Hvad sagde vi?! Vi fik desværre ret!
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 20-06-07 15:17

Vist bekend i Danmark - men i Norge og Sverige?

http://dendanskeforening.blogspot.com/2007/03/hvad-sagde-vi.html

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the same,
see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-06-07 17:52

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

> Vist bekend i Danmark - men i Norge og Sverige?
>

> http://dendanskeforening.blogspot.com/2007/03/hvad-sagde-vi.html

Kan vi ikke få et resume på de links du poster?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 21-06-07 10:48

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Kan vi ikke få et resume på de links du poster?

Nej. Men du kan få den tyske, hollandske, engelske og franske version af de
pågældende tekster, hvis du gerne vil se dem. Gå da til de politiske NGer af
disse lande hhv sprogområder.

Fra : Rom

Dato : 21-06-07 12:00

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote in message

> Nej.

Av hvilken grunn?

Kjell

Fra : Rom

Dato : 20-06-07 18:41

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote in message

> Hvad sagde vi?! Vi fik desværre ret!

Sist jeg spurte deg om hvem "vi" er så kunne du ikke gjøre rede for et.

Og sist jeg spurte deg om "hva du hadde sagt" så nektet du å svare på det.

Og sist jeg fortalte deg at siteringen din var sitatfusk så nektet
du å diskutere saken...

.... som om skandinaviere er komplette idioter.

I et program om Ingvar Kamrad så utbryter han (om en tysk
selger som uanmeldt trenger seg på Kamrad i IKEA-butikk i
Russland og skal selge han glassvarer)

- Ka faen gjør den tyskeren her??

Det samme føler jeg om Laudahn.

Kjell