Over 2 visninger i minuttet
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 03-06-07 01:14

http://view.break.com/305486
lastet opp 0:37

37 min, 70 visninger
47 min, 100 visninger
57 min, 122 visninger
97 min, 254 visninger

--
Trond Halvorsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 03-06-07 16:06

Trond Halvorsen wrote:
> http://view.break.com/305486
> lastet opp 0:37
>
> 37 min, 70 visninger
> 47 min, 100 visninger
> 57 min, 122 visninger
> 97 min, 254 visninger

"Content has been removed" får jeg at vide...
hvad var det?

Rasmus

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 04-06-07 00:29

On Sun, 3 Jun 2007 17:05:43 +0200, "Rasmus M. Jensen"
<rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote:

>"Content has been removed" får jeg at vide...
>hvad var det?

Den er her også:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8965782889012990341
og her:
http://www.livevideo.com/video/1AB8587D2F6C43178481DFBB711AA622/a-corrosive-force.aspx
her:
http://www.youtube.com/watch?v=7Opk59nWXbw

Men for noen uker siden hadde jeg konto på break.com og fikk email om
en av videoene jeg hadde uploadet:

Subject: Problem with ‘Jewish Morgan Reynolds saw invisible planes’

Unfortunately, We have had to remove 'Jewish Morgan Reynolds saw
invisible planes' from Break.com, as the Video contained Copyrighted
Music.

Feel free to remove the music and resubmit the video to Break.com.
The Break.com Team
-----------------

Så da lagde jeg en ny versjon uten lyd:
http://www.youtube.com/watch?v=JgIf37kzhAM

og lastet opp den, men da ble jeg helt blokkert derfra. De trodde
antagelig at jeg ikke klarte å fjerne lyden.

Også fikk jeg plutselig lov til å registrere meg igjen nå. De har
slettet endel videoer, men har 2 oppe der nå. Det ikke videoene der
viser kan jeg skrive som kommentar.

http://view.break.com/305747
http://view.break.com/305946

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 04-06-07 00:35

On Mon, 04 Jun 2007 01:28:31 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>http://view.break.com/305747

Dictatorship:
Clinton bombed Iraq in 1998 because Saddam Hussein allegedly had WMD.
Bush did the same in 2003. There's no difference between Democrats and
Republicans. They pretend to disagree to give the impression that
there's democracy in the US. Pentagon had its groundbreaking ceremony
on 9/11-1941. Exactly 60 years later the massmurderer Larry Jew
Silverstein blew up his buildings killing the Americans in them.
http://blog.myspace.com/trondh

it seems to me that:
george bush didn't comprehend what the question was about. this is sad
that this douchebag is representing our great country. ron paul for
president 2008

Makes no difference:
Larry Jew Silverstein owns Criminals Incorporated Agency and The White
House Theatre. Paul Jew Wolfowitz still owns The World Bank, even
though we supposedly fired him. Presidents/owners: Jew - CBS - Paley,
Jew - NBC - Jeff -(rey) Zucker, Jew - ABC - Stuart Bloomberg and
George W. Bodenheimer, Jew - ABC news - David Westin, Jew - CNN -
Gerald Levin, etc...

>http://view.break.com/305946

This is ITV news, would you trust them?

Trust the Governent?:
Do you trust the government?

Who does?:
They give us something to protest at least.

Serious:
But this is serious. When the government kill some of its own people
and blame some darkskinned enemy far away, to make the people angry at
these people, it's serious. It's gotta be big. Pentagon is formed as
the center of a pentagram, which is a Jewish symbol of evil. Pentagon
had its groundbreaking ceremony at 9/11-1941. Exactly 60 years later
the massmurderer Larry Jew Silverstein blew up his buildings killing
the Americans in them and told Bush to blame the Muslims. It's got
"Jews" written all over it.

r3volution:
anyone ?

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 05-06-07 21:11

<trond-h@chello.no> wrote:

> [...]
>
>Unfortunately, We have had to remove 'Jewish Morgan Reynolds saw
>invisible planes' from Break.com, as the Video contained Copyrighted

Nå har jeg fått hatt denne videoen oppe en dag, med musikk og greier.
Men nå har jeg tittelen "Morgan Reynolds saw invisible planes".

Så det var antagelig "Jewish" som var det største problemet. Jødene på
Break.com følte muligens at jeg pratet om dem, at det var de som hadde
sett usynlige fly.

--
Trond Halvorsen

Fra : Øyvind

Dato : 03-06-07 18:26

The content has been removed !!!!!

Fra : Dr Baltazhar

Dato : 03-06-07 19:55

On Sun, 3 Jun 2007 19:25:32 +0200, "Øyvind" <medb1954@hotmail.com>
wrote:

>The content has been removed !!!!!

Du verden, det var overraskende.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 04-06-07 00:44

On Sun, 03 Jun 2007 20:55:18 +0200, Dr Baltazhar <mgsmekk@yahoo.no>
wrote:

>Du verden, det var overraskende.

Dette er jo selve videoen som sørget for at Wolfowitz måtte gå av, så
overraskende var det ikke nei. Jeg var heller overrasket over hvor
lenge Break.com lot den være der, for de har vært mest hissig på
sensur av alle de videoserverne. Jeg hadde en konto der i en kort
stund for et par uker siden. Nå får jeg fortsatt lov til å ha den, og
ha et par videoer der. De har slettet noen av de jeg har lastet opp,
men jeg kan skrive i kommentarer det jeg ikke kan laste opp av
videoer, for Break.com har mange brukere/visninger.

--
Trond Halvorsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 05-06-07 17:04

On Jun 4, 1:44 am, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> [...]
> men jeg kan skrive i kommentarer det jeg ikke kan laste opp av
> videoer, for Break.com har mange brukere/visninger.

Idioten Trond må innbille seg at det han holder på med er viktig.
Idioten Trond må innbille seg at det han påstår er riktig.
Idioten Trond er nyttig for de venstreradikale krefter hvis klarer
å skaffe seg tilhengere på bakgrunn av indisier. Det er et hav
av misunnelsesdrevne prinsippløse skrullinger som så gjerne
vil tro at det er noe galt fatt i USA, og ethvert fnugg av tegn på
dette føres opp på listen over håndfaste bevis.

Norge er fyllt til raden av prinsippløse misunnelsesdrevne
åndsvake tafatte skrullinger som velvillig har fått programmert
hjernene sine til å tro at det er en menneskerett å få leve.
Derav følger rett til å ta fra andre uten deres samtykke (skatt).
USA representerer for disse noe diametralt forskjellig, hvor
befolkningen langt på vei har akseptert at veldig mange
mennesker er fattige uten at noen av den grunn mener at
dette er noe en bør gjøre noe med, og iallefall ikke ved bruk
av mer legalisert tyveri. Av denne grunn er det god næring
for amerikahat blandt nordmenn. Tronds litt spesielle vinkling
hvor det er amerikanske jøder han retter mesteparten av
sitt skytts imot tjener ikke til å forvirre andre enn de aller
dummeste blandt usenets lesere. Det er amerikahatet hans
som er fundamentet og det er plassert på toppen av grunnen
som sier at jordkloden eies av alle i fellesskap, vilkårsløst
hvor meget en gjør på denne grunn. Dette er de psykopapte
venstreradikaleres filosofiske grunnlag.