Ungdomshuset var intolerancens højborg
Fra : Peter B. P.

Dato : 02-06-07 17:12

Det er ellers det indtryk man får af denne artikel, hvor Carl_mar (men
om ham hvad du vil) blev jaget fra "Ungeren" med vold:

http://ekstrabladet.dk/112/article301255.ece

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-06-07 22:11

Peter B. P. wrote:
> Det er ellers det indtryk man får af denne artikel, hvor Carl_mar (men
> om ham hvad du vil) blev jaget fra "Ungeren" med vold:

Hvem ville ikke smide den idiot ud, hvis han kom masende?

Per V.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : Peter Heide

Dato : 02-06-07 23:40

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem ville ikke smide den idiot ud, hvis han kom masende?

he-he. helt enig.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-06-07 02:39

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> he-he. helt enig.

Jep, tolerancen ses her i aktion.

Fjolser.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-06-07 10:19

Peter B. P. wrote:

> Jep, tolerancen ses her i aktion.

Tolerance er da vist et ord, du kun kender fra ordbogen.

Per V.

Fra : Petse

Dato : 03-06-07 14:23

Den Sat, 02 Jun 2007 23:11:01 +0200 skrev Per Vadmand:

> Hvem ville ikke smide den idiot ud, hvis han kom masende?
>
> Per V.

Og så er det helt i orden at give ham et knytnæveslag i ryggen, fordi han
er idiot?

Fra : Peter Heide

Dato : 03-06-07 16:22

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så er det helt i orden at give ham et knytnæveslag i ryggen, fordi han
> er idiot?

De havde vist svært ved at få ham til at forlade bygningen. Efter flere
gange at have bedt ham om at skride fortsatte han med at ævle om
tomater og hvilken magtfaktor han er i danmark.

En stunt for at få noget omtale, det var hvad det gik ud på fra hans side
af.

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 18:30

On Sun, 3 Jun 2007 17:21:51 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>De havde vist svært ved at få ham til at forlade bygningen. Efter flere
>gange at have bedt ham om at skride fortsatte han med at ævle om
>tomater og hvilken magtfaktor han er i danmark.

Selvom manden er en komplet idiot, så giver det da ingen ret til at
bruge vold mod ham....

>En stunt for at få noget omtale, det var hvad det gik ud på fra hans side
>af.

Nå ja... Selvfølgelig er det offeret for volden der er den
skyldige....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-06-07 21:23

Alucard wrote:
> Selvom manden er en komplet idiot, så giver det da ingen ret til at
> bruge vold mod ham....

Men det er naturligvis ok, hvis dem der bruger vold er betjente ikke? ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 22:02

On 03 Jun 2007 20:22:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Men det er naturligvis ok, hvis dem der bruger vold er betjente ikke? ;)

Hvis disse betjente bliver bombarderet med brosten, så JA (for så er
det IKKE vold, men nødvendig magtanvendelse)...

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-06-07 22:27

Alucard wrote:

> Hvis disse betjente bliver bombarderet med brosten, så JA (for så er
> det IKKE vold, men nødvendig magtanvendelse)...

De mennesker, der blev fjernet fra ungdomshuset og spærret inde i månedsvis,
blev taget, mens de sov, og har således ikke smidt nogen brosten. De bliver
straffet, fordi de MÅSKE har TÆNKT på at smide med brosten. Hvad er det for
et samfund, vi er ved at udvikle os til?

Per V.

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 23:07

On Sun, 3 Jun 2007 23:27:29 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>De mennesker, der blev fjernet fra ungdomshuset og spærret inde i månedsvis,
>blev taget, mens de sov,

Ja, heldigvis for huset var stopfyldt med livefarlige våben (brosten,
jernstænger, brandbomber og meget andet)....

>og har således ikke smidt nogen brosten. De bliver
>straffet, fordi de MÅSKE har TÆNKT på at smide med brosten. Hvad er det for
>et samfund, vi er ved at udvikle os til?

Hvis du overnatter i et hus som du VED er fyldt med våben, så er du
sgu dummere end en våd badebro i november og selv ude om at blive
buret inde.....

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 04:43

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvis du overnatter i et hus som du VED er fyldt med våben, så er du
> sgu dummere end en våd badebro i november og selv ude om at blive

Her kan vel kun de to gymnasiedrenge have været 'lovligt undskyldt'.
Jeg forstår i øvrigt ikke at en af fædrene ikke kørte ind for at hente
dem, da det stod klart at en af dem havde glemt buskortet, og at den
anden blev sammen med den første.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-06-07 07:49

Per Rønne wrote:
> [...]
> Jeg forstår i øvrigt ikke at en af fædrene ikke kørte ind for at hente
> dem, da det stod klart at en af dem havde glemt buskortet, og at den

Du antager altså som udgangspunkt at forældrene har bil? ;) klokken
har vel været 2 da koncerten sluttede, og det var hverdag dagen
efter.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-06-07 09:12

Hans Joergensen wrote:

> Du antager altså som udgangspunkt at forældrene har bil? ;) klokken
> har vel været 2 da koncerten sluttede, og det var hverdag dagen
> efter.

Glem det, Hans. Ifølge politiapologeterne *) her i gruppen bør ethvert
ophold eller enhver forbindelse med ungdomshuset straffes strengt - og helst
blot administrativt, så ingen eventuelle uvildige diommere kan komme til at
forplumre sagen.

(* politiapologet: En person, der undskylder/billiger påoitiets adfærd til
værd en tid og er ude af stamnd til at indse, at ordensmagten nogen sinde
kan begå den mindste fejltagelse.

Jeg har for resten skrevet en sang om dem-

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 10:43

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Du antager altså som udgangspunkt at forældrene har bil? ;) klokken
> har vel været 2 da koncerten sluttede, og det var hverdag dagen
> efter.

Jeg antager at folk der bor i Nordsjælland og har børn der går i
gymnasiet har såvel bil [mindst en] som stort parcelhus. Jeg forventede
også at de havde så meget omtanke, så de kunne se, at politiet kunne
starte deres aktion på et hvilket som helst tidspunkt, men at de nok
ville gøre det tidligt en hverdags morgen.

Som det jo også skete.

Skulle de mod forventning ikke bo i parcelhus er det nok snarere fordi
huset har karakter af landsted med stald til rideheste. I det mindste
kunne de have beordret drengene til at tage en taxa hjem; familien
skulle nok betale.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-06-07 10:57

Per Rønne wrote:
> [...]
> starte deres aktion på et hvilket som helst tidspunkt, men at de nok
> ville gøre det tidligt en hverdags morgen.

Man er stadig ikke skyldig i hverken våbenbesiddelse eller forsøg
mod tjenestemand i funktion bare fordi man har opholdt sig i et hus
hvor der er en masse våben eller fordi nogen i det hus måske har
truet politiet med vold..

Kun indehaveren af disse våben er skyldig i ulovlig våbenbesiddelse,
og kun folk der rent faktisk har tænkt sig at slås med politiet er
skyldige i paragraf 119.

Hvis politiet ikke kan bevise at man har noget at gøre med de våben
eller at man har tænkt sig at slås mod politiet så er der jo som man
siger "ikke noget at komme efter"..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 11:20

> [...]

> Hvis politiet ikke kan bevise at man har noget at gøre med de våben
> eller at man har tænkt sig at slås mod politiet så er der jo som man

Dommeren anlægger en rimelighedsvurdering, og skelner naturligvis mellem
to drenge, der er på en 'engangsvisit', og så folk der hører til husets
kerne, og som må formodes at vide hvad der findes i huset, og hvad det
skal bruges til.

Kort sagt: det er op til dommerens afgørelse. Afgørelsen, dommen, kan
naturligvis ankes til landsretten, hvilket nok sker. Og dommeren vil som
basis til dommen have adgang til langt flere oplysninger end os
almindelige avislæsere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-06-07 12:11

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> naturligvis ankes til landsretten, hvilket nok sker. Og dommeren vil
> som basis til dommen have adgang til langt flere oplysninger end os

Din tillid til retssystemet er rørende.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-07 05:01

> [...]
> brosten. De bliver straffet, fordi de MÅSKE har TÆNKT på at smide med
> brosten. Hvad er det for et samfund, vi er ved at udvikle os til?

Vi bør udvikle os til et samfund, der stopper al vold konsekvent og med
kollektiv straf når nødvendigt.

Når Afrikas Horn kidnapper danske søfolk skal vi gøe som UK gjorde i 1780,
og bombe de boligkvarterer der er lette at bombe og som har forbindelse til
piraterne.

Det førte til at sørøveri stoppede dengang Nelson var hurtig på
bombeaftrækkeren.

Og BZ skal også straffes i flæng for de politiske holder hånden over de
voldelige.

Somalierne vil have løsesum fordi DANSKERNE ER HVIDE.
De er muslimer dvs racister

Fra : @

Dato : 04-06-07 18:36

wrote:

>De mennesker, der blev fjernet fra ungdomshuset og spærret inde i månedsvis,
>blev taget, mens de sov, og har således ikke smidt nogen brosten.

VÅS

ulovligt ophold på anden mands ejendom

fremstilling og besiddelse af ulovlige og dødsensfarlige våben

brandbomber, flammekaster slagvåben kastevåben

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-06-07 23:25

@ <1@invalid.net> wrote:

> VÅS
>
> ulovligt ophold på anden mands ejendom
>
> fremstilling og besiddelse af ulovlige og dødsensfarlige våben
>
> brandbomber, flammekaster slagvåben kastevåben

Jeg har omkring 3-5 store køkkenknive i mit køkken ... skal jeg også
anholdes ?

Det er ca. samme situation ... groft sagt. Du blander som sedvanlligt
æbler og bananer...

/thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-07 00:22

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har omkring 3-5 store køkkenknive i mit køkken ... skal jeg også
> anholdes ?

Hundreder af danske og udenlandske autonome havde _ihærdigt forsøgt_ med
stor muskelkraft og overbevisning af myrde betjente igenigen, så der var en
trussel i BZ-våbenlagret, som der ikke er i noget køkken-arsenal af knive
eller samuraisværd

At en tysker skulle på Rigshospitalet, fordi de ved rydningen brugte
giftgasser var rigeligt eksperimenterende, var et godt signal til disse
terrorister om, at de er selvmorderiske ulykkesfugle og leger med ilden.

Der er ingen politisk debat i demo imod husrydning - kun psy kopatisk had
mod menneskehed og medborgere.

Godhedsindustrien har formet og skabt disse bøller for at se om de kan
matche Islams helligkrigere

Fra : @

Dato : 05-06-07 11:43

On Tue, 5 Jun 2007 00:24:36 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Jeg har omkring 3-5 store køkkenknive i mit køkken ... skal jeg også
>anholdes ?

nej, det er fuldt lovlige køkkenredskaber

>Det er ca. samme situation ... groft sagt.

slet ikke,

f.eks. må benzin kun opbevaret i godkendte beholdere,

og det er alm. glasflasker IKKE

> Du blander som sedvanlligt
>æbler og bananer...

det er dine såkaldte analogier der ikke passer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-06-07 08:50

@ wrote:
> slet ikke,
> f.eks. må benzin kun opbevaret i godkendte beholdere,
> og det er alm. glasflasker IKKE

Så må politiet jo finde dem der ejer disse glasflasker med benzin,
istedet for blot at give skylden til alle der er i samme bygning som
de befinder sig i..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 06-06-07 14:54

On 06 Jun 2007 07:49:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Så må politiet jo finde dem der ejer disse glasflasker med benzin,
>istedet for blot at give skylden til alle der er i samme bygning som
>de befinder sig i..

hvorfor dog det?

der skal som bekendt skarp lud til skurvede hoveder,

og at politiet +domstolene vælger at bure en bande voldelige
terrorister inde for at sikre at fredelige borgere ikke bliver
forulempet ser jeg da kun positivt på

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-06-07 08:24

@ wrote:
> ulovligt ophold på anden mands ejendom

Giver en bøde på 1500,- første gang.

> fremstilling og besiddelse af ulovlige og dødsensfarlige våben
> brandbomber, flammekaster slagvåben kastevåben

De har ikke fundet nogle beviser der sammenkæder de fundne våben med
de folk de fandt i huset.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Petse

Dato : 03-06-07 16:34

Den Sun, 03 Jun 2007 17:21:51 +0200 skrev Peter Heide:

> [...]
> tomater og hvilken magtfaktor han er i danmark.
>
> En stunt for at få noget omtale, det var hvad det gik ud på fra hans side

Så måtte de ringe efter politiet, for at få ham fjernet, men de var vel
bange for at politiet ville tage dem alle med på stationen.
Uanset hvad, giver det ikke de unge ret til at slå ham.