Islamisering af Europas byer
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-07 17:37

Hovedafhugning af nationer: Islamiseringen af Europas byer.

Vi har set billeder på TV af hovedafskæring af vantro gidsler. Mindre
opmærksomhed har der været på det faktum at muhammedanerne er ved at hugge
hovedet af hele stater. Selvom dette sker i slow motion er det ikke mindre
dramatisk. Historisk har de større byer udgjort et lands "hoved", sædet for
de fleste politiske institutioner og den største koncentration af kulturelle
kræfter. Hvad sker der når dette "hoved" bliver skåret fra resten af
kroppen?

I mange lande i Vesteuropa, foretrækker muhammedanere at slå sig ned i
større byer, mens den indfødte befolkning fortrækker til mindre byer eller
landet. Tidligere kunne europæere og ikke-europæere rejse mellem lande og
besøge nye byer, hver med sit eget særlige karakter og særpræg. Snart vil
man kunne rejse fra London til Paris, Amsterdam og Stokholm og finde at man
kun har forladt en by domineret af burkaer og sharia for at finde... endnu
en by domineret af burkaer og sharia.

Af en eller anden grund, skal denne udslettelse af enestående bykulturer
hyldes som "kulturel diversitet". Englands befolkning er projiceret til at
stige med mere end 7 millioner i løbet af de næste 25 år. Disse
forudsigelser er endnu større end dem lavet Migrationwatch UK tænketanken,
hvis forudsigelser blev afvist som alarmistiske. Sir Andrew Green formand i
Migrationwatch, sagde at tallene var "overvældende". De undergraver
fuldstændig regeringens påstand om at have en velkontrolleret
migrationspolitik. Faktisk viser de at migrationen til UK er ude af kontrol.

Flere hvide familier flytter nu fra London til provinsen mens mange
migranter ankommer til hovedstaden. Migrationwatch siger at ændringen de
sidste 10 år har været extrordinær hurtig og uden fortilfælde. Hvide vil
snart være minoriteter i Birmingham og andre større britiske byer, hvilket
vil udgøre en "kritisk" udfordring til social stabilitet, ifølge Englands
racerelations overvågning. Statistikker viste at hvide og etniske
minoritetssamfund var stadigt mere adskilte.

"Asiatisk ungdom", en britisk eufemisme for Pakistanere og muhammedanere fra
Sydasien, er i dele af Oldham ved at danne no-go områder for hvide. En af
dem sagde: "Der er skilte overalt, der siger at hvide er her på egen risiko.
Det er et spørgsmål om hævn". Det er dog ikke kun hvide indfødte som er mål
for muhammedanernes vold, men også ikke muhammedanere. En rapport om hinduer
der blev jaget ud af den engelske by Bradford af unge muhammedanere, blev af
nogle hinduer beskrevet som "etnisk udrensning". Nogle af dem forlader byen
for at undgå "talebaniseringen af Bradford".

"Asian youths," a British euphemism for Pakistanis and Muslims from South
Asia, in parts of Oldham are trying to create no-go areas for white people.
One of them told: "There are signs all around saying whites enter at your
risk. It's a matter of revenge." However, it's not just the white natives
that are targets of Muslim violence, but other non-Muslims, too. A report on
Hindus being driven out of the English city of Bradford by young Muslims was
described by some Hindus as "ethnic cleansing." Some of them want to leave
the city to escape the "Talibanization of Bradford."

Læs mere fra denne interessante artikel på engelsk:
http://globalpolitician.com/articledes.asp?ID=2824&cid=3&sid=105

Jeg ved ikke om nogen kan rapportere fra de talebaniserede områder i DK?

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-07 18:06

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Jeg ved ikke om nogen kan rapportere fra de talebaniserede områder i DK?

Ikke endnu, selv om der er problemer for jøder på 'Norrebronx', og for
enkelte andre som Farshad Kholgi [ateist], Naser Khader [sekulær
kulturmuslim] og Pia Kjærsgaard [sekulær kulturkristen].

Vi har nemlig fået strammet op i tide, tror jeg. Lad os se om svenskerne
også får det ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-07 18:14

> Vi har nemlig fået strammet op i tide, tror jeg. Lad os se om
> svenskerne også får det ...

Det er da allerede for sent for Sverige, jeg har da intet håb tilbage på det
område.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-07 19:36

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Det er da allerede for sent for Sverige, jeg har da intet håb tilbage på det
> område.

Jamen, så kan vi da modtage en del ægte skandinaver, som flygtninge. Når
shariaen bliver for meget for dem ... vi kan fortælle svenskerne at vi
modtager så få flygtninge i dag, for at have plads til svenske
flygtninge, når de er blevet et etnisk mindretal i eget land.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-05-07 18:35

> [...]
> kulturmuslim] og Pia Kjærsgaard [sekulær kulturkristen].
>
> Vi har nemlig fået strammet op i tide, tror jeg. Lad os se om svenskerne

Det gør de ikke. Og mon ikke indvandringspresset stadig er højt, - man har
fundet nye måder at komme ind på, som regeringen ikke taler for højt om.

Et relateret emne er at "man" i Europa er ved at indrette sig mere og mere
på islam og sharia.

Her er et par bidder fra "Information" for et par dage siden:

Af Johann Hari

"Andenrangsborgere

En tyrkisk-tysk mand, som knivdræbte sin kone Zeynep i Frankfurt, fik lavest
mulige straf, fordi - som dommeren sagde - konen havde krænket "hans
mandlige ære, som han forstod den ifølge anatolske moralbegreber". Sikke et
nederdrægtigt kvindemenneske!
En tysk-libanesisk mand, som voldtog sin kone Fatima, idet han piskede hende
med sit bælte, fik en betinget dom, idet dommeren henviste til... nå ja, nu
kender vi melodien. (der havde været flere i artiklen)

---

I Tyskland i dag er muslimske kvinder altså på vej til at blive reduceret
til andenrangsborgere med en udhulet retsbeskyttelse. På grund af
multikulturalismens doktrin, som dikterer, at et samfund skal opdeles i
adskilte kulturer med forskellige normer, alt efter etnisk oprindelse.

Alt for ofte bliver denne problematik rodet sammen med andre dagsordener
eller fortrænges af angst for at støde nogen. ...

De tyske retssager viser klart, hvad der fundamentalt er galt med
multikulturalismen. Den antager, at indvandrere har deres egen og homogene
kultur, som de alle bør leve efter. Og den overlader det så til det mest
reaktionære og indskrænkede mænd i deres midte at definere, hvori denne
kultur består. Over hele Europa rådgiver imamer muslimske mænd om, hvordan
de skal tæve muslimske kvinder. I Spanien advarer f. eks. den populære imam
Mohammed Kamal Mustafa, om, at man ikke bør bruge "en for tyk stok", fordi
denne vil kunne efterlade ar, som kan opdages af "de vantro".
Og dog må brave kvindesagsforkæmpere som Labours Ann Cryer, der forsøger at
hjælpe disse kvinder, jævnligt se sig hånet for at være "racister".
Sandheden er, at de virkelige racister er de mennesker, som fordømmer
kvindehad og homofobi blandt hvide, men på mystisk vis forstummer, når sorte
og asiatiske mænd gør sig skyld i samme.

Tilmed har tyske domstole i den menneskevarme multikulturalismes navn
sammenlignet muslimske kvinder med mentalt handicappede. Den højeste domstol
i Nordrhein-Westfalen har således givet grønt lys for, at muslimske forældre
"har ret" til at forbyde deres datter at tage på lejrskoleophold med sine
klassekammerater, medmindre hun døgnet rundt er ledsaget af et mandligt
familiemedlem. Ifølge dommerne var pigen at ligne med en "delvis retarderet
person, som på grund af sit handicap kun kan rejse med ledsager".

'''''''''

Artiklen er oprindelig fra The Independent, og er oversat af tidligere
debattør her, Niels Ivar Larsen. Dengang kunne han ikke se nogen virkelige
problemer ved islam, - mon ikke han er blevet klogere.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-07 19:52

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Det gør de ikke. Og mon ikke indvandringspresset stadig er højt, - man har
> fundet nye måder at komme ind på, som regeringen ikke taler for højt om.

Jeg citerer fra:

<http://www.sappho.dk/Nr.%206%20maj%202007/kontinent.html>

=
Efter Heinsohns beregninger vil der i 2020 være omkring 300 millioner
unge muslimske mænd, men det er ikke dem alle, der vil være vrede. Et
voksende antal muslimske nationer - Algeriet, Libanon, Tunesien, Iran,
Tyrkiet og de rige emirater - er alle faldet under
nettoreproduktionsgrænsen. Iran har nu 1,7 barn pr. kvinde. Det er det
samme som i Danmark, men mindre end i Frankrig. De nævnte lande har
stadig ungdomsoverskud fra tidligere, men om ikke så mange år, vil de
ikke længere have noget overskud, der sætter dem i stand til at udgøre
en fare.
=

Og derudover citerer jeg fra samme sted:

=
Demografisk kapitulation
"Det bringer mig til noget, som jeg kalder 'demografisk kapitulation'.
Der er en meget simpel definition: Man tager mændene i alderen 40-44 og
sammenligner dem med drengene i alderen 0-4 år. Demografisk kapitulation
er, når man har 100 mandlige 40-44-årige overfor mindre end 80 0-4-årige
drenge. I Tyskland er forholdet 100/50, i Gaza-striben er det 100/464.
Jeg har sammenstillet nogle tal for dig, og heraf fremgår, at Danmark er
lige på kanten til demografisk kapitulation. Hos jer er forholdet
100/80."
=

Og om hvordan Vesten har forhindret en fred i Mellemøsten, ved at
understøtte en helt umådeholden palæstinensisk fertilitet:

=
Over for lande, der som Tyskland og Japan har kapituleret, står lande
karakteriseret ved "demografisk oprustning". Ud over Gaza er det bl.a.
de tre muslimske lande Afghanistan (100/403), Irak (100/351) og Somalia
(100/364). Det er således ikke tilfældigt, at de er præget af udbredt og
ekstrem voldsanvendelse og vil være det i adskillige år frem i tiden.
Dette gælder naturligvis også i Gaza og blandt palæstinenserne som
helhed.

- Så du tror ikke, at den såkaldte "fredsproces" mellem Israel og
palæstinenserne er realistisk?

"Nej, og grunden er den store fejl, der blev lavet i Oslo i 1991, da de
hemmelige forhandlinger mellem Arafat og Yitzhak Rabin begyndte. Fejlen
var, at man overhovedet ikke forholdt sig til den palæstinensiske
befolkningseksplosion. Palæstinenserne er næsten blevet seksdoblet inden
for de seneste 50 år. Man skulle have gjort to ting: Israel skulle have
indstillet sine bosættelser, og verdenssamfundet skulle have sagt til
palæstinenserne: Hvert barn i Palæstina vil blive brødfødt af
verdenssamfundet som før, for ved at acceptere, at ethvert
palæstinensisk barn er en flygtning, har verdenssamfundet et ansvar for,
at der er blevet født så mange børn. Men fra 1. januar 1992 betaler I
selv for jeres børn, ligesom en kvinde gør i Libanon, i Tunesien og
Algeriet. Det skulle man have sagt til palæstinenserne. Hvorfor nævner
jeg disse tre nationer? Fordi i disse samfund får en kvinde mindre end
to børn i gennemsnit. Havde vi gjort det for 15 år siden, ville vi i dag
have set en generation af unge palæstinensiske mænd med ringe
tilskyndelse til at gribe til vold mod hinanden eller mod jøderne. Men
vi gjorde det ikke, og derfor tror jeg ikke på fredsprocessen, selv om
Hamas skulle beslutte at skrive under på alt. Deres unge vil rive
sådanne overenskomster i stykker."

Heinsohn gør opmærksom på, at det er USA, EU og her særligt de
skandinaviske lande, der betaler for palæstinensernes enorme
børneproduktion. Men man bliver nødt til at indstille denne støtte,
således at palæstinenserne selv betaler for de børn, de sætter i verden
efter et vist tidspunkt.

- Hvorfor kan palæstinenserne ikke bare arbejde ligesom alle andre og
selv tjene til livets opretholdelse?

"Palæstina er en speciel sag. De har aldrig haft nogen chance for at
udvikle sig, fordi de har været på international understøttelse."
=

Læs hele artiklen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-05-07 00:07

> [...]
> stadig ungdomsoverskud fra tidligere, men om ikke så mange år, vil de
> ikke længere have noget overskud, der sætter dem i stand til at udgøre

Men det er jo alle smålande, - bortset fra Tyrkiet. Der er jo stadig gang i
eksplosionen i Egypten, og andre steder i Afrika - fx Somalie og Sudan. Og
så er der de asiatiske muslimske lande.

> Læs hele artiklen.

Ja, den er virkelig god, - men gode mennesker KAN ikke "rumme", at
virkeligheden skulle være så anderledes end de altid har troet, og de vil
benægte alt.

Fra : El Trabajador

Dato : 28-05-07 20:28

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i

> Artiklen er oprindelig fra The Independent, og er oversat af tidligere
> debattør her, Niels Ivar Larsen. Dengang kunne han ikke se nogen
> virkelige problemer ved islam, - mon ikke han er blevet klogere.

Ham husker jeg godt. Han var en superhalalhippienar af den type, der
desværre nok aldrig bliver klogere.
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-07 20:59

> [...]

> debattør her, Niels Ivar Larsen. Dengang kunne han ikke se nogen virkelige
> problemer ved islam, - mon ikke han er blevet klogere.

Jeg synes nu nok at kunne huske, at han var kritisk mod islam.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : qx

Dato : 28-05-07 23:27

"Knud Larsen" skrev i en meddelelse

> [...]

> multikulturalismens doktrin, som dikterer, at et samfund skal opdeles i
> adskilte kulturer med forskellige normer, alt efter etnisk oprindelse.

He - nå - var det dét globaliseringen skulle gå ud på.

Ja, skal man le eller græde. Næh der er ikke noget at le ad.

qx

Fra : qx

Dato : 28-05-07 23:34

"qx" skrev i en meddelelse
> [...]

Fra Information?! Kan de skrive den slags uden at komme med alle mulige
beklagende sidebemærkninger om, at det jo er de skrækkelige racister, der
har skrevet sådan og sådan?

Så må "tonen" da virkelig have fået en anden lyd.

qx

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-07 04:36

qx <quade@cafeer.dk> wrote:

> Fra Information?! Kan de skrive den slags uden at komme med alle mulige
> beklagende sidebemærkninger om, at det jo er de skrækkelige racister, der
> har skrevet sådan og sådan?

Ja, går du på biblioteket og læser avisen [netaviserne er jo efterhånden
ved at forsvinde - nu forlanges der gebyrer for det meste], vil du få
dig en overraskelse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-05-07 07:57

> Ja, går du på biblioteket og læser avisen [netaviserne er jo efterhånden
> ved at forsvinde - nu forlanges der gebyrer for det meste], vil du få
> dig en overraskelse.

Information har altid bragt gode artikler som den refererede, dvs artikler
som får mange gamle abonnenter til at få kaffen i den gale hals. Jeg gad
vide om en velmener som fx Per Vadmand - lige som fx en AHW - helt
tilfældigt ikke "ser" de artikler som modsiger hans faste verdensbillede, -
som jo går ud på, at HVIS der er problemer med indvandring eller med islam,
så er det alene Pia Kjærsgaards skyld

I UK går det stadig med hast den forkerte vej, med det en kommentator kaldte
det "multikulturelle samfund med adskilte monokulturer", - skolerne bliver
mere og mere apartheidprægede, og man roder nu med hvordan man kan *tvinge*
folk til at gå i skole sammen. Det er endnu værre end i Danmark mht
adskillelse.

Men også i England er det Pia Kjærsgaards skyld.

Fra : El Trabajador

Dato : 28-05-07 18:16

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> [...]
> kulturmuslim] og Pia Kjærsgaard [sekulær kulturkristen].
>
> Vi har nemlig fået strammet op i tide, tror jeg. Lad os se om

Vi har desværre ikke fået strammet op i tide. Vi har muligvis forsinket den
endelige muhamedanisering af Danmark med nogle få år.
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-07 19:36

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Vi har desværre ikke fået strammet op i tide. Vi har muligvis forsinket den
> endelige muhamedanisering af Danmark med nogle få år.

Vi ender med en 10-15% muslimer af den samlede befolkning. Fertiliteten
falder nemlig på sigt.

I Nordafrika skal fertiliteten allerede være nået ned under 2, så
befolkningstallet på sigt falder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-05-07 23:27

> Vi ender med en 10-15% muslimer af den samlede befolkning. Fertiliteten
> falder nemlig på sigt.
>
> I Nordafrika skal fertiliteten allerede være nået ned under 2, så
> befolkningstallet på sigt falder.

Det kan da højest være i lille Tunis, - Egypten fortsætter med at *forøge*
familiestørrelsen, og befolkningen øges med mere end 25% hvert tiende år.

Hvorfor i alverden skulle vi "ende med" 10-15% muslimer? Det kan jo ikke
lade sig gøre, når fx halvdelen stadig henter ægtefælle i hjemlandet, OG der
kan forventes stadig stigende antal flygtninge, - plus de mange som nu
kommer ind for at arbejde hos familien og for at få undervisning i
undervognsbehandling af trolley-busser.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-07 04:36

> [...]

> familiestørrelsen, og befolkningen øges med mere end 25% hvert tiende år.

Hvis du ellers læste artiklen, ville du se at det drejer sig om at i
samfund hvor man får ekstra penge, for at forsørge store børneflokke, så
bliver børneflokkene meget store, hvis deres kulturelle stade ellers er
til det.

> Hvorfor i alverden skulle vi "ende med" 10-15% muslimer? Det kan jo ikke
> lade sig gøre, når fx halvdelen stadig henter ægtefælle i hjemlandet,

Det har vi da ellers effektivt fået stoppet.

> OG der
> kan forventes stadig stigende antal flygtninge, - plus de mange som nu
> kommer ind for at arbejde hos familien og for at få undervisning i
> undervognsbehandling af trolley-busser.

Vi skal bare have fertiliteten ned i de flygtninge-producerende stater.
Og så skal vi skabe udvikling dér, hvilket tilsyneladende kun kan ske
ved at afskaffe ulandsstøtten. I så fald vil kun lande der er ramt af
'oliens forbandelse' forblive underudviklede og despotiske.

Kun når magthaverne er nødt til at indgå kompromiser med undersåtternes
repræsentanter, kan vi få den sociale kontrakt, der giver udvikling.
Ulandshjælpen hjælper til at modvirke dette.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-05-07 07:49

> [...]
> samfund hvor man får ekstra penge, for at forsørge store børneflokke, så
> bliver børneflokkene meget store, hvis deres kulturelle stade ellers er

Jamen det hjælper jo ikke os ret meget.

> Det har vi da ellers effektivt fået stoppet.

Har vi det? Da vi "stoppede" var det svjh 70-80 pct der hentede i
hjemlandet, - og hvad med dem der venter i Sverige?

> [...]
> ved at afskaffe ulandsstøtten. I så fald vil kun lande der er ramt af
> 'oliens forbandelse' forblive underudviklede og despotiske.

"Bare"

> Kun når magthaverne er nødt til at indgå kompromiser med undersåtternes
> repræsentanter, kan vi få den sociale kontrakt, der giver udvikling.
> Ulandshjælpen hjælper til at modvirke dette.

Det er rigtigt, men det går jo den forkerte vej i de helt store muslimske
lande, - men OK måske ser verden helt anderledes ud om 100 år

Fra : qx

Dato : 29-05-07 09:46

> "Bare"

He he - ja 'bare' . . . er der nogen der er i gang med dét?

Tænk at kineserne selv blev enige om at fastsætte en lov, som forbød hele
befolkningen af have mere end 1 barn. Tænk at de gjorde. Det må vist være
enestående i verdenshistorien.

Og hvordan gik det egentlig til, at en masse indiske mænd lod sig
sterilisere for at gavne landets forhold. Eller var det overhovedet derfor?

qx

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-07 10:36

qx <quade@cafeer.dk> wrote:

> He he - ja 'bare' . . . er der nogen der er i gang med dét?

Artiklen giver jo selv svaret:

<http://www.sappho.dk/Nr.%206%20maj%202007/kontinent.html>

Man skal ganske simpelt lade være med at giver børnetilskud. Lade det
være en økonomisk byrde at få børn.

Jeg taler naturligvis om de lande, der får for mange.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-05-07 10:47

> [...]
> være en økonomisk byrde at få børn.
>
> Jeg taler naturligvis om de lande, der får for mange.

Så du tror man får børnetilskud i Pakistan og Bangla Desh?

I klansamfund HAR man brug for mange børn, det er jo eneste livsforsikring.
Det er kun ganske få steder man kan bruge den med nul børnetilskud, - fx i
oliestaterne.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-07 11:06

> [...]

> Det er kun ganske få steder man kan bruge den med nul børnetilskud, - fx i

Tjae, lad mig citere fra artiklen:

=

- Af din bog får man den opfattelse, at ungdomspukler skaber fattigdom,
mens vi i Vesten har set forholdet modsat og betragtet ungdomspukler som
et resultat af fattigdom?

"Hvis en ungdomspukkel omdanner en stat til en fejlslagen stat, så vil
man se et sammenbrud af markedet og af produktionen, og det vil føre til
fattigdom. Hvis vi ser på tilfælde, hvor vi nu nærmer os en opblussen af
volden - Pakistan og Bangladesh - så kan man konstatere, at de begge har
en stadig vækst i den gennemsnitlige indkomst pr. indbygger - og tilmed
en signifikant vækst. Hermed har vi tilvejebragt grundbetingelserne for,
at de unge mænd kan være både velnærede og veluddannede, hvilken fører
til, at de bliver uregerlige. Hvis det så lykkes disse unge at ødelægge
landets infrastruktur, vil det resultere i fattigdom. Jeg har fulgt
denne proces tæt i den vestafrikanske stat Elfenbenskysten. Her har man
haft et system med syv børn for hver kvinde, samtidig med at
gennemsnitsindkomsterne voksede. Da så slagterierne startede, faldt også
gennemsnitsindkomsterne."

- Hvordan forklarer du, at det muslimske Mellemøsten var dybt
underudviklet, før man kunne tale om nogen ungdomspukkel. - ja før
europæerne - der jo får skylden for det meste - havde sat foden på
Mellemøstens grund? Bliver man ikke nødt til at inddrage religionen og
kulturen i regnestykket?

"Lad os se på disse små lande i Europa, der var i stand til at erobre og
kolonisere store dele af verden efter ca. 1500, begyndende med Portugal
og Spanien. Vores forklaring er normalt, at der var et pres på
ressourcerne pga. overbefolkning. Det modsatte var tilfældet. Da Spanien
startede sine erobringer i 1493 med Columbus' anden ekspedition, havde
Spanien seks millioner indbyggere, men i 1350 havde det ni millioner.
Spanien var altså ikke overbefolket. Derimod var der pludselig blevet
sat en masse børn i verden, fordi pave Innocens 8. i 1484 havde
dekreteret dødsstraf for fødselskontrol (det havde paven dengang magt
til), hvilket medførte en øjeblikkelig eksplosion i børnetallet. I
middelalderen havde man to-tre børn pr. familie, nu fik man pludselig
seks-syv. Det betød, at medianalderen i seks-millioner-befolkningen var
15 år, mens den i ni-millioner-befolkningen i 1350 havde været 28-30. Så
der var ikke tale om mangel på jord eller mad. Derimod blev der i en
håndevending mangel på positioner. Tidligere havde man opfostret en og
nogle gange to drenge i familien. Den ene kunne overtage bedriften, og
den anden kunne blive fæster et andet sted. Nu havde man pludselig tre
drenge, som ganske vist havde mad, men ikke positioner, og disse drenge
startede erobringerne og koloniseringen. Spanierne kaldte dem ganske
sigende for "secundones" - altså toere."
=
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-05-07 12:08

> [...]
> haft et system med syv børn for hver kvinde, samtidig med at
> gennemsnitsindkomsterne voksede. Da så slagterierne startede, faldt også

Ja, men der er sgu da ikke noget "børnetilskud" at fjerne i Pakistan og
Bangladesh.
OG de har, og har haft, en stadig stigende fertilitet.
Mener du, at vi burde sørge for at de bliver endnu fattigere for at undgå
ødelæggelsen af landenes infrastruktur pga mange børn og fyldte maver?

Jeg så forresten lige en ung mand i et læserbrev i "Dawn" fra Pakistan, -
han havde taget en uddannelse, men havde ikke udsigt til at kunne bruge den
til noget, han kunne nok hverves af islamister.

Fra : BigBother

Dato : 29-05-07 15:11

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> Vi har desværre ikke fået strammet op i tide. Vi har muligvis forsinket
> den
> endelige muhamedanisering af Danmark med nogle få år.

Ja, der er jo på ingen måde tale om, at den muslimske indvadring er blevet
stoppet - kun bremset. Så antallet af muslimer bliver ved med at stige.

Efter min mening ville det eneste anstændige over for de kommende
generationer være at man havde en målsætning om, at antallet af muslimer
ikke måtte stige yderligere. Så kunne man begynde at diskutere, hvilke
værktøjer, der skulle tages i brug for at opnå dette. Jeg har et par forslag
i skuffen, som jeg synes fortjener at blive afprøvet.

--
It looks like there was a conspiracy behind 9/11 if you really look at all
the facts - a lot of families now feel the same way.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 28-05-07 21:13

Per Rønne wrote:

> [...]
> kulturmuslim] og Pia Kjærsgaard [sekulær kulturkristen].
>
> Vi har nemlig fået strammet op i tide, tror jeg. Lad os se om svenskerne

Når det endelig går op for svenskerne at det er gået galt tror jeg at vi
kommer til at se en særdeles radikal løsning på problemet.
Noget med at anlægge en by med plads til 2 millioner muslimer i den del
af sverige der næsten har permafrost, og så tvangsflytte hele dynen
dertil (naturligvis med et tilbud om éen gratis flyrejse hvis nogen
skulle have lyst til at emmigrere).

- cep