Raggar exterminated
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 14-06-07 02:50

Stakkars menneske....
Skrevet av 'raggar', 10.juni.2007, kl.19:01

Kan ikke annet enn å synes meget synd i en bestemt person her
inne.....

Sier bare... Kjør på slik du gjør!
Du skal bare spame ned Norsk politikk med det sinnsyke svadaet ditt,
stå på!

mvh.raggar
---

Du er bare
Skrevet av 'raggar', 10.juni.2007, kl.19:18

syk mann, meget syk!

Stå for all del på! Tror du noen bryr seg om dine innlegg lengre? Skal
svare for deg : NEI!
Ser du gir meg skylden for at Sol innaktiverte APD, det beviser jo
bare hvor lite du vet...
Men en kan vel ikke forlange mer fra et rushode, dessverre!

At du slenger dritt til meg preller av som vann på gåsa, kom
igjen...har du mer du skulle ha gitt meg skylden for, flere
superlativer om meg kanskje? hehe

Snakk med fastlegen din du Trond, han kan hjelpe deg!

mvh.raggar
---

Du kan da umulig...
Skrevet av 'Jan Erik', 10.juni.2007, kl.20:42

....fortsette med statusen som moderator Raggar. Når du skriver slike
innlegg som du gjør her synker du bare ned på et dypere dyp enn den du
æreskjeller.

Foreslår at du legger inn kortene og informerer Sol om at du dessverre
ikke klarer å holde hode kaldt og selv bryter etikkereglene til sol.

Skam deg Raggar!
----------------

-En jøde som later som han er jente heier på raggar,
-og raggar ble litt stolt:

han fyren der
Skrevet av 'jenta22', 10.juni.2007, kl.19:52

er ikke riktig i hodet. Han greier jo ikke engang å skrive i sine egne
ord et ordentlig innlegg om det han liksom "tror" på. Han bare limer
inn avsnitt fra aviser og andres innlegg. Hvis han skriver i sine egne
ord så blir det bare en masse drittkasting. Ikke noe saklig der i
gården nei. Ingen gidder å kommentere innleggene hans engang. Bare
drit i han og fortsett å slette innleggende hans.

Dette er bare en dust som er misfornøyd med livet sitt og føler at han
må skylde på andre for all elendighet i verden, istedetfor å ta ansvar
for sitt eget liv.

Heia raggar:)

Mannen
Skrevet av 'raggar', 10.juni.2007, kl.20:01

er tydelig ruset på et eller annet!!!!!

Han har en fiks ide om at det er jødene som er skyld i alt her på
jorden?????
Kan hende han har lest det i et Donald blad eller noe slikt?

Nei....han er ikke noe å bry seg med lengre..... Si det slik, han har
gravd sin egen grav....

mvh.raggar
------------------

- Vi får se etterhvert hvem som havner i massegravene...

Du dusten...
Skrevet av RedCloud 10.juni.2007, kl 22:16

Nå må gi oss en pause snart.

Få inn i skallen at du er gjest hos <<norsk politikk>> hos SOL-debatt.
Dine innlegg har sjelden den minste kontakt til tema norsk politikk.
Da er du dust.

Du fører ingen seriøs debatt, men er en luring som sprer sitt oppgulp.
Du har ikke forstått at vi tror og mener noe annet enn deg.
Du som ikke begriper dette faktum er en diger dust heil bært
----

Ta pause
Skrevet av jew.exterminator 10.juni.2007, kl 22:31

Du får ta pause når det passer deg. Trenger ikke spørre meg om å få
pause.
----

Empati
Skrevet av RedCloud 10.juni.2007, kl 22:41

er et fremmedord for å forstå andre medmenneskers følelser. Særlig når
deg handler om å plage eller skade andre.

Det kan synes som du har en egen rett til å plage meg og andre med
ditt tøys. Det blir feil.

Ingen fatter ogbegriper hva du gjør her. Dine evner er klart umodne
til normal seriøs debatt siden du ikke en gang kan fortstå eller
respektere at tema her er <<norsk politikk>> Er det så forbanna vondt
å forstå?

Kan du ikke ta en lengre pause og ikke hause deg opp slutt
----

'RedCloud'
Skrevet av raggar 10.juni.2007, kl 22:45

Mannen skjønner ikke norsk så hvorfor gidder du? Gi opp!

Du får ikke noe dialog med "slike" mennesker.

mvh.raggar
----

Ikke norsk
Skrevet av jew.exterminator 10.juni.2007, kl 23:12

"Mannen skjønner ikke norsk"

Nå er det på tide du tar deg en sovepille og legger deg for kvelden,
raggar. Nå sier du mye dumt. Vsteder kommer på jobb imorgen tidlig og
sperrer IP-adressen min, så da kan du slappe av litt. Ikke glem å
bestille et nytt lass med viskelær da.
----

Norsk politikk
Skrevet av jew.exterminator

Hei! Jeg trenger jelp. jeg har truffet en fyr på 47 år og han var
rågod i senga. Hva synes dere eksperter på SOL at jeg burde gjøre?
Skal jeg jifte meg meg han? Er jeg klar? Er han klar? Vet dere på SOL
litt om dette?

Hilsen Lisa 16A Burgesen.

Den tråden fikk mange lesere, og SOL la den opp på forsida.
-----------------

- Dagen etter:

Her var det tomt blitt
Skrevet av 'Jew Exterminator', 11.juni.2007, kl.12:49

Er jo nesten bare de skrullete innleggene til raggar her jo. Jeg har
lagret hele tråden på harddisken, så jeg får slenge opp de beste
innleggene når vsteder sover. Den var jo ganske morsom denne tråden
her synes jeg...
---

Over 60 svarte_ 10 gjenstår
Skrevet av 'Sykt', 11.juni.2007, kl.12:55

Hva er du for person "raggar"?

Når du får svar på tiltale så sletter du alle disse svarene - over 62
sist jeg var inne.

Du går ut og kritiserer en debattant her, men nå han og andre tar til
motmæle så tåler du ikke dette og sletter innleggene for å beskytte
deg selv. Du lar bare et fåtall svar stå igjen som noenlunde går i din
favør
---

Du slettet også mitt innlegg
Skrevet av 'Svarer_du', 11.juni.2007, kl.11:37

Det hadde tittelen "Illuminati Confession".

Hva var galt med det innlegget??

Passet det ikke din Politisk korrekte sjel at det kom fram objektive
opplysninger om hvem som styrer verdensbegivenhetene??

En debatt som definitivt bør settes på dagsordenen nå. Men du er vel
av den oppfatning at det skal bare de etablerte mediene håndtere slik
at hjernevasken kan få fortsette.
---

Hva er det du klager over da
Skrevet av 'Jew Exterminator', 11.juni.2007, kl.13:00

Gærningen har jo sletta en hel haug. IP-adressen min har blitt
blokkert, som forventet. Men det har jo ikke så veldig stor betydning
da. Det finnes flere IP-adresser å ta av.
---

Wooops
Skrevet av 'Muslim Exterminator', 11.juni.2007, kl.13:54

"det er jødene som er skyld i alt her på jorden?????"

Jeg visste ikke at mora di var jøde og at du skulle ta dette så hardt
inn på deg. La oss si at det er muslimene som står bak alt. Er det
greit, eller? Faren din er ikke muslim, eller noe? Bare så du ikke tar
deg nær av det også?
---

Hvilken skole gikk du på raggar?
Skrevet av 'raggar Exterminator', 11.juni.2007, kl.13:39

"Du skal bare spame ned Norsk politikk med det sinnsyke svadaet ditt,
stå på!"

Hæ? Kan du prøve å omformulere litt? Mener du her at jeg skal stå på
og spame ned Norsk politikk med svada?

Sånt tull gidder jeg ikke, raggar. Jeg har litt viktigere ting å ta
opp. Spaming og svada får du ta deg av.

--
Trond Halvorsen