Endelig en god muslimsk forening
Fra : Mark Jensen

Dato : 30-05-07 19:13

nemlig en der kæmper for retten til at forlade religionen. Noget der
burde være den største selvfølge, men det er noget af det værste man
kan gøre jvf Koranen.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/30/172303.htm?nyheder

Alt muligt støtte til forening, som nok skal sætte pisset i kog hos de
mange fundamentalister

Fra : Per Rønne

Dato : 30-05-07 19:33

Mark Jensen <alternative@available.com> wrote:

> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/30/172303.htm?nyheder
>
> Alt muligt støtte til forening, som nok skal sætte pisset i kog hos de

Eks-muslimsk forening ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : /Peter

Dato : 30-05-07 20:13

> Eks-muslimsk forening ...

Den får næppe så stor tilslutning som Ny Alliance, desværre.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-07 04:05

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> Den får næppe så stor tilslutning som Ny Alliance, desværre.

Og jeg må som etnisk, barnedøbt dansker siges at være uden for
målgruppen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk