Brik til Vollsmosespillet
Fra : JBH

Dato : 30-06-07 08:26

Eller måske hvis man også vil lave et "Gjellerupspil"

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7420473.html

En 80-årig kvinde blev i går aftes udsat for et usædvanligt groft røveri i
sit hjem på Langtoftevej i Viby ved Århus, oplyser politiet.

Da det ringede på døren stod tre mænd bevæbnet med en kniv udenfor. De tvang
hende ind i huset, hvor de satte hende på en sofa, og for at understrege
alvo­ren jog de kniven ind i sofaen ved si­den af den skræmte kvinde,
ligesom de skar telefonledningen over. De fik et mindre udbytte i kontanter,
og før de forsvandt tog de et billede af kvinden med besked om, at hun ikke
skulle bry­de sig om at melde overfaldet.

Røverne beskrives som somaliske af udseende. De to af dem var omkring 20 år
og ca. 180 cm højere. Den sidste var lidt yngre og mindre, slank af bygning
med mørkt, kort hår. Han var iført en mørk hættetrøje med rødt tryk på
brystet.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-06-07 09:20

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> år og ca. 180 cm højere. Den sidste var lidt yngre og mindre, slank af
> bygning med mørkt, kort hår. Han var iført en mørk hættetrøje med rødt

At det i det hele taget kan ske her i Danmark at en forsvarsløs kvinde på 80
år bliver udplyndret i sit hjem, af en somalisk muhamedaner bande.
Det står i en grotesk lys hvordan en såkaldt læge fra et Københavns
traumecenter, fortalte døre op og døre ned hvordan en muhamedaner på dansk
pas har lidt under hvordan han var blevet tortureret af sin familie i
Libanon, bare 2 timer under sådan en behandling er nok til at vedkommende
får sår på sjælen resten af livet, den kloge mand med den totale overflødige
job, ikke nævnte i et ord hvordan de 5 søfolk fra Danica White vil få det
efter 30 dage som gidsel af somaliske muhamedanere bande, ikke et ord. Var
det ikke på tide at frømandskorpset blev aktiveret så de kunne bevise over
for befolkningen ,de er deres udannelse og løn værd. Eller har det en
overordnet politisk målsætning, at de 5 danske søfolk skal sejle deres egne
sø. Jeg får den opfattelse at det politiske system vil skide den danske
befolkning et stort stykke.

mvh Kurt

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 13:05

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Eller har det en overordnet politisk målsætning, at de 5 danske søfolk
> skal sejle deres egne sø. Jeg får den opfattelse at det politiske system
> vil skide den danske befolkning et stort stykke.

De er jo kosmopolitter og befinder sig i et eller andet pindemad/champagne
tabernakel et sted midt mellem Andromeda og nowhere.

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 30-06-07 09:28

> [...]
bygning
> med mørkt, kort hår. Han var iført en mørk hættetrøje med rødt tryk på

Felt nr 47: Du se tre unge fremmede tvinge sig vej ind til en ældre dame og
lidt senere komme løbende ud med et par pengesedler. Du gemmer dig bag en
mur, indtil de er forsvundet og beslutter dig for, at det nok kun er et
enkeltstående tilfælde. Mens du tænker, har de andre spillere slået en
ekstra omgang.

Hæ, gad vide hvor længe der ville gå, før man kunne fylde alle felterne op
med ny enkeltstående tilfælde? Inden sommerferien er mit bud.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 09:54

JBH wrote:
> Eller måske hvis man også vil lave et "Gjellerupspil"
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7420473.html

Det må være pure opspind. Vi har jo lige set CRL og Thomas Von Hassel udtale
at det i hvert fald ikke er sandt og at statistikkerne siger noget helt
andet. Nu hvor vi alle ved at dét er løgn, kan vi jo fundere lidt over hvad
deres motivation for at lyve om muhamedanernes hærgen egentlig er.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 11:00

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helt andet. Nu hvor vi alle ved at dét er løgn, kan vi jo fundere lidt
> over hvad deres motivation for at lyve om muhamedanernes hærgen egentlig

Måske skal du kigge lidt i DS og se om det ikke er øst-euro bander som tager
sig godt af det kriminelle miljø lige for tiden.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 15:23

> [...]
bygning
> med mørkt, kort hår. Han var iført en mørk hættetrøje med rødt tryk på

Hvorfor har DDF eller DF ikke stoppet det ?
Hvad kan DDF eller DF gøre ved det ?
Hvorfor er DDF og DF så svage at de ikke har stoppet det ?
Mener DDF og DF at den samlede danske befolkning godt kan li´ den slags,
siden DDF har så få medlemmer og DF får så få stemmer ?

Fra : Jim

Dato : 30-06-07 16:31

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk>
removemichaelweber?
Jamen det gør vi så.

Plonk!

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 17:00

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk>
> removemichaelweber?
> Jamen det gør vi så.
>
> Plonk!

Hov...kom jeg til at stille et har ubehagelige spørgsmål ?
Ramte jeg en nerve ?
Har du ingen svar på de simple spørgsmål,
familien Danmark jo naturligvis har krav på at få svar på?
Familien Danmark jo som I jo vil redde.
Familien Danmark, hvis stemmer DF vel fisker efter ?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 09:25

"Michael Weber" <michael@michaelweber.dk> wrote in message

> Hov...kom jeg til at stille et har ubehagelige spørgsmål ?

Nej, men du er for dum til at forstå svarene.

> Ramte jeg en nerve ?

betyder ikke noget, forbindelsen fra din hjerne og ud til resten af kroppen
er allerede afbrudt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.