Cliffhanger
Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-07 22:41

.... gad vide om Malene P også linker til ekstrabladet.dk om lørdagen?

Fra : Kim2000

Dato : 06-07-07 22:43

"Peter Bang (slet IGBMF)" <peterbang@IGBMFprivat.dk> skrev i en meddelelse
> ... gad vide om Malene P også linker til ekstrabladet.dk om lørdagen?

Du finder det altså ikke skræmmende at en befolkningsgruppe på 5-6% konstant
er i avisen på grund vold, voldtægt eller drab...
mvh
Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 06-07-07 23:08

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Du finder det altså ikke skræmmende at en befolkningsgruppe på 5-6%
> konstant er i avisen på grund vold, voldtægt eller drab...
Det er vel ikke kun den befolkningsgruppe på 5-6 % du hentyder til
der står for ALLE voldtægter, drab etc.

Hvorfor ikke linke til danskere der myrder, voldtager og mishandler ?

Nogen af de grummeste sager står indfødte danskere stadig for.

Men Malene skal nok sende sine sædvanlige pikhamrende
kedelig links....også i dag, morgen og overmorgen.

Fra : Malene P

Dato : 06-07-07 23:39

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der står for ALLE voldtægter, drab etc.
>
> Hvorfor ikke linke til danskere der myrder, voldtager og mishandler ?

Det kan du jo selv gøre

> Men Malene skal nok sende sine sædvanlige pikhamrende
> kedelig links....også i dag, morgen og overmorgen.

Hvorfor er det kedeligt at læse om de fremmedes forbrydelser? De fleste
finder dem vel uhyggelige? Men det er måske vanen, der gør dem kedelige?

Malene P

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-07-07 07:58

On Sat, 7 Jul 2007 00:08:27 +0200 "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> sent
the following smoke signals:

>Nogen af de grummeste sager står indfødte danskere stadig for.

Ja, og det blev så glimrende dokumenteret omkring 1. marts på
Nørrebronx. Men du har vel ikke kunne se journalisterne gennem
alkoholtågen blandet med flyvende brosten.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-07 23:11

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:

> [...]

Egentlig finder jeg det væsentlig mere skræmmende, at du finder
Malene Ps konstante referencer til ekstrabladet.dk tilpas
begavet til, at du stiller den slags forvrøvlede spørgsmål.

.... pst ... de der 250.000 voldsmænd ... er de også i avisen i
morgen, eller kan jeg godt gå til bageren uden styrthjem og
peberspray?

Fra : pm

Dato : 06-07-07 23:29

Peter heide og Peter Bang
Ser statistik ikke er jeres stærkeste kort
Dermed ikke sagt statistikken passer...men den taler klart mod jeres tågede
indlæg, som intet modsvarer trådens oprindelige indhold.
Om igen.....

pm

PS. Vil det tilfredsstile gruppen, hvis man OGSÅ linkede til forbrydelser,
udført af etniske danskere, eller er materialet så overbevisende, at I
erkender der er et problem. Skulle denne erkendelse nå frem til en vis
tankevirksomhed, har I så en løsning. Skriv nu ikke...flere penge -(

Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-07 23:43

pm <ps98@tzeliamail.dk> skrev:
>Peter heide og Peter Bang
>Ser statistik ikke er jeres stærkeste kort

Hvis vi nu antager, at der bor 5.000.000 mennesker i Danmark,
kan vi så evt. blive enige om, at en befolkningsgruppe på 5 pct
svarer til 250.000???

Ellers bliver du vist nødt til at uddybe, hvad du mener
med 'stærkeste kort' ...

>Dermed ikke sagt statistikken
>passer...men den taler klart mod jeres tågede
>indlæg, som intet modsvarer trådens
>oprindelige indhold.
>Om igen.....

Du mener også at aviserne konstant omtaler 250.000 menneskers
forbrydelser?

Og jeg bringer lige trådens oprindelige indhold: Gad vide om
braintrusten Malene P også linker til ekstrabladet om lørdagen

Hvordan synes du selv det går?

>PS. Vil det tilfredsstile gruppen,
>hvis man OGSÅ linkede til
>forbrydelser,
>udført af etniske danskere, eller er
>materialet så overbevisende, at I
>erkender der er et problem.

Jeg ved ikke lige hvem du mener, når du skriver 'gruppen'
og 'I' ...

Og i øvrigt ved jeg heller ikke rigtigt, hvilket problem du
mener jeg ikke vil erkende eksistensen af.

Har du drukket?

Fra : Malene P

Dato : 06-07-07 23:40

"Peter Bang (slet 219ZJ)" <peterbang@219ZJprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Egentlig finder jeg det væsentlig mere skræmmende, at du finder
> Malene Ps konstante referencer til ekstrabladet.dk tilpas
> begavet til, at du stiller den slags forvrøvlede spørgsmål.

Man finder jo ikke kun de fremmedes forbrydelser beskrevet i EB. De er
overalt -omend nogle steder godt skjult.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-07 23:51

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
>
>Man finder jo ikke kun de fremmedes
>forbrydelser beskrevet i EB. De er
>overalt -omend nogle steder godt skjult.

Du er angstneurotisk, Malene. Og ubegavet.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 00:00

"Peter Bang (slet EVZTO)" <peterbang@EVZTOprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du er angstneurotisk, Malene. Og ubegavet.

Det er svovt som nogle af jer straks begynder at snakke om begavelse, når
virkeligheden trænger sig på.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 00:10

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Forkert Malene. Virkeligheden er som den er. At du vælger at
referere den via ekstrabladet.dk er forståeligt. Der er fine
billeder. Men du er en sensationsjunkie, og det er ubegavet.

Når jeg taler om mangel på begavelse, så er det, når du gennem
dine utallige links til ekstrabladet.dk forsøger at fremstå som
en person, der har fattet noget ingen andre har. Men Malene. Du
bringer intet nyt. Du flytter intet. Du er bare nem og bange ...
og ubegavet.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 00:31

"Peter Bang (slet A0AIB)" <peterbang@A0AIBprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en person, der har fattet noget ingen andre har. Men Malene. Du
> bringer intet nyt. Du flytter intet. Du er bare nem og bange ...

Det må du søreme undskylde. Jeg er nem og bange og ubegavet. Det skal jeg
forsøge at rette op på straks. I fremtiden vil jeg prøve at afholde mig fra
at linke til EB -HVIS altså du lige vil fortælle her i gruppen, HVAD det er,
"ingen andre" har fattet.

Malene P

Fra : Sten Schou

Dato : 07-07-07 10:45

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> fra
> at linke til EB -HVIS altså du lige vil fortælle her i gruppen, HVAD det

Peter kører på et helt andet niveau.......når han selv skal sige det.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 10:53

Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

> [...]
>1.news.tele.dk...

>Peter kører på et helt andet
>niveau.......når han selv skal sige det.

Nemlig Sten. Et højere niveau. Væsenligt højere.

Fra : Sten Schou

Dato : 08-07-07 12:13

"Peter Bang (slet R6QWK)" <peterbang@R6QWKprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Nemlig Sten. Et højere niveau. Væsenligt højere.

Naturligvis, det var også det jeg mente.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 10:55

> [...]
>fremtiden vil jeg prøve at afholde mig fra
>at linke til EB -HVIS altså du lige
>vil fortælle her i gruppen, HVAD det er,

Malene, vågn nu op. Dine utallige referencer til ekstrabladet.dk
må da betyde, at du ønsker at vise dk.politik en virkelighed,
som du bilder dig ind, at læsere af dk.politik ikke selv evner
se. Ellers giver det ingen mening. Ellers giver du ingen mening.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 11:02

"Peter Bang (slet GS7RG)" <peterbang@GS7RGprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som du bilder dig ind, at læsere af dk.politik ikke selv evner
> se. Ellers giver det ingen mening. Ellers giver du ingen mening.

1) Er det nu også KUN EB, jeg refererer til?
2) Er alle de andre links også fyldt med løgn?
3) Hvorfor fanden forholder du dig ikke til, HVAD jeg linker til?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 11:09

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet GS7RG)"
><peterbang@GS7RGprivat.dk> skrev i
>en meddelelse
>xt.news.tele.dk...

>1) Er det nu også KUN EB, jeg
>refererer til?

Overvejende. Er du ked af, at blive sat i bås?

>2) Er alle de andre links også fyldt med løgn?

Løgn? ... hvorfor snakker du om løgn?!?

>3) Hvorfor fanden forholder du dig
>ikke til, HVAD jeg linker til?

Det gør jeg måske også. Under alle omstændigheder, aner du ikke
en disse om, hvad jeg forholder mig til. Det er en viden du
heller ikke ligger inde med, Malene. Koncentrer dig nu bare om,
hvad du ved. Dine gætterier er ubegavede.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 11:18

"Peter Bang (slet 7WJLE)" <peterbang@7WJLEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejende. Er du ked af, at blive sat i bås?

Ja, det passer mig ikke så godt.

> Løgn? ... hvorfor snakker du om løgn?!?

Fordi du åbenbart ikke tror på de enkeltstående tilfælde, jeg linker til. I
Ekstra-Bladet eller andre medier.

> Det gør jeg måske også.

Så skjuler du det dæleme godt.

> Under alle omstændigheder, aner du ikke
> en disse om, hvad jeg forholder mig til.

Man kan jo få en fornemmelse............

> Det er en viden du
> heller ikke ligger inde med, Malene. Koncentrer dig nu bare om,
> hvad du ved. Dine gætterier er ubegavede.

Men det, jeg ser og det, du snakker udenom, ligger vist klart for enhver.

Malene P

Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-07 17:39

> [...]
> som du bilder dig ind, at læsere af dk.politik ikke selv evner
> se. Ellers giver det ingen mening. Ellers giver du ingen mening.

Du vil jo bare have hende til at stoppe linkeriet, fordi det ikke fasser
ind i din "politisk korrekte" verden, at du (og vi andre) bliver oplyst om
muhamedanerkriminaliteten her i landet.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:04

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

> [...]
>stoppe linkeriet, fordi det ikke fasser
>ind i din "politisk korrekte"
>verden, at du (og vi andre) bliver oplyst om
Nej, det er ikke nu ikke formålet. Men gæt du bare videre.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-07 17:36

> [...]
> en person, der har fattet noget ingen andre har. Men Malene. Du
> bringer intet nyt. Du flytter intet. Du er bare nem og bange ...

For os der ikke læser Ekstrabladet til daglig, er det da godt at blive
oplyst om muhamedanernes hyppige kriminalitet her i landet.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:06

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

> [...]
Så du læser ikke ekstrabladet? ... Altså undtaget, når Malene
bringer et link?? :))

Godt at du benytter nettet til nyttig læsning.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-07 17:34

> [...]
> meddelelse news:11837625680.75666118276018@dtext.news.tele.dk...

> Det er svovt som nogle af jer straks begynder at snakke om begavelse,

Nogle mener, at det kræver en vis begavelse at være virkelighedsfornægter.
--
El Trabajador

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 18:40

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i

> Nogle mener, at det kræver en vis begavelse at være virkelighedsfornægter.
> --

Så du siger til os andre, at du er meget lav begavet når du fornægter, at
Regeringen og med hjælp fra DF ikke magter at tage ansvar for, at vi andre
kan leve i et fredeligt samfund. Eller vil du benægte at det er regeringen
ansvar, at dæmme op for den vold som eksisterer i landet.

Hvad vil du nu gøre når du er blevet oplyst omkring al den vold som begås ??

Kan vi forlange at du tager skidt mod at få stoppe al den vold??

Vold som begås af hvide etniske danske personer samt andre personer med
anden etnisk baggrund end dansk??

Eller ser du kun det farlige, i volden som begås af muslimer???

Det er rart at du som den første DF'er i dk.politik åben fortælle at du
betragter dig som en af dem med lav intelligens, godt gået kammerat.

Fra : Notion

Dato : 07-07-07 09:16

> [...]
>>

> Du finder det altså ikke skræmmende at en befolkningsgruppe på 5-6%
> konstant er i avisen på grund vold, voldtægt eller drab...

Det eneste det viser er, at folk der er på overførelsesindkomst er mere
kriminelle end resten af befolkningen, men det er jo alt for svært for en DF'er
at udrede denne oplysning, det må ikke være sandt, så nu fyldes dk.politik,
med skræmte personer indlæg. Omhandlende at det er socialisterne skyld, at
Danske som er i arbejde kun kan se kriminelle hvis de har en anden hudfarve.

Det er da mere skræmmende, at de fleste af dem som har arbejde og er
kriminelle er Dansker, mens man til stadighed skal se her i gruppen, at
nogen finder, at det hjælper på deres samvittighed, at kalde personer med
anden etnisk baggrund end Dansk kriminelle banditter. Er det bare
samvittigheden, som skal tømmes?? Det eneste det viser er, at folk som er på
kontanthjælp er mere kriminelle end resten af befolkningen. Med den viden
viser det, at der skal gøres en anden indsats end den som gøres nu, af denne
regering, Denne regering magter ganske klart, ikke at skabe ro i samfundet,
hov kan DF ikke gøre mere end de har vist nu, hvad skal de så bruge alle
de "slemme" ord til, om personer med anden etnisk baggrund end Dansk?

Hvis vi skal bruge statistik til noget, viser det, at personer med anden
etnisk baggrund som er i arbejde, er mindre kriminelle end Dansker som er i
arbejde.

Fra : Kim2000

Dato : 07-07-07 10:17

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dk.politik, med skræmte personer indlæg. Omhandlende at det er
> socialisterne skyld, at Danske som er i arbejde kun kan se kriminelle hvis

Nu er det jo såmænd nok ikke hudfarven, der er problemet. Det er da såmænd
heller ikke fordi vi er uenig om at det er den lavest socialgruppe de kommer
fra, man kan dog undre sig så forbandet over at så mange af
indvandrer/flygtninge/efterkommere konsekvent ender der, også i 3.
generation. Eller det behøver man måske ikke undre sig så meget over, den
sociale arv er jo stærk. Målet må naturligvis være at sparke dem ud vi kan
(som altså laver kriminalitet) og få fat i resten. Naturligvis skal det både
straffes benhårdt og med fratagelse af statsborgerskabet (og yt med dem),
hvis man sender sine børn til "genopdragelse" eller omskæring eller hvad ved
jeg som nogle tosser også finder på.

Sprogtesten, som jeg egentlig er imod, da den griber ind i folks frihed, er
en rigtig god ting, selvom jeg er imod den, så er den nødvendig for at ikke
også næsten generation skal opvokse som tabere, og det er forældrenes skyld.
Tænk at opdrage sine børn til at blive tabere. Og naturligvis skal hver og
en i aktivering for at få udbetalt så meget som een eneste flad
femogtyveøre. Og vælger man burka, så har man fravalgt arbejdsmarkedet og
dermed sociale ydelser. Møder man ikke op til dansk kursus, så har man
fravalgt sociale ydelser, sørger man ikke for at få sine børn i en _dansk_
skole, fravælger man sociale ydelser. Naturligvis skal indvandrebørnene
spredes over hele kommunens skoler, så de skal tale dansk. For det er der
løsningen er, de skal lære dansk, de skal tale dansk, de skal skrive dansk,
de skal tænke på dansk.

> [...]
> etnisk baggrund som er i arbejde, er mindre kriminelle end Dansker som er

og den eneste måde de kommer i arbejde på er ved at kunne dansk og den
eneste måde at få en uddannelse på er ved at kunne dansk. Dansk, dansk og
mere dansk. Om de så vil holde med Tyrkiet når der er fodboldkamp eller om
undlade svinekød er ikke statens opgave at holde styr på. Muhammed kommer jo
heller ikke her og siger jeg ikke må spise leverpostej, så deres underlige
spisevaner skal jeg heller blande mig i.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Sten Schou

Dato : 07-07-07 10:47

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> dk.politik, med skræmte personer indlæg. Omhandlende at det er
> socialisterne skyld, at Danske som er i arbejde kun kan se kriminelle hvis

Man kan undre sig over, at det er nødvendigt at hente ufaglært arbejdskraft
hertil fra østeuropa, når der stadig er folk på overførselsindkomst
herhjemme.

Hilsen Sten

Fra : Malene P

Dato : 06-07-07 23:31

"Peter Bang (slet IGBMF)" <peterbang@IGBMFprivat.dk> skrev i en meddelelse
> ... gad vide om Malene P også linker til ekstrabladet.dk om lørdagen?

Er det det her: du tænker på?

http://ekstrabladet.dk/112/article316506.ece

eller det her:

http://ekstrabladet.dk/112/article316214.ece

eller det her:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article316525.ece

eller det her:

http://ekstrabladet.dk/112/article316482.ece

eller måske bare det her:

http://www.bt.dk/article/20070706/krimi/70706055/1053/

Malene P

Fra : Henri Gath

Dato : 06-07-07 23:42

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Bang (slet IGBMF)" <peterbang@IGBMFprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Glem det, de båtnakker er faktarestistente...de vågner først op når de selv
får en røvfuld....

Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-07 23:53

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]
>1.news.tele.dk...

>Glem det, de båtnakker er
>faktarestistente...de vågner først op når de selv

Skal vi snakke procentregning?

Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-07 23:44

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Sover du med lyset tændt?

Fra : Malene P

Dato : 06-07-07 23:52

"Peter Bang (slet YR6GZ)" <peterbang@YR6GZprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Sover du med lyset tændt?

Går du konstant rundt i mørke?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 00:01

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>Går du konstant rundt i mørke?
>
>Malene P

Ikke hvis der er sigøjnere på E45 da.

Du er ubegavet. Men fornøjeligt, at du du selv føler du gør en
forskel, når du leger telegramservice.

Hils Henri Gath .....

Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-07 17:43

"Peter Bang (slet EFBHT)" <peterbang@EFBHTprivat.dk> skrev i

> Ikke hvis der er sigøjnere på E45 da.
>
> Du er ubegavet. Men fornøjeligt, at du du selv føler du gør en
> forskel, når du leger telegramservice.

Det gør hun da i allerhøjeste grad. Der er megen muhmedanerkriminalitet,
som jeg var uden viden om, hvis det ikke var for Malenes link.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:08

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

> [...]

Kan Malene eventuelt sende dig en berigende og personlig email
ved aftentide?

Fra : jakobn

Dato : 07-07-07 02:21

On 7 Jul., 00:08, "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvorfor ikke linke til danskere der myrder, voldtager og mishandler ?
> Nogen af de grummeste sager står indfødte danskere stadig for.

Er du seriøst retarderet?

Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-07 17:31

"jakobn" <jakobnygren@gmail.com> skrev i

> Er du seriøst retarderet?

Nej, meget værre: HALALHIPPIE
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:07

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

>"jakobn" <jakobnygren@gmail.com> skrev i
>000hse.googlegroups.com...

>Nej, meget værre: HALALHIPPIE

Åh neeeej ... h-ordet ....

Fra : Per Rønne

Dato : 07-07-07 07:45

Peter Bang <peterbang@IGBMFprivat.dk> wrote:

> ... gad vide om Malene P også linker til ekstrabladet.dk om lørdagen?

Lyder som om du 'fisker' efter respons:

Oxford American English Dictionary:
troll 2
verb [ intrans. ]
1 fish by trailing a baited line along behind a boat : we trolled for
mackerel.
• search for something : a group of companies trolling for partnership
opportunities.

3 [ trans. ] informal Computing send (an e-mail message or posting on
the Internet) intended to provoke a response from the reader by
containing errors.

noun

2 informal Computing an e-mail message or posting on the Internet
intended to provoke an indignant response in the reader.

=

Mon vi herudfra kan konkludere, at Peter Bang er blevet en trold ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Notion

Dato : 07-07-07 09:25

> [...]
>
> =
>
> Mon vi herudfra kan konkludere, at Peter Bang er blevet en trold ?

Hvorfor og hvordan kan du fremkomme med den idé, er du troll alert spotter??
eller ser du bare en troll, når en person stiller mange spørgsmål?

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 09:44

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>Peter Bang

> [...]

Hvis 'vi' har behov for at konkludere den slags, så fint med
mig. Jeg er bedøvende ligeglad.

Fra : pm

Dato : 07-07-07 10:00

Peter Bang som skriver en masse uden egentlige svar, mener sig til trods for
total mangel på talbehandling at kunne bedømme og vurdere andres åndelige
habitus.

Om Peter Bang har ret i, at alt ånder fred og ingen farer, ved jeg ikke,
mine anelser går bare den stik modsatte vej.

Må jeg stille et par forslag ?
Flere af de som klager over, at der henvises til kriminalitet af "anden
etnisk herkomst" kunne jo passende henvise til kriminalitet udført af de
etniske... med link ( bemærk det manglende flertals S ) -))

Kunne Peter Bang ikke redegøre for sin baggrund, der berettiger til
vurderingen af andre personers intelligens og hans holdning til eventuelle
foranstaltninger, der kunne reducere de kriminelle handlinger. Skriv
venligst ikke, at der mangler penge til disse tiltag...det har man prøvet.
pm

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 11:02

pm <ps98@tzeliamail.dk> skrev:
>Peter Bang som skriver en masse uden
>egentlige svar, mener sig til trods for
>total mangel på talbehandling at
>kunne bedømme og vurdere andres åndelige
>habitus.

Du er stadig ikke helt overbevist om, at 5 pct af 5 mio, ligger
lige i omegnen af 250.000??

>Om Peter Bang har ret i, at alt ånder
>fred og ingen farer, ved jeg ikke,
>mine anelser går bare den stik
>modsatte vej.

Du vrøvler. Det har jeg da aldrig påstået. Hvorfor hallucinerer
du??

>Må jeg stille et par forslag ?
> [...]

..... øhh ... må jeg stille et forslag? Alle der overvejer at
grille udendørs, bør vente til tørvejr?!?

>Kunne Peter Bang ikke redegøre for
>sin baggrund, der berettiger til
>vurderingen af andre personers
>intelligens

5 pct af 5 mio ... 250.000 ..... jeg tror det var 4. klasse ...

>og hans holdning til eventuelle
> [...]

Når du har læst op på procentregning, så skal jeg med glæde gå
dybere i analyse og vurdering. Men lær det basale først, ikke.

Fra : pm

Dato : 07-07-07 12:54

Peter Bang med din direkte henvendelse følger svaret som jeg troede
unødvendigt. Undskyld

Jeg bemærker mig, at du kan regne med %, hvilket måske vil overraske nogle.
Men samtidigt må jeg sige, at det drejer sig IKKE om at kunne regne, men
alene at kunne tolke og udlede af tal.
Jeg er ikke bekendt med de faktiske tal for anden etnicitet, men vi holder
os til dine 250.000.

Med det tal in mente og en skæven til kriminalstatistikken, sammenholdt med
antal fanger af anden etnicitet, mener du så, at der er en PROCENTUEL
overvægt i de "udefra kommende og berigende folkeslag?
Mener du ud fra læsningen af diverse medier, herunder svenske og norske, at
man PROCENTELT ser en ligvægt på kriminelle, etnisk set? Og ser du samtidigt
en forskel ( grovhed) i tilfældene ???

Hvis du mener antal fanger og hændelser i enheder er lige fordelt, er det
iøvrigt ensbetydende med, at der er en dramatisk overvægt på det såkaldte
mindretal.
Har du en anden måde at tolke fremlagte statistikker på, så hører jeg gerne
nærmere

Du angriber konstant personer som gør opmærksom på et MULIGT problem. Selv
forholder du dig neutral og ser på den måde bort fra fakta. Jeg kan IKKE
vurdere udviklingen i detaljer, men ser et åbenlyst problem i de mange
kriminelle handlinger og den tiltagende despekt for lov og orden. Herunder
også retten til at forsvare egen person..men det er noget helt andet
pm

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 07:21

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kriminelle handlinger og den tiltagende despekt for lov og orden. Herunder
> også retten til at forsvare egen person..men det er noget helt andet

Hvem diskuterer de links ??

Dem som ønsker at se disse link (da de kun omhandler kriminelle med anden
etnisk baggrund end dansk) og samtidig siger at det er sandheden? Må vi
andre så spørge hvad er det for en sandhed?

At i så tror at i kan skille en gruppe hvide født 100% dansk ad, ved at gå
imellem dem, uden at i kommer til skade, ja da må jeg advare jer kraftigt,
de er også farlige de bruger også kniv osv. Men i opdager det slet ikke for
i leder kun efter ulven og hvem siger at ulven kun er "sort", Nej vel. Men
det er jeres liv og ja det ser ud til at i ikke tillægger meget værdi om / i
jeres liv da i kun leder efter en "sort" ulv.

Lad os dog diskuterer disse link.

Nu har regeringen og DF ødelagt landet i godt 7 år. Volden er steget (den rå
vold også) , straffen er blevet skærpet meget, men har det hjulpet. Lad os
bruge Michael W spørgsmål.

Hvad har DF gjort for at stoppe disse voldelige overfald, sådan at
socialisterne kan gå i fred i Danmark.?

Hvad har regeringen formået at gøre, andet end at skabe mere vold, husk at
jeg også ser den vold, de 100% hvide mennesker laver, og kan konstaterer at
den rå vold er øget rigtigt meget i de sidste 7 år. Kan vi konkluderer at
regeringen og DF kun ødelægger vores land, da de ikke er i stand til at løse
dette problem?

Er det tilsigtet ikke at gøre noget fra DF siden, da de ønsker at have et
tæskehold i baghånden, så de kan få stemmer ved at bruge disse ugerninger og
lade low mindede personer tro, at nu er der en ulv og kun DF kan fange den??
Men kan DF gøre noget. ?

Lad os diskuterer den rå vold, men fri os fra at der kun findes en "sort"
ulv.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 07:54

On Sun, 8 Jul 2007 08:21:20 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> [...]
>bruge Michael W spørgsmål.
>
>Hvad har DF gjort for at stoppe disse voldelige overfald, sådan at

Det er da socialisterne (de autonome) der udøver volden...

> [...]
>regeringen og DF kun ødelægger vores land, da de ikke er i stand til at løse

Et problem som DINE socialistiske venner (de autonome) laver....

> [...]
>lade low mindede personer tro, at nu er der en ulv og kun DF kan fange den??

En ny konspirationstosse er født.... )))

>Lad os diskuterer den rå vold, men fri os fra at der kun findes en "sort"
>ulv.

Hvis al vold fra "indvandrere" og autonome venstrefløjs aktivister,
blev fjernet, så ville Danmark sgu være et fredeligt land....

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-07 11:16

pm <ps98@tzeliamail.dk> skrev:
>Peter Bang med din direkte
>henvendelse følger svaret som jeg troede
> [...]

Det er nu ikke mine. Det er Kim2000s tal.

> [...]
>medier, herunder svenske og norske, at
>man PROCENTELT ser en ligvægt på
>kriminelle, etnisk set? Og ser du samtidigt

Har jeg påstået andet?

> [...]
>mindretal.
>Har du en anden måde at tolke
>fremlagte statistikker på, så hører jeg gerne

Kan du, i din iver over at vise alverden hvor begavet du er,
ikke lige spole tilbage i tråden, og svare på, hvor det er du
mener at statistik ikke er mit stærkeste kort, og så prøve at
forklare, hvorfor du mener det forholder sig sådan?

>Du angriber konstant personer som gør
>opmærksom på et MULIGT problem.

Forkert. Jeg angriber Malene P. fordi hun er ubegavet.

>Selv
>forholder du dig neutral og ser på
>den måde bort fra fakta.

Du aner intet om, hvordan jeg forholder mig. Men i øvrigt er
objektivitet et glimrende udgangspunkt, hvis man ønsker at
beskæftige sig med fakta.

Ok.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 10:15

"Peter Bang (slet YEG61)" <peterbang@YEG61privat.dk> skrev i en meddelelse
> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>>
> Hvis 'vi' har behov for at konkludere den slags, så fint med
> mig. Jeg er bedøvende ligeglad.

Ja, det fremgår tydeligt, at der er mange ting, du er "bedøvende ligeglad"
med. Det er ikke særligt betryggende.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 11:04

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Udover hvad Per ønsker, at kategorisere mig som, kan du så ikke
lige kort ridse op, hvad du forestiller dig, at jeg er bedøvende
ligeglad med??

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 11:08

"Peter Bang (slet FBGTV)" <peterbang@FBGTVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Udover hvad Per ønsker, at kategorisere mig som, kan du så ikke
> lige kort ridse op, hvad du forestiller dig, at jeg er bedøvende
> ligeglad med??

De ting, jeg tydeligvis imod din vilje linker til.

Malene P

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-07 12:39

Malene P skrev:
> "Peter Bang (slet FBGTV)" <peterbang@FBGTVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> De ting, jeg tydeligvis imod din vilje linker til.
>
> Malene P

Problemet er vist snarere AT du overhovedet linker til dem?

Det er i øvrigt helt morsomt at se som halal-fløjen herinde tydeligvis
bliver stadig mere panisk og derfor blandt andet i klart forrædderi mod
deres indbildt "overlegne moralske principper" giver sig til bla. dèn
slags personforfølgelse, du her selv er udsat for.

Det er det da immervæk en udmærket øjenåbner for eventuelle uforstående,
der af forskellige årsager endnu ikke skulle være fuldt opmærksomme på
disse "selvgode" personers klamme, dobbeltmoralske
selvrefærdighedshykleri, hvor de sjovt nok åbenbart finder det
magpåliggende at "skyde budbringeren", der viderebringer artikler om
indvandrerkriminalitet, mens alskens derom handlende kulturfremmede
voldspsykopater og deres uhyggelige ugerninger tværtimod imødekommes med
pseudohumanistiske, socioøkonomiske sludder-for-en
sladder-bortforklaringer og anstrengende apologier.

("For vi kan jo allesamen KLART se at det er direkte UTILGIVELIGT og
AMORALSK af DIG at viderebringe artikler om nogle STAKKELS socialtruede
indvandrere, der UDELUKKENDE på grund af samfundets SYSTEMATISKE svigt
af dem og manglende imødekommenhed SELVFØLGELIG ser sig direkte
/presset/ til at skulle stikke danske drenge ned og voldtage danske
piger! Det er da en oplagt LOGISK og FORSTÅELIG måde at reagere på, og
det er i øvrigt de helt sikkert Dansk Folkepartis og de racistiske ofres
egen skyld! Nu har lille Muhammed jo altså dermed ikke bare direkte fået
sin nystjålne, hvide NBA-bomuldsbluse sølet til i beskidt danskerblod,
men han risikerer endda at få en plet på sin straffeattest! Hvor er din
MEDMENNESKELIGHED måske henne, hva'r? Ih, hvor skulle du dog SKAMME dig
over din MINDREVÆRDIGE MORAL, oh fy, oh føj!" )

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Weber

Dato : 07-07-07 12:53

meddelelse news:468f7b40$0$25442$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Problemet er vist snarere AT du overhovedet linker til dem?

Næe.
Men at hun ikke man finde ud af at poste til den rette nyhedsgruppe, er
synd.

Endvidere er det en skam at de der ønsker at diskutere emnet, skal bruge tid

at retfærdiggøre forkert postet indlæg, i stedet for at diskutere emnet.

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-07 11:18

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Mod min vilje? :))) Tag dig dog sammen.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-07 17:44

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Mon vi herudfra kan konkludere, at Peter Bang er blevet en trold ?

Jeg har også ofte tænkt på den mulighed, for så dum kan et menneske da ikke
være!?!
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:03

> [...]
>news:1i0vh8u.a555od10olvj1N%per@RQNNE .invalid...

>Jeg har også ofte tænkt på den
>mulighed, for så dum kan et menneske da ikke

Hvordan dum? Kunne du ikke lige uddybe din berigende konklusion?

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-07 11:53

"Peter Bang (slet IGBMF)" <peterbang@IGBMFprivat.dk> skrev i en meddelelse
> ... gad vide om Malene P også linker til ekstrabladet.dk om lørdagen?

Meget sjov tråd, personangreb, tilsvining og mere personangreb....

Den eneste der skrev noget kløgtigt var Notion, der skrev et glimrende
oplæg, som undertegnede svarede på, men løsningen på "fremmedes"
kriminalitet er åbenbart ikke så interessant....

Den ene gruppe benægter at kriminaliteten er højere blandt indvandrer,
selvom alle tal siger det modsatte.

En forsvindende lille gruppe medgiver det er den, men at det noget med hvor
de befinder sig samfundet, den gruppe jeg selv kan tilslutte mig.

Og på den sidste gruppe virker det som om man i fuldt alvor tror det er
genetisk.

mvh
Kim

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:15

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:

> [...]

Jo, meget. Daglige linksamlinger fra Malene P er dog ikke. Hun
har dog ikke kun indvandringsvold på nethinden, når hun får
kvalme. Kongehuset, sigøjnere, svenske medicinstuderende og
sydlændinge er heller ikke noget hun bryder sig om.

>Den ene gruppe benægter at
>kriminaliteten er højere blandt indvandrer,
>selvom alle tal siger det modsatte.

Naivt.

>En forsvindende lille gruppe medgiver
>det er den, men at det noget med hvor
>de befinder sig samfundet, den gruppe
>jeg selv kan tilslutte mig.

Det er nu nok de fleste, der fatter det. Men det er naturligvis
nemmere at brokke sig over hudfarven.

>Og på den sidste gruppe virker det
>som om man i fuldt alvor tror det er
>genetisk.

Joh deeeeeeet.

Fra : Malene P

Dato : 09-07-07 19:19

"Peter Bang (slet KZYB7)" <peterbang@KZYB7privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kvalme. Kongehuset, sigøjnere, svenske medicinstuderende og
> sydlændinge er heller ikke noget hun bryder sig om.

Hvis du ikke endnu har fattet, at jeg dømmer folk ud fra deres handlinger og
mentalitet, er du sgu FOR dum.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 09-07-07 19:39

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Lad bare være med at gætte mere på, hvad jeg fatter og ikke
fatter.

Pas dit ekstrablad.

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-07 19:36

> [...]
> kvalme. Kongehuset, sigøjnere, svenske medicinstuderende og
> sydlændinge er heller ikke noget hun bryder sig om.

Kan du ikke bare springe de tråde over, hvis du synes de er så stort et
problem? Sæt Outlook til at ignore dem, hvor svært kan det være.
mvh
Kim

Fra : El Trabajador

Dato : 09-07-07 18:14

> [...]
> mig.
>
> Og på den sidste gruppe virker det som om man i fuldt alvor tror det

Det er ikke genetisk, men religiøst/kulturelt bestemt. Muhamedanerne regner
ikke os "vantro" for rigtige mennesker. Derfor tillader de sig at begå,
vold, voldtægt, røverier og mord mod os.
--
El Trabajador

Fra : El Trabajador

Dato : 09-07-07 20:50