Tilslutingproblemer pc og mobil
Fra : Karsten

Dato : 13-08-07 22:05

Jeg har det problem, at når jeg tilslutter min w810i (sony ericsson) til min
pc, med den usb-kabel der fulgte med,
så sker der ingen ting.
Men tilslutter jeg så min SE K750i så er der forbindelse med det samme, og
det forstår jeg ikke.
Det skal så lige siges, at min cd er blevet væk, men hvordan får jeg det til
at virke,
da jeg jo også gerne skulle kunne se min SE W810i som et ekstra drev på min
pc.

Jeg køre Windows Xp Home sp II.

Håber at i kan hjælpe mig, da jeg har stillet samme ? til Sonofon, uden at
have fået et svar...

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 13-08-07 22:33

Karsten skrev:
> [...]
>
> Jeg køre Windows Xp Home sp II.
>
> Håber at i kan hjælpe mig, da jeg har stillet samme ? til Sonofon, uden at

Du må finde den rigtige driver.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-08-07 22:34

Karsten skrev:

> Jeg har det problem, at når jeg tilslutter min w810i (sony ericsson)
> til min pc, med den usb-kabel der fulgte med,
> så sker der ingen ting.

Du får jo to valgmuligheder når du tilslutter W810'eren modsat K750 (sådan
er det i hvert fald med W800 - har ikke K750)

På min W810 skal jeg vælge mellem "Filoverførsel" og "Tlf.tilstand" hvis jeg
tilslutter via kabel.

Hvis jeg tilslutter en W800 kører det af sig selv.
Hans

Fra : Karsten

Dato : 14-08-07 09:05

> [...]
> jeg tilslutter via kabel.
>
> Hvis jeg tilslutter en W800 kører det af sig selv.
Takker for hjælpen, der er bare et problem, bruger jeg den på den måde, så
slukker mobilen, når jeg køre filoverførelse,

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-07 09:48

Karsten skrev:

> Takker for hjælpen, der er bare et problem, bruger jeg den på den
> måde, så slukker mobilen, når jeg køre filoverførelse,

Dét gør min så osse.

Bruger kun W810'eren via bluetoothdongle - skal jeg gemme noget på en fon
bruger jeg min W800.
Hans

Fra : Karsten

Dato : 14-08-07 22:21

> Dét gør min så osse.
>
> Bruger kun W810'eren via bluetoothdongle - skal jeg gemme noget på en fon
> bruger jeg min W800.
> --

Jeg takker mange gange for hjælpen her igennem, da den er noget bedre en det
svar jeg fik fra Sonofon .

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-07 23:21

Karsten skrev:

> Jeg takker mange gange for hjælpen her igennem, da den er noget bedre
> en det svar jeg fik fra Sonofon .

Dét var da dejligt at høre!
Hans