Problemer med frontpage feedback formular
Fra : Marc Mikkelsen

Dato : 08-07-01 15:57

Jeg har lavet en feedback formular i Frontpage 2000. Når jeg
udgiver formularen på min side og forsøger at lave en test kommer
denne meddelelse frem!!

Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side,
der kræver en Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at
kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere
korrekt, hvis du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor
FrontPage-serverudvidelser er installeret.

Kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gøre ved dette?

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Sanne Otte

Dato : 08-07-01 18:46

> Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side,
> der kræver en Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at
> kunne fungere korrekt.
Den er gal med serverunderstøttelsen, det kommer an på hvor du har din side
liggende, har du den på et webhotel, skal du kontakte dín udbyder for at få
FP serverextensions slået til, koster evt ekstra beløb, har du din side
eller hos en af gratistjenesterne ved jeg ikke helt hvad der er at gøre

--
----
Fra Sans

Fra : Sanne Otte

Dato : 08-07-01 18:48

ups glemte lige et lille ord, mente har du din side liggende lokalt på din
egen maskine eller....

--
----
Fra Sans

Fra : M. Mikkelsen

Dato : 08-07-01 19:34

Sanne Otte wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> ups glemte lige et lille ord, mente har du din side liggende lokalt på din
> egen maskine eller....
>
> --
> ----
> Fra Sans
> sans@abso.adsl.dk
> http://www.whatthefawk.dk
>
> Tak for dit hurtige svar!
Jeg kan oplyse at jeg har web-hotel (DANBBS) og FP extensions er aktiveret.
Det er bekræftet af DANBBS. Jeg mener dog at det er vort svarskema der måske
indeholder fejl.
MVH Marc Mik.