Stop ikke for zigeunere
Fra : Per Rønne

Dato : 01-07-07 18:39

På:

<http://dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/07/01/130646.htm>

kan man se at politiet opfordrer bilister til ikke at stoppe for
zigeunere.

Det må da vist lige være en sag for Dokumentations- og
Rådgivningscentret om Racediskrimination.

Sådan at udsprede falske rygter om zigeunernes tyvagtighed. Vi ved vist
da alle fra Tintin at disse rygter er falske ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 01-07-07 18:56

> [...]
>
> Sådan at udsprede falske rygter om zigeunernes tyvagtighed. Vi ved vist
> da alle fra Tintin at disse rygter er falske ...

Jeg har både fået hjælp og givet hjælp til billister i nød i de år, jeg har
haft kørekort. Startkabler, træktov og skubben i gang i 2. gear,
transportere den nødstedne til nærmeste nødtelefon osv. Det er uhyggeligt,
at fremmedtilstrømningen og de åbne grænser nu har medført, at politiet nu
er nødt til at opfordre til, at man af sikkerhedsmæssige hensyn afholder sig
fra at hjælpe sine medtrafikanter. Trist, trist, trist.

Malene P

Fra : Per Rønne

Dato : 01-07-07 19:51

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
> er nødt til at opfordre til, at man af sikkerhedsmæssige hensyn afholder sig
> fra at hjælpe sine medtrafikanter. Trist, trist, trist.

Nu har der vist værert zigeunere i Danmark i århundreder; de har i hvert
fald været i Europa i 1000 år, migreret hertil fra Indien.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 02-07-07 01:16

> Nu har der vist værert zigeunere i Danmark i århundreder; de har i hvert
> fald været i Europa i 1000 år, migreret hertil fra Indien.

Men ikke i et antal og med metoder, der hidtil har gjort, at politiet
ligefrem har advaret imod dem.

MaleneP

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 05:59

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Men ikke i et antal og med metoder, der hidtil har gjort, at politiet
> ligefrem har advaret imod dem.

Ja, den 'politisk korrekte' kultur trives efterhånden dårligt her i
landet, også i politiets ledelse ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 08:20

> Ja, den 'politisk korrekte' kultur trives efterhånden dårligt her i
> landet, også i politiets ledelse ...

Mon ikke det skyldes at de partier der gerne vil være ultra P.C ikke har ret
meget at skulle have sagt længere, og derved åbnede sig muligheder for at få
problemerne frem i lyset.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 20:19

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
>grænser nu har medført, at politiet nu
>er nødt til at opfordre til, at man
>af sikkerhedsmæssige hensyn afholder sig

Findes der efterhånden steder, hvor du tør færdes?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-07 20:31

"Peter Bang (slet W8RAV)" <peterbang@W8RAVprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Findes der efterhånden steder, hvor du tør færdes?

Bla, bla - dum i bøtten

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 20:47

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet W8RAV)"
><peterbang@W8RAVprivat.dk> skrev i meddelelsen
>xt.news.tele.dk...

>Bla, bla - dum i bøtten

Du er da en vist en kvik lille fætter

Fra : JBH

Dato : 01-07-07 21:29

"Peter Bang (slet BHO9X)" <peterbang@BHO9Xprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du er da en vist en kvik lille fætter

Wav, Det kører rigtigt for dig idag ?

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 21:39

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet BHO9X)"
><peterbang@BHO9Xprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Wav, Det kører rigtigt for dig idag ?

.... du skal ikke være så trist ... du er selv helt godt med ..

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 09:15

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> "Peter Bang (slet W8RAV)" <peterbang@W8RAVprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Bla, bla - dum i bøtten

Jamen så lad da være med at skrive her! Det er ikke noget at belemre os
andre med.

Fra : JBH

Dato : 01-07-07 20:33

"Peter Bang (slet W8RAV)" <peterbang@W8RAVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der efterhånden steder, hvor du tør færdes?

tihi..

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 20:46

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet W8RAV)"
><peterbang@W8RAVprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>tihi..

Njaa ... jeg tror ikke Malene P synes det er særlig morsomt.

Fra : Malene P

Dato : 02-07-07 01:18

"Peter Bang (slet W8RAV)" <peterbang@W8RAVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der efterhånden steder, hvor du tør færdes?

Ja, men der er ting jeg efterhånden ikke tør foretage mig -slet ikke, når
politiet direkte advarer imod det. Men det er jo nok bare et enkeltstående
tilfælde, politiet taler om -ikke, fjols?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 10:29

> [...]

>Men det er jo nok bare et
>enkeltstående
>tilfælde, politiet taler om -ikke, fjols?

Frygt afholder dig fra at yde autohjælp??? ... Hvem er det, der
er et fjols, Malene? :)

Nok bedst hvis du bare biver indendøre og følger de kongelige på
tv. Og så ellers holder dig opdateret via ekstrabladet.dk.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 09:14

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sig
> fra at hjælpe sine medtrafikanter. Trist, trist, trist.

Malene, mener du helt oprigtigt, vi bør ophøre med at lukke turister ind i
Danmark?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 12:02

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Malene, mener du helt oprigtigt, vi bør ophøre med at lukke turister
> ind i Danmark?

Turister ???? LOL zigøjnere går ikke for at være turister!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-07-07 13:44

Christian R. Larsen wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Malene, mener du helt oprigtigt, vi bør ophøre med at lukke turister
> ind i Danmark?

Vi har indlemmet Rumænien og Bulgarien i EU, lande med millioner af
sigøjnere.

Men deres specielle kultur er vel heller ikke noget problem? vi skal bare
betale taxaer for deres børns skolegang osv? Og at det er almindelig
roma-kultur at leve af tyverier, det skal vi også glemme alt om?

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 14:21

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> betale taxaer for deres børns skolegang osv? Og at det er almindelig
> roma-kultur at leve af tyverier, det skal vi også glemme alt om?

Her taler kultursociologen til cand.scient.adm.en ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 02-07-07 16:32

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Malene, mener du helt oprigtigt, vi bør ophøre med at lukke turister ind i
> Danmark?

Nej, men jeg mener helt oprigtigt, at jeg i fremtiden vil undlade at yde
autohjælp til suspekt udseende personer.

Malene P

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 17:17

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> Nej, men jeg mener helt oprigtigt, at jeg i fremtiden vil undlade at yde
> autohjælp til suspekt udseende personer.

Politiet har sikkert hele tiden ment at enlige kvinder burde undlade at

Fra : Malene P

Dato : 02-07-07 17:28

> Politiet har sikkert hele tiden ment at enlige kvinder burde undlade at
> yde autohjælp til »suspekt udseende personer« .

Jaeh, såmænd. Men nu har politiet så udsendt deres nye advarsel, så det for
både enlige kvinder og børnefamilier på vej på ferie, er lettere at spotte
dem.

Malene P

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-07-07 11:16

> [...]

> er nødt til at opfordre til, at man af sikkerhedsmæssige hensyn afholder sig
> fra at hjælpe sine medtrafikanter. Trist, trist, trist.

Jeg har selv æret ude for det i Helsingør. De prøver at sælge
"guldringe" for penge, der efter sigende skal bruges til diesel.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 19:21

peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) skrev:

>Jeg har selv æret ude for det i
>Helsingør. De prøver at sælge
>"guldringe" for penge, der efter
>sigende skal bruges til diesel.

.... angstprovokerende.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-07-07 00:39

Overskriften burde være "stop for sigøjnere".

--
I am quite serious when I say that I do not believe there are,
on the whole earth besides, so many intensified bores as in

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-07-07 07:17

"Per Rønne" wrote:
> [...]
>
> Sådan at udsprede falske rygter om zigeunernes tyvagtighed. Vi ved
> vist da alle fra Tintin at disse rygter er falske ...

Nu skal man huske at deres kultur kan være lige så god som vores, - som både
de Radikale og vel også CRL og andre gode mennesker kan tilslutte sig.

Nå, jeg kan jo lige så godt rase: Jeg mener at kriminalitet som bruger det
at vi mennesker gerne vil hjælpe hinanden burde tælle en faktor ti højere.
Det er rædselsfuldt at menneskelig hjælpsomhed bruges til at fx stjæle gamle
menneskers hele livsopsparing.

Nu har vi jo åbnet for romaer fra Rumænien og Bulgarien, og vi skal til at
ændre vores kultur så den tilpasses også disse menneskers måde at behandle
medmennesker på. - suk.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 08:33

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Nu har vi jo åbnet for romaer fra Rumænien og Bulgarien, og vi skal
> til at ændre vores kultur så den tilpasses også disse menneskers måde
> at behandle medmennesker på. - suk.

ja hurra for eu og åbne grænser.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 09:16

> [...]
> Nu skal man huske at deres kultur kan være lige så god som vores, - som
> både de Radikale og vel også CRL og andre gode mennesker kan tilslutte

Nej hvor du vrøvler. Det er pinligt!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 12:03

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Nej hvor du vrøvler. Det er pinligt!

Det er jo rigtigt hvad han skrev, så det må være dig der enten ikke kan
læse, eller vrøvler. (evt. en kombination)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-07-07 13:59

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Nej hvor du vrøvler. Det er pinligt!

Pinligt?

Har du ikke igen og igen sagt at fx Koranen ikke kan få folk til at gør
ditten og datten?, - og siden har vi fundet at der er mindst 16 vers som
opfordrer til vold mod vantro.

Altså: det ER et problem at islam kun er "venlig" når den er
majoritetsreligion, og det er jo hvad alle nogenlunde normale muslimske
mennesker, arbejder med.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-07-07 14:43

On Mon, 2 Jul 2007 10:16:07 +0200, Christian R. Larsen skrev:

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Nej hvor du vrøvler. Det er pinligt!

Det eneste pinlige her er dig. Alle herinde ved, at du ville
elske at apologere for sigøjnerne. Din apologi er også kendt
på forhånd - ren rygmarvsreaktion. "Enkeltstående" - "lav
socialklasse" - "udsat for diskrimination" - "kulturberigende"
osv osv.

--
Have you noticed that all the people in favour of birth
control are already born? - Benny Hill

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 15:39

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Det eneste pinlige her er dig. Alle herinde ved, at du ville
> elske at apologere for sigøjnerne.

Får du seksuel tilfredsstillelse af at sætte stråmænd op?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-07-07 00:49

On Mon, 2 Jul 2007 16:38:40 +0200, Christian R. Larsen skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> Får du seksuel tilfredsstillelse af at sætte stråmænd op?

Ingen stråmand der stakkels lille du. Jeg har jo allerede haft
debatten om sigøjnere med dig og ved derfor, hvor du står i
den sag.

Du var straks ude og apologere, at sigøjnernes
overkriminalitet (manglende integration kaldte du det)
skyldtes racisme og forfølgelse. Som du skrev:

"I tilfældet med sigøjnerne er der dog ingen tvivl om, at det
mere end noget andet skyldes racisme og forfølgelse i de
lande, hvor de bor."

Du kunne så ikke pege på, hvad det var en racisme og
forfølgelse, sigøjnerne i Helsingør blev udsat for, der
gjorde, at de havde så svært ved at integrere sig og stoppe
deres tyveadfærd. Du apologerede udenom og sludrede, at det
ikke kunne dække for noget generelt - altså det klassiske
"enkeltstående" argument. osv osv osv.

Hvis du vil genopleve sagen, så har Google sørget for at gemme
den lige her:
http://groups.google.com/group/dk.politik.indvandring/browse_thread/thread/2a7c5f17192f3066/ba89c8526b6dadf1?lnk=st&q=&rnum=1#ba89c8526b6dadf1

Angående din snak om sex, så er jeg jo bekendt med dit åsyn og
kan kun le ved tanken.

--
Those who cast the votes decide nothing. Those who count the
votes decide everything. - Stalin