Marie er død! R.I.P.
Fra : Barney Gumble

Dato : 06-06-07 16:02

Fra : Henry Vest

Dato : 06-06-07 16:04

Barney Gumble wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/06/06/06154418.htm
>
> R.I.P.

Hun efterlader sig (heldigvis) flere søstre.

--
Henry Vest

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-06-07 18:34

Henry Vest sendte dette med sin computer:

> Hun efterlader sig (heldigvis) flere søstre.

Ja, men lad os håbe at han bliver præsenteret for en regning på
1.8mill. for skade på vores alles ejendom.
Kai

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 06-06-07 18:45

Fister Løgsovs wrote:
> Henry Vest sendte dette med sin computer:

> Ja, men lad os håbe at han bliver præsenteret for en regning på
> 1.8mill. for skade på vores alles ejendom.
> Kai

uhh ha nej da... da ikke den stakkels mand... nej det må du endelig ikke
sige...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-06-07 18:49

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Henry Vest sendte dette med sin computer:

> Ja, men lad os håbe at han bliver præsenteret for en regning på 1.8mill.
> for skade på vores alles ejendom.
> Kai

Nej lad os håbe at det snart går op for regeringen at man ikke skal spare på
indsatsen over for psykisk syge

Peter

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 06-06-07 19:45

Peter K. Nielsen wrote:
> Nej lad os håbe at det snart går op for regeringen at man ikke skal
> spare på indsatsen over for psykisk syge

har man gjort det?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-07 22:52

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i
meddelelsen news:46670098$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> har man gjort det?

læser du aldrig aviser?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-06-07 08:04

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i meddelelsen

> læser du aldrig aviser?

Arne, nogle spørgsmål skal man slet ikke besvare de taler HELT for sig selv

PEter

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-07 08:34

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i
> meddelelsen news:46670098$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

I årtier. Man har fjernet mere end 90% af de psykiatriske sengepladser
uden som alternativ at bygge åbne og lukkede psykiatriske plejehjem. I
stedet har man sendt dem ud i egne lejligheder i socialt boligbyggeri,
hvor de hurtigt havner på gaden, som hjemløse.

Et stigende antal havner dog nu på psykiatriske statshospitaler - i
kriminalforsorgens regi. Det er ganske simpelt skammeligt.

> læser du aldrig aviser?

Det er der vist desværre en stigende andel af befolkningen der ikke gør
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-07 22:12

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Ja, men lad os håbe at han bliver præsenteret for en regning på
> 1.8mill. for skade på vores alles ejendom.

Enig. Lad os endelig bruge en masse krudt på at indkrasse 1,8 mio. kr. hos
en psykisk syg mand. Det giver mening.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-07 22:53

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i
meddelelsen
> Henry Vest sendte dette med sin computer:

> Ja, men lad os håbe at han bliver præsenteret for en regning
> på 1.8mill. for skade på vores alles ejendom.
> Kai

hvor sandsynligt synes du selv det lyder? hvis man er sindssyg,
så kan man ikke drages til ansvar for sine handlinger på samme
måde som en ikke-sindssyg kan det. Er det så mærkeligt?

Fra : Barney Gumble

Dato : 07-06-07 03:15

Arne H. Wilstrup skrev:

> hvor sandsynligt synes du selv det lyder? hvis man er sindssyg,
> så kan man ikke drages til ansvar for sine handlinger på samme
> måde som en ikke-sindssyg kan det. Er det så mærkeligt?

Jo, det kan man faktisk godt. For at undgå straf kræver det, at det er
sindsygen der er skyld i forbrydelsen. Er det ikke det, kan en sindsyg
altså godt blive straffet...

BG

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-07 08:04

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Henry Vest sendte dette med sin computer:

> Ja, men lad os håbe at han bliver præsenteret for en regning på
> 1.8mill. for skade på vores alles ejendom.

Sindssyg i gerningsøjeblikket, til anbringelse på psykiatrisk hospital.
Skal sandsynligvis have førtidspension indtil folkepensionsalderen, og
et erstatsningskrav på 1,8 millioner ville han dels aldrig kunne
honorere, dels ville det rimeligvis kunne medføre at han blev mere
behandlingskrævende - så den idé kan du godt skyde en hvid pil efter.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 07-06-07 09:17

On 6 Jun., 17:01, Barney Gumble <n...@nospam.com> wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/06/06/06154418.htm
>
> R.I.P.

Ja, det var en genial ide, at sende en talende robot hen
at forhandle med en en sindsforvirret mand.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 07-06-07 09:44

Vidal wrote:

> Ja, det var en genial ide, at sende en talende robot hen
> at forhandle med en en sindsforvirret mand.

kom med et bedre forslag - jeg har et... vi sender sgu dig afsted næste gang
en idiot forskanser sig i et hus med et gevær og en økse...

frisk?

Fra : Vidal

Dato : 07-06-07 09:57

On 7 Jun., 10:43, "Rasmus M. Jensen" <rmje03flaff...@kom.aau.dk>
wrote:

> kom med et bedre forslag - jeg har et... vi sender sgu dig afsted næste gang
> en idiot forskanser sig i et hus med et gevær og en økse...
>
> frisk?

Tror du ideen med Rulle-Marie slår an?

Vi venter på Robocop.

--