23-årig udsat for grov kulturberigelse
Fra : John

Dato : 02-07-07 08:43

Endnu et enkeltstående tilfælde:

".. En 23-årig mand blev lørdag morgen udsat for grov vold i Helsingør ...
to mænd stjal 5.000 kroner fra den 23-årige ... politiet vil gerne i kontakt
med vidner, der har set to arabisk udseende mænd ... løbe fra stedet .."
http://jp.dk/indland/krimi/article991414.ece

Efterhånden en dagligdags begivenhed i Danmark. Sørgeligt!

John :(

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 08:56

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
> http://jp.dk/indland/krimi/article991414.ece
>
> Efterhånden en dagligdags begivenhed i Danmark. Sørgeligt!

Nu tror jeg efterhånden at jeg lægger en ekstra ting ind i mit killfile.

Godt. Nu er der blokeret for alle tråde der indeholder tekststrengen
'kulturberige' i subject ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 09:06

"Per Rønne" wrote:

> Nu tror jeg efterhånden at jeg lægger en ekstra ting ind i mit
> killfile.
>
> Godt. Nu er der blokeret for alle tråde der indeholder tekststrengen
> 'kulturberige' i subject ...

Ja, det skal nok være vejen frem

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : @

Dato : 02-07-07 14:38

On Mon, 2 Jul 2007 10:06:11 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Ja, det skal nok være vejen frem

nemlig

hvis de stikker hovederne ned i sandet og intet ser eller hører
så tror de alt er såre godt

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Kim2000

Dato : 02-07-07 15:38

> nemlig
>
> hvis de stikker hovederne ned i sandet og intet ser eller hører
> så tror de alt er såre godt

Jeps, South Park har vist os vejen til evig lykke.

mvh
Kim

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 09:09

> Nu tror jeg efterhånden at jeg lægger en ekstra ting ind i mit killfile.

Det er sgu en god idé - det fjerner de værste ligegyldigheder.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 09:22

Christian R. Larsen wrote:

> Det er sgu en god idé - det fjerner de værste ligegyldigheder.

Mener du de fremmedes forbrydelser er ligegyldige? I så fald bedes du uddybe
lidt.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 11:45

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du de fremmedes forbrydelser er ligegyldige? I så fald bedes du
uddybe
> lidt.

De færreste synes nok nogen for for forbrydelse er ligegyldige.
Så det er vel på sin plads at spørge regeringen+støtteparti,
hvorfor de ikke har stoppet det.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 11:47

Michael Weber wrote:

> De færreste synes nok nogen for for forbrydelse er ligegyldige.
> Så det er vel på sin plads at spørge regeringen+støtteparti,
> hvorfor de ikke har stoppet det.

Man kunne mere passende spørge venstrefløjen hvorfor I har skaffet os
problemet på halsen?

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 11:59

> Man kunne mere passende spørge venstrefløjen hvorfor I har skaffet os
> problemet på halsen?

Summa summarum :
regeringsmagt siden 2001 og ingen svar.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 12:04

Michael Weber wrote:

> Summa summarum :
> regeringsmagt siden 2001 og ingen svar.

Ting tager tid. Der er strammet gevaldigt op på indvandrerpolitikken, men nu
må vi til at have gang i nogle hjemsendelser. MANGE hjemsendelser.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 12:11

> Ting tager tid. Der er strammet gevaldigt op på indvandrerpolitikken, men
nu
> må vi til at have gang i nogle hjemsendelser. MANGE hjemsendelser.

Hvad brokker du dig så over ?
Du ved jo at ting tager tid.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 12:16

Michael Weber wrote:

> Hvad brokker du dig så over ?
> Du ved jo at ting tager tid.

Jeg brokker mig over det grænseløse forræderi som venstrefløjen og kumpaner
har begået mod vores land, for at tilfredsstille deres egne syge behov.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 12:24

> Jeg brokker mig over det grænseløse forræderi som venstrefløjen og
kumpaner
> har begået mod vores land, for at tilfredsstille deres egne syge behov.

Må jeg forslå at du kommer lidt videre og bruger din energi på lidt mere
presserende sager.

F.eks.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 12:16

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Hvad brokker du dig så over ?
> Du ved jo at ting tager tid.

Det er DIG der brokker dig, er det virkelig så svært at se det er dig der er
en skovl ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 12:28

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Det er DIG der brokker dig, er det virkelig så svært at se det er dig der
er
> en skovl ?

Jeg er blot kritisk overfor den, til enhver tid, siddende regering.
Det giver demokratiet mulighed for.
:)

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 12:29

> Jeg er blot kritisk overfor den, til enhver tid, siddende regering.
> Det giver demokratiet mulighed for.
> :)

Aha du er lystløgner. (og at stile tåbelige spørgsmål er ikke at være
kritisk, ligesom da Villy søvndal spørg om det er korrekt at USA har en
hemmelig base ved navn fort bragg placeret under indlandsisen, det er præcis
ligeså tåbelige spørgsmål)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 12:43

> [...]
> kritisk, ligesom da Villy søvndal spørg om det er korrekt at USA har en
> hemmelig base ved navn fort bragg placeret under indlandsisen, det er

Hvis du mener at det at være kritisk overfor en regering er lystløgneri,
hvordan bedømmer du så det parti du stemte på ved sidste valg ?
Du kan jo så ikke være kritisk vel ?!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 13:10

> Hvis du mener at det at være kritisk overfor en regering er
> lystløgneri, hvordan bedømmer du så det parti du stemte på ved sidste
> valg ?

Jeg ser på de forandringer der er sket fra før til efter.

> Du kan jo så ikke være kritisk vel ?!

hvis du seriøst kalder det du har gang i at være kritisk, så er du uden
tvivl endnu dummere end hvad jeg først havde fået af indtryk.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 13:22

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Jeg ser på de forandringer der er sket fra før til efter.

Men altså ikke kritisk ?!
Er du ligeglad med at partiet har lovet noget uden at holde det ?

> hvis du seriøst kalder det du har gang i at være kritisk, så er du uden
> tvivl endnu dummere end hvad jeg først havde fået af indtryk.

Jeg havde ikke forventet mindre.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 13:44

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men altså ikke kritisk ?!
> Er du ligeglad med at partiet har lovet noget uden at holde det ?

Hvad har de ikke holdt ? og hvor er din kritik af andre partier ? dine
forsøg på at tilsmudse DF lugter langt væk af trolleri, eller rendyrket
idioti.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 13:53

> [...]
>
> Hvad har de ikke holdt ? og hvor er din kritik af andre partier ? dine
> forsøg på at tilsmudse DF lugter langt væk af trolleri, eller rendyrket

Jamen, jamen, jamen....

F.eks.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 14:12

> [...]
> Helsingør ... to mænd stjal 5.000 kroner fra den 23-årige ...
> politiet vil gerne i kontakt med vidner, der har set to arabisk

Ok, men så vil jeg gerne se hvor DF har lovet at ALLE overfald kan
forhindres, kan du ikke frembringe et link til det løfte, så er det jo
bevidst at du er lystløgner.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 14:39

> [...]
>
> Ok, men så vil jeg gerne se hvor DF har lovet at ALLE overfald kan
> forhindres, kan du ikke frembringe et link til det løfte, så er det jo

Har jeg sagt det ?
Hvad jeg derimod siger er at bl.a. DF, som regeringens støtteparti, har haft
magten i dette land siden 2001,
til at gøre noget ved volden.

Så hvis man ikke kan lide den type overskrifter skal kan kontakte f.eks. DF.
De har jo p.t. magten.

Men så er man vist kritisk "uden for sæsonen".

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 14:47

> Har jeg sagt det ?

Nej, du har skrevet det.

> Hvad jeg derimod siger er at bl.a. DF, som regeringens støtteparti,
> har haft magten i dette land siden 2001,
> til at gøre noget ved volden.

Så er du igen fuld af løgn, og du skriver selv hvorfor, hvis man er et
støtteparti, har man ikke magten, men er en del af den.

> Så hvis man ikke kan lide den type overskrifter skal kan kontakte
> f.eks. DF. De har jo p.t. magten.

Igen flere løgne fra din side.

> Men så er man vist kritisk "uden for sæsonen".

Nej så er man lystløgner.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 15:02

> [...]
>
> Så er du igen fuld af løgn, og du skriver selv hvorfor, hvis man er et
> støtteparti, har man ikke magten, men er en del af den.

Er du helt ude på en fisketur efter et modsætningsforhold mellem
"...som regeringens støtteparti,en del af magten,..."
og
" som regeringens støtteparti, har haft magten..." ?

Herre Jemini !!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 15:46

> [...]
> "...som regeringens støtteparti,en del af magten,..."
> og
> " som regeringens støtteparti, har haft magten..." ?

Ja det undrer mig ikke du ikke kan se forskellen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-07-07 05:54

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i

> Ting tager tid. Der er strammet gevaldigt op på indvandrerpolitikken,
> men nu må vi til at have gang i nogle hjemsendelser. MANGE
> hjemsendelser.

Der er kun strammet kosmetisk op.
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 11:57

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Det er sgu en god idé - det fjerner de værste ligegyldigheder.

Jøsses, så du mener at folk der bliver overfaldet, voldtaget, osv er
ligegyldigheder, sikke et medmenneskesyn du har!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 12:05

N_B_DK wrote:

> Jøsses, så du mener at folk der bliver overfaldet, voldtaget, osv er
> ligegyldigheder,

Kun når det er danskere det går ud over

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 12:18

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Kun når det er danskere det går ud over

ja manden burde udstyres med en planche med teksten, "I hate Muslims" og
kastes ud med faldskærm midt i Basra, gad vide hvor godt det ville blive
modtaget (muslimer er jo fredens folk, så de ville jo ikke gøre ham noget).

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-07-07 13:16

Christian R. Larsen wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Det er sgu en god idé - det fjerner de værste ligegyldigheder.

Har du måske tilføjelser til dit "velfungerende multikulturelle England"

Sjovt nok føler englændere og engelske kommenentatorerer ikke at landet er
særligt "velfungerende.

Men du har jo aldrig haft mod til at kommentere, og til at indrømme at du
tog fejl i dine ønskedrømme.

36 pct af de unge engelske muslimer ønsker at folk som forlader islam skal
dræbes, - men det betyder naturligvis at 64 pct IKKE ønsker drab på
frafaldne,- ER det ikke vidunderligt.

Fra : @

Dato : 02-07-07 14:39

On Mon, 2 Jul 2007 10:08:45 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
>Det er sgu en god idé - det fjerner de værste ligegyldigheder.

er muhamedanernes forbrydelser nu lige blevet ligegyldige!!!!!!

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-07-07 10:58

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Det er sgu en god idé - det fjerner de værste ligegyldigheder.

Hvis det var kriteriet var du jo blevet killfilet for lang tid siden...

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-07-07 09:21

""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

Udmærket idé.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-07-07 09:31

> Nu tror jeg efterhånden at jeg lægger en ekstra ting ind i mit killfile.
>
> Godt. Nu er der blokeret for alle tråde der indeholder tekststrengen
> 'kulturberige' i subject ...
> --

Jeg var af den overbevisning at en mand af dit format havde gjort det
forlængst.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 11:58

> Godt. Nu er der blokeret for alle tråde der indeholder tekststrengen
> 'kulturberige' i subject ...

Ja fjernede man bare problemet i virkeligheden på præcis samme måde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Malene P

Dato : 02-07-07 16:28

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 10:31

> Nu tror jeg efterhånden at jeg lægger en ekstra ting ind i mit
> killfile.
>
> Godt. Nu er der blokeret for alle tråde der indeholder tekststrengen
> 'kulturberige' i subject ...

Er vi nu prætentiøse - igen - Per?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-07-07 15:02

On Mon, 2 Jul 2007 09:43:27 +0200, John skrev:

> [...]
> http://jp.dk/indland/krimi/article991414.ece
>
> Efterhånden en dagligdags begivenhed i Danmark. Sørgeligt!

Det har da været dagligdag i mange år nu.

--
A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith
does not prove anything. - Nietzsche

Fra : El Trabajador

Dato : 03-07-07 05:58

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i

> [...]
> udseende mænd ... løbe fra stedet .."
> http://jp.dk/indland/krimi/article991414.ece
>
> Efterhånden en dagligdags begivenhed i Danmark. Sørgeligt!

Hvorfor rendte danskeren mon rundt med 5000 kr. som muhamedanerne kunne
røve fra ham?

Torskedumt at rende rundt med mange kontanter i disse muhamedanerbefængte
tider.
--
El Trabajador