Politi med dårlig samvittighed
Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-07 16:59

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:467e7a9b$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Najh, det er politik, ikke jura!
> Jura er om fordeling af skyld, ansvar, rettigheder og udmåling af straf
> indenfor de love, der en gang er udstukne på forhånd af folketinget.
>
> Mvh
>
> --
> Jesper Nielsen
> aka
> Frodo Nifinger
> www.frodonifinger.dk
>
> PS! I må undskylde min besvarelse i første omgang - Jeg havde misset, at
> jeg
> befandt mig i dk.videnskab.jura og ikke dk.videnskab, hvor rammerne er
> [...]

Du behøver ikke undskylde for jura og etik har overlap så det er ikke
realistisk at skabe vandtætte skodder, som man søger når jeg berører den
jura der er om BEDRE LOVES UDFORMNING

At jeg kan trues med tilhold og fængsel af to betjente hvor ingen § er
overtrådt, viser at retssystemet ikke evner at holde sig til jura - at
småborgerlig etik om VÆR NORMAL styrer retsvæsenets udkørende emsige
betjente
(de havde klart dårlig samvittighed ved deres mission den dag)