Det bliver interessant......
Fra : Malene P

Dato : 06-07-07 11:29

..... at se, hvordan svenskerne vil klare det.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/07/06/104453.htm?nyheder . Mens vi her
i DK heldigvis kun har fået nogle få hundrede på halsen, der ikke vil rejse
hjem, selv om de ikke er personligt forfulgte, sidder svenskerne nu måske
med flere tusinde, som kan risikere at opføre sig lige sådan eller som
hjemlandet ikke vil modtage. Mit gæt er, at de ender med at blive. God
fornøjelse, Sverige.

Malene P

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-07-07 12:00

Efter mange tanker skrev Malene P:
> [...]
> med flere tusinde, som kan risikere at opføre sig lige sådan eller som
> hjemlandet ikke vil modtage. Mit gæt er, at de ender med at blive. God

Sikke dog, er det ved at vågne lidt op, der ovre?
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 15:05

> Sikke dog, er det ved at vågne lidt op, der ovre?
> Kai

Ikke de svenskere, jeg har kontakt til i hvert fald... De har travlt med at
se sig selv som politisk korrekte engle.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-07-07 15:13

Hans Christian Vang har bragt dette til verden:

> Ikke de svenskere, jeg har kontakt til i hvert fald... De har travlt med at
> se sig selv som politisk korrekte engle.

De par svenskere jeg kender aner jeg intet politisk om, det er ikke det
vores bekendtskaber går ud på, så jeg gider ikke bringe det på banen.
Kai