Nogen der har købt nokia9210 ?????
Fra : lauer

Dato : 08-07-01 18:39

Hej.
Jeg leder efter nogle som der har købt en nokia9210 eller som bare har haft
den på prøve.
Jeg vil gerne vide om den er pengene værd

venlig hilsen
Jesper Laursen

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 18:53

Jeg skrev efter nøjagtig samme info den anden. Mest fordi jeg selv er lidt
"hooked" på 9210'eren, men så også fordi en af mine kammerater har købt 20
til deres virksomhed og han siger der er SÅ mange fejl i nogle af dem, at
det er en hel farce.

--

:] Have a smiley day!

Kenneth Lund Petersen

70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer

75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Lars Knudsen

Dato : 08-07-01 22:49

> [...]
> lidt "hooked" på 9210'eren, men så også fordi en af mine kammerater har
> købt 20 til deres virksomhed og han siger der er SÅ mange fejl i nogle

Hardware eller software? Jeg har en, og jeg har ikke haft _nær_ så mange
problemer med den nye som jeg havde med 9110i'eren.

Største problem med 9210'eren er at der stort set ikke er noget software til
den endnu. Bla. mangler der telnet/ssh, der er en virkelig stor mangel,
IMHO.

/l.

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 18:58

Ps. Af de billigste steder jeg har set det, overrasker det mig at
Teledanmark faktisk har de for tiden bedste tilbud på den - i hvert fald så
vidt JEG kan se