenter og
fitnesscentrene der spiller mellemøstligt, arabisk musik i et væk.

Og så alligevel ikke.

Det er en af den slags trends vi som borgere i DK næppe kommer til
at opleve. Her i landet dyrkes den provinsielle tryghed med største
ildhu og sådan er det.

Et stykke med eller uden flæskesvær, Hr?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-07-07 08:03

On Sat, 7 Jul 2007 08:51:10 +0200 "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Det er en af den slags trends vi som borgere i DK næppe kommer til
>at opleve. Her i landet dyrkes den provinsielle tryghed med største
>ildhu og sådan er det.

Igen kan jeg kun sige: Hvis du er så allerhelvedes utilfreds med at være
her, så forlad dog landet og tag dine venner med dig. I vil ikke blive
savnet.

Og mht. USA, hvor er så indianerne i det regnestykke? Nå ja, de blev
løbet over ende af en flok indvandrere med kræv-ind-mentalitet.

Hvor er det nu, at vi har set dette før?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Joakim

Dato : 07-07-07 08:21

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> at være
> her, så forlad dog landet og tag dine venner med dig. I vil ikke

QED

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-07-07 09:08

On Sat, 7 Jul 2007 09:20:56 +0200 "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>QED

GFY

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Joakim

Dato : 07-07-07 09:10

> On Sat, 7 Jul 2007 09:20:56 +0200 "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>
> sent the following smoke signals:

> GFY

Lige over.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-07-07 10:39

On Sat, 7 Jul 2007 10:09:41 +0200 "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

>Lige over.

Ladies first = du begynder.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Jens G

Dato : 07-07-07 09:17

wrote:

> [...]
>holder reception i det lokale muslimske kulturcenter og
>fitnesscentrene der spiller mellemøstligt, arabisk musik i et væk.

Men eftersom vi stadig gerne vil have lidt alkoholholdigt når vi går
ud, tror jeg trenden fra USA har en større chance.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Joakim

Dato : 07-07-07 21:06

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går
> ud, tror jeg trenden fra USA har en større chance.

Jens, du er den fødte optimist.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-07-07 09:32

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> [...]
> at opleve. Her i landet dyrkes den provinsielle tryghed med største
> ildhu og sådan er det.
>
> Et stykke med eller uden flæskesvær, Hr?

Og hvorfor er det lige at du sammenligner jødiske skikke i USA med
arabisk-islamiske i Danmark?

Vi ved jo alle at du ikke ville bryde dig om at Israel blev islamisk og
ikke-jødisk ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyngeparabol-service

Dato : 07-07-07 10:37

> [...]
> arabisk-islamiske i Danmark?
>
> Vi ved jo alle at du ikke ville bryde dig om at Israel blev islamisk og

Jamen Palæstina er Islamisk, det er kun en midlertidig pause at det nu er
jødisk.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 13:26

On Sat, 7 Jul 2007 11:36:44 +0200, "Lyngeparabol-service"
<fl@get2net.dk> wrote:

>Jamen Palæstina er Islamisk, det er kun en midlertidig pause at det nu er
>jødisk.

Området bliver aldrig islamisk.... Hvis det kommer til kamp, bliver
islamisterne bombet tilbage til stenalderen.... Øhhhh... Der er de jo
allerede....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-07-07 14:29

On Sat, 07 Jul 2007 14:26:29 +0200 S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> sent the following smoke signals:

>Området bliver aldrig islamisk.... Hvis det kommer til kamp, bliver
>islamisterne bombet tilbage til stenalderen.... Øhhhh... Der er de jo
>allerede....

Det hedder altid "Bombet frem til stenalderen" når vi taler om
muhamedanere.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Joakim

Dato : 08-07-07 09:35

> Og hvorfor er det lige at du sammenligner jødiske skikke i USA
> med
> arabisk-islamiske i Danmark?

Overført til danske forhold giver det bedre mening at sammenligne
med arabisk-islamiske skikke, (den største minoritet i DK). Men det
er ikke afgørende for essensen af budskabet, hvilke skikke vi
debatterer.

> Vi ved jo alle at du ikke ville bryde dig om at Israel blev
> islamisk og
> ikke-jødisk ...

Ja, og jeg ville heller ikke bryde mig om at DK blev islamisk og
ikke-kristent. I grunden en absurd, grænsende til det paranoide,-
analogi. Men det er jo den, du gerne ser inddraget i debatten.
Forstå det hvem som kan.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-07-07 09:11

> [...]
> ikke-kristent. I grunden en absurd, grænsende til det paranoide,-
> analogi. Men det er jo den, du gerne ser inddraget i debatten.

Efter regeringsskiftet i 2001 er risikoen for det nu heldigvis
begrænset.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul E Hansen

Dato : 07-07-07 11:34

On 7 Jul., 08:51, "Joakim" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> tagine og alt andet godt fra haven, Mærsk Mc-Kinney Møller der
> holder reception i det lokale muslimske kulturcenter og

Ja det bliver de nok nødt til hvis de vil have noget uden svinekød
o.l. Men så kan der være andre ulækre ting.

> fitnesscentrene der spiller mellemøstligt, arabisk musik i et væk.

Hvorfor skulle de det?

> [...]
> at opleve. Her i landet dyrkes den provinsielle tryghed med største
> ildhu og sådan er det.
>
> Et stykke med eller uden flæskesvær, Hr?

Kunne du finde på at sælge flæskesvær?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-07-07 19:39

"Joakim" skrev i en meddelelse

> [...]

> at opleve. Her i landet dyrkes den provinsielle tryghed >med største
> ildhu og sådan er det.
>
> Et stykke med eller uden flæskesvær, Hr?

At en stor del af vores brutonationalprodukt stammer fra export af svinekød
, har du så heller ikke tænkt over !

At Bono og Madonna suser verden rundt i deres egen LeaerJet men aligevel
råber højt om forurening , har du så heller ikke tænkt over !

At de nævnte mennersker's resturant regninger kan brødføde 10 landsbyer i
Afrika , har du så heller ikke tænkt over !

Jeg kan næsten se det for mig , den kloge Joakim med åbne øjne !?
Og så alligevel ikke.

et stykke med spegedreng hr.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-07-07 23:20

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> holder reception i det lokale muslimske kulturcenter og
> fitnesscentrene der spiller mellemøstligt, arabisk musik i et væk.

Hvilken del af "kosher" forstår du ikke?

Jeg er bekendt med, at din generelle, mentale tilstand gør det vanskeligt
for dig at forstå ting, der for andre forekommer lige ud ad landevejen, men
her slå du da alle rekorder.

Måske du skulle gemme den slags indslag til talerne i Foreningen af
Aspergere?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.