1/4 NA + 1/4 C + 1/4 EL + 1/4 S = nytænkn~
Fra : cpeter

Dato : 10-06-07 09:12

På bedste radikale vis, leger NA nu med tanken om delmedlemskab
(formentligt for dem som ikke kan bestemme sig):

"Ny Alliance leger med tanken om delvise medlemskaber, så folk, der
kun er enig i en fjerdedel af partiets program, kan få et kvart
medlemskab."
http://politiken.dk/indland/article322571.ece

Hvorfor kan vi ikke lige så godt med det samme indføre et system som i
Schweiz, hvor man kan kræve, at farven på offentlige skraldebøtter
skal bestemmes ved folkeafstemning ?

( "BS" i titlen står for BULLSHIT)

Fra : @

Dato : 10-06-07 13:57

On Sun, 10 Jun 2007 01:11:40 -0700, cpeter <cphpeter@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>"Ny Alliance leger med tanken om delvise medlemskaber, så folk, der
>kun er enig i en fjerdedel af partiets program, kan få et kvart

kan de ikke nøjes med at sende mig en "halv abe" )))

eller en kvart gris

INFO til de der ikke ved hvad en "halv abe" er

det er en halvflaske Rød Aalborg

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre