Christiania
Fra : Peter B. P.

Dato : 26-06-07 18:07

Løsning på dem her der kræver Christiania normaliseret er meget, meget
simpel:

Der skal blot opkrævet grundskyld for værdien af jorden. Så skal
"Staden" nok normalisere sig selv via markedet.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : P.L.

Dato : 26-06-07 18:30

On Tue, 26 Jun 2007 19:07:02 +0200, Peter B. P. wrote:

> [...]
>
> Der skal blot opkrævet grundskyld for værdien af jorden. Så skal
> "Staden" nok normalisere sig selv via markedet.

God ide.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 26-06-07 19:04

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der skal blot opkrævet grundskyld for værdien af jorden. Så skal
> "Staden" nok normalisere sig selv via markedet.

1. Husk at Christiania er meget forurenet i jorden fra forsvarets tid, det
forringer nok værdien en del.
2. Sådan kunne du argumenterer med hvad som helst som folk ikke lige selv
ejer: Amalienborg, almennyttige boliger.
Men sikke et land!

VV

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-06-07 19:08

"vvv" <?@?> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> 1. Husk at Christiania er meget forurenet i jorden fra forsvarets tid, det
> forringer nok værdien en del.

Det kan ryddes op og renses, og øndrer iøvrigt ikke på at den jord
Staden ligger på har en meget høj beliggenhedsværdi.

> 2. Sådan kunne du argumenterer med hvad som helst som folk ikke lige selv
> ejer: Amalienborg, almennyttige boliger.

Amalienbog og andre bygninger er menneskeskabet, og det har jeg ikek til
hensigt at beskatte.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 26-06-07 22:33

Fra : Jan Kronsell

Dato : 26-06-07 22:34

> [...]
> Staden ligger på har en meget høj beliggenhedsværdi.

> Amalienbog og andre bygninger er menneskeskabet, og det har jeg ikek til

Jeg var ikke klar over, at du bestemte, hvad der skal beskattes og ikke?

Jan

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-06-07 22:43

Jan Kronsell <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var ikke klar over, at du bestemte, hvad der skal beskattes og ikke?
>
> Jan

Har du ikke hørt det? Jeg blev indsat som diktator for Danmark i går.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-06-07 06:09

> Har du ikke hørt det? Jeg blev indsat som diktator for Danmark i går.

"Fl" skreg de, "Fly hvo som flygte kan"

Jan