Muhamedanske voldsbøller igen?
Fra : NoTrabajo

Dato : 12-06-07 09:08

Er det mon nu igen muhamedanske voldsbøller der har været på spil?:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/06/12/053106.htm

http://www.lorry.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=33262&
--
El Trabajador

Fra : hanzen

Dato : 12-06-07 10:13

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvordan kan du dog få den skøre tanke.
Det ligger slet ikke til deres natur. Desuden forbyder deres såkaldte
religion vold og diskrimination.
Der kan altså højst være tale om et enkeltstående tilfælde fremkommet
p.gr.a. vores dårlige integration og forkerte tone.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-06-07 11:09

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
Er det mon nu igen muhamedanske voldsbøller der har været på spil?:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/06/12/053106.htm

http://www.lorry.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=33262&

De pgl burde spærres inde og nøglen smides væk.

Mvh
Martin

Fra : Rea721

Dato : 12-06-07 19:53

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det mon nu igen muhamedanske voldsbøller der har været
> på spil?:

Ja.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min