Pyromani-anmeldelse og klage over politi-l~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-07 05:13

Pyromani-anmeldelse og klage over politi-løftebrud

1.7 kl 2 ringede en autonomtype på min hoveddør og oplyste mig at der var
ild i mit plankeværk, men han havde ikke tid at hjælpe.

Med spande af vand, der stænkedes på med frottehåndklæder lykkedes det mig
på ca 30 minutter at få stoppet ilden, før den bredte sig til naboens
plankeværk hvorefter jeg ringede 33141448, der stillede om til Bellahøj,
hvor der ikke svaredes.

Så ringede jeg 112, hvis alarmcentral-betjent lovede (uden forbehold) , at
man ville sende en vogn og se, om der stadig kan lugtes terpentin, men den
er ikke kommet endnu kl 6.

Tidligere på aftenen , altså lørdag, blev en jernstang smidt mod ruden til
rummet hvor jeg sov, men den er polycarbonat-forstærket og holdt.

Skraldespanden var skubbet ind i haven.

To dage før tømtes den fulde skraldespand ud på fortovet om formiddagen af
to muskuløse 3F-typer der forlangte al politik-tekst fjernet fra stedet

To aftener før blev en masse hårde grønne æbler smidt mod teksterne på 2 sal
og ramte præcist og hårdt - æblerne splintredes. En genbrugs-cykel blev
smidt ind i haven

Flasker, der er smidt mod huset, har især været Tuborg, tidligere var det
discount-pilsnere.

Ungdomshus&BZungdom fjernelse fra kvarteret har vist bragt mig fra asken og
i ilden og nu er det granvoksne professionelle a la dem, der savede sig ind
til Jonni Hansen.

De ligner skraldemænd, dem jeg har talt med og bedt stoppe og som har råbt
som svar, at jeg ikke bør bo på Nørrebro.

Min vægavis har mulighed for svar, og de skrev i nat, at jeg er "nazi"

- tsk, tsk.

- Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N 35861000

Fra : kk

Dato : 01-07-07 10:03

> [...]
>
> - tsk, tsk.
>
> - Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N 35861000

Hej BW,

Det må bestemt ikke være morsomt for dig, sådan som du beskriver din
situation, men jeg vil påstå at du selv er ude om det.
Ganske vist har jeg kun set billeder og beskrivelser af din ejendom, men det
synes tilstrækkeligt til at mene at du i høj grad
provokerer. Jeg vil på ingen måde anfægte din ytringsfrihed, men det var
måske en ide at ændre lidt på den etiske fremtoning af dit hus, samt
begrænse
dine politiske manifestationer, som du, efter det beskrevne, dekorerer dit
hus med. Det inviterer jo umiddelbart til hærværk fra dem som ikke er enige
med dig, - tillige med at politiet bliver trætte af dig.
God søndag!
kk

Fra : @

Dato : 01-07-07 10:49

On Sun, 1 Jul 2007 11:02:43 +0200, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Hej BW,
>
>Det må bestemt ikke være morsomt for dig, sådan som du beskriver din
>situation, men jeg vil påstå at du selv er ude om det.

hvordan kan man selv være ude om at andre begår ulovligder endda i den
grove ende med hærværk og ildspåsættelse

ildspåsættelse mens folk sover kan ende i mordbrand

>dine politiske manifestationer, som du, efter det beskrevne, dekorerer dit
>hus med. Det inviterer jo umiddelbart til hærværk fra dem som ikke er enige
>med dig,

nej det gør ikke,

at nogen begår ulovligheder er deres eget valg og kan aldrig være BW's
skyld eller ansvar

hvorfor er der altid nogen som har så helvedes travlt med at opfinde
syge undskyldninger for forbrydernes gerninger?

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-07 15:53

@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> ildspåsættelse mens folk sover kan ende i mordbrand

Nok sover jeg tungt, men når brosten er smidt gennem mine ruder er jeg
øjeblikkelig vågnet.
Mordbrand kan ske på høje etager og hvis ingen udgangsmulighed og hvis ild
starter udvikling af giftig røg mens man sover, men i en stuelejlighed - og
i lejernes 1 sals lejlighed, - kan mordbrand næppe ske

Der var startet ild ti steder langs plankeværket, og hvor tryksagerne er
dækket med polycarbonatplast gik ilden ud - men gjorde den gennemsigtige
plastik mælket og uigennemsigtig.
De to meter der ikke var dækket brændte ned og jeg har opsat metalplader og
et udprint om at 3F-bzerne havde truet med hærværket tre dage før det skete
Hvis Blæst og en større mængde terpentin bruges så kan de nok få brændt
plankeværk og havelåge og blommetræ og naboens plankeværk helt ned.
Jeg spiste blommegrød til morgenmad - blommerne er er grønne var blevet
stegt - træet blev næste dræbt af brand de første år UNgdomshuset
eksisterede.

Lignede Picassos billeder ikke en losseplads efter alles mening da
abstrakt kunst var ny?
Var ikke alle danskere enige om at sabotører var røvhuller før 29.8.43?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-07 11:10

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hus med. Det inviterer jo umiddelbart til hærværk fra dem som ikke er
> enige med dig, - tillige med at politiet bliver trætte af dig.

Sikken gang vrøvl.
Det et sørgeligt resultat af års efterladenhed med tilrettevisning af
autonomtyper og røde terrorister.

Mvh
Martin

Fra : Poul Larsen

Dato : 01-07-07 11:36

La' nu ham Bæ Warming være i fred for fanden da!

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 14:53

> [...]

>Det må bestemt ikke være morsomt for dig, sådan som du beskriver din
>situation, men jeg vil påstå at du selv er ude om det.

Sikke noget vrøvl.... Uanset hvor blæst i låget BW er, kan han da
aldrig selv være ude om hærværk, brandattentater og andre
ulovligheder....

>Ganske vist har jeg kun set billeder og beskrivelser af din ejendom, men det
>synes tilstrækkeligt til at mene at du i høj grad
>provokerer.

Vi lever i et demokrati..... Jeg synes selv at hans grund ligner en
lodseplads, men det berettiger sgu da ikke til ildspåsættelse og
hærværk...

>Jeg vil på ingen måde anfægte din ytringsfrihed,

Det er jo præcis det du gør....

>men det var
>måske en ide at ændre lidt på den etiske fremtoning af dit hus, samt
>begrænse
>dine politiske manifestationer,

Det er dog en jammerlig holdning at have, din vatnisse....

>som du, efter det beskrevne, dekorerer dit
>hus med.

Selvom jeg måske er 99% uenig med BW, så har han da ret til at
udtrykke sin politiske holdninger....

>Det inviterer jo umiddelbart til hærværk fra dem som ikke er enige
>med dig,

Hvilket viser at (en del af) venstrefløjen ikke kan argumentere, men
kun evner vold og hærværk....

>- tillige med at politiet bliver trætte af dig.

Politiet skal sørge for at danmarks love overholdes, uanset hvor
"aparte" ofrene er.....

Fra : kk

Dato : 01-07-07 16:28

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Sikke noget vrøvl.... Uanset hvor blæst i låget BW er, kan han da
> aldrig selv være ude om hærværk, brandattentater og andre
> ulovligheder...

kk: Det er jeg fuldstændig enig med dig i, jeg konstaterer blot, at sådan
spiller klaveret ikke..

> Vi lever i et demokrati..... Jeg synes selv at hans grund ligner en
> lodseplads, men det berettiger sgu da ikke til ildspåsættelse og
> hærværk...

kk: Enig.

> Det er jo præcis det du gør...

kk. Nej jeg gør ej.

> Det er dog en jammerlig holdning at have, din vatnisse...

kk: Det er aldeles ikke min holdning, men en konstatering af af et vist mål
af konformitet er praktisk, hvis man vil undgå ballade..

> Selvom jeg måske er 99% uenig med BW, så har han da ret til at
> udtrykke sin politiske holdninger....

> Hvilket viser at (en del af) venstrefløjen ikke kan argumentere, men
> kun evner vold og hærværk..

kk: Det er jeg enig i...

> Politiet skal sørge for at danmarks love overholdes, uanset hvor
> "aparte" ofrene er..

KK: Ja, det skal de, men de gør det ikke altid.....

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-07 20:14

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kk: Det er aldeles ikke min holdning, men en konstatering af af et vist
> mål af konformitet er praktisk, hvis man vil undgå ballade..

Mangel på konformitet opleves ikke som invitation til overgrebne.
Lossepladser er enormt meget større og har brede tilkørselsvar - ingen tager
fejl

3F stod bag Ungdomshuset og ser helt korrekt en hoveren over
Jagtvej69-sejren for os kristne
i at min propaganda er optrappet her i forsommeren.
Derfor lader de oftere og oftere muslimer og især granvoksne
skraldemandstyper til at bombardere med diversekasteskyts - igår nat en
jernstang mod mit sovekkammervindue.

Det kæmpe bål de lavede ud af mit plankeværk og som stegte de umodne blommer
på mit blommetræ er en ubehagelig optrapning

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 01-07-07 21:34

> [...]

> dine politiske manifestationer, som du, efter det beskrevne, dekorerer dit
> hus med. Det inviterer jo umiddelbart til hærværk fra dem som ikke er

Okay er det så ok at sætte ild på boliger der tilhører dem man er uenige
med, du må sgu da have taget for meget LSD.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-07-07 14:28

> Min vægavis har mulighed for svar, og de skrev i nat, at jeg er "nazi"
>
> - tsk, tsk.

"Aparte skal kanøfles"

Men det ved du jo allerede...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 01-07-07 19:37

Du har ikke overvejet om der er nogen der tager fejl af din "have"

og en offentlig losseplads ?

Den nyligt ryddet plads lidt længere oppe af gaden til venstre er
jo nærmest Amaliehaven i forhold til din....øhm...grund.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 20:04

On Sun, 1 Jul 2007 20:37:08 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>
>Den nyligt ryddet plads lidt længere oppe af gaden til venstre er
>jo nærmest Amaliehaven i forhold til din....øhm...grund.

Mener du da, at fordi BW's grund ligner en lodseplads, så er det i
orden at udøve hærværk og lege pyroman...???

Fra : Peter Heide

Dato : 01-07-07 20:24

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i meddelelsen

> Mener du da, at fordi BW's grund ligner en lodseplads, så er det i
> orden at udøve hærværk og lege pyroman...???

Hvor har jeg skrevet det henne ?

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 20:51

On Sun, 1 Jul 2007 21:23:46 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Hvor har jeg skrevet det henne ?

Du mener da åbenbart at udseendet af BW's have er relevant....

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-07 21:51

> Du mener da åbenbart at udseendet af BW's have er relevant....

Også forsikringsselskaber går op i ligegyldigheder, når de efter en brand
skal beslutte erstatning. Ca 1988 udførte BZ fra Ungdomshuset langt
alvorligere brandstiftelser imod mine udenomsværker omkring mit ubrændbare
murstenshus - plankeværk og cykelskur nedbrændte.
Tryg/Balticas taksator mente, at fordi ikke alt hos mig er nyistandsat og
fornemt så skulle erstatningen justeres ned.
Den var dog rigelig, men principielt bør det være ligegyldigt, om man er til
ødsel brug-og-smid-væk Helt Solgt Hammerslag smag eller er sparsommelig som
jeg og kun udskifter ting, hvis funktion er nedsat af ælde.

Fra : @

Dato : 01-07-07 20:50

On Sun, 01 Jul 2007 21:04:05 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Mener du da, at fordi BW's grund ligner en lodseplads, så er det i
>orden at udøve hærværk og lege pyroman...???

de venstresnoede røde abekatte forsøger altid på at opfinde
undskyldninger for deres forbrydervenners handlinger

ikke at tage ansvar for egne handlinger er det mest udbredte fænomen
blandt venstreorienterede

Fra : kalleBSk

Dato : 01-07-07 20:57

On 1 Jul., 21:14, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> på mit blommetræ er en ubehagelig optrapning- Skjul tekst i anførselstegn -

Kære BW!!!!!!!!!!!!

Lad du de perfide om at more sig, der er intet du kan føre mod disse
destruktive kræfter, bortset at afvente angrebenes ophør, men hvis det
ynkelige ophav til dine problember blot er vildledte medlemmer af 3F,
så kan du tage det helt roligt, de har aldrig været i stand til at
tage en virkelig arbejdskamp, og skal blot bruge dig som afledning,
indtil arbejdsgiverne har givet dem beføjelser til at kræve 100 kr.
mere om måneden og lidt mere fritid, der resulterer i øget løberi og
nedslidning og senere offentlig forsørgelse. Skide godt
notrnatiomale!!!!
mvj
Kalle

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-07 21:31

"kalleBSk" <carl@skovgaard3.fthmail.dk> skrev i en meddelelse
Lad du de perfide om at more sig, der er intet du kan føre mod disse
destruktive kræfter, bortset at afvente angrebenes ophør,

BW: Efter brand-hærværk mod Rikke Hvilshøjs carport opsattes kameraer der
Det burde politiet også gøre som terror-modtræk her - de er jo ikke dyre.
Eneste rådgivning som de næste dag fremmødte betjente gav, var at jeg burde
fjerne forkullede rester af plankeværket for ikke at inspirere folk til ny
pyromani.

Jeg havde allerede fjernet halvforbrændte planker, og fjernede lidt mere og
opsætter imorgen skifer og metalplader - og pålimer en af disse et
laserudprint om hærværket, så de stadig flere forbipasserende kan erfare
hvordan visse danskere - eller muslimer - har det dårligt med ytringsfrihed.

Man kan forstå urmagerens selvtægt. Men kan nogen forsvare selvtægt imod
politiske ytringer, som man er uenig i.
De to 3F-mænd råbte i torsdags, at mine tekster ikke hører hjemme på
Nørrebro og at de ville komme igen??

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : kalleBSk

Dato : 01-07-07 22:09

On 1 Jul., 22:30, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> politiske ytringer, som man er uenig i.
> De to 3F-mænd råbte i torsdags, at mine tekster ikke hører hjemme på

Kære Bo!!!!!!!
jeg bor i provinsen og er heldigvis sparet for så meget fravær af
rationalortet, så måske forstår jeg ikke helt hvordan nogle stakler
kan tillade sog at true medborgere, noget der var ganske uhørt for
ikke så mange år tilbage. Hvad er der dog sket i vores land? Skal vi i
gang med en udrensnong?