Ulighed er godt!!!
Fra : Peter B. P.

Dato : 28-05-07 16:01

....når det er til gavn for de røde!

***

Nu skal almindelige borgere, der har betalt skatter i årevis, til at
stå bagest i køen, og de, der har brugt skattepengene, skal have
særrettigheder og privilegier, naturligvis betalt af de almindelige
borgere.

Ulighed gør ikke noget, når bare herrefolket får alle fordele.

Hvornår var det nu, vi så den slags sidst?????

http://180grader.dk/nyheder/Gratis_badmint...alt_ansatte.php

--
If you want to be happy for a day - get drunk.
If you want to be happy for a week - get married.

http://titancity.com/blog/

Fra : /Peter

Dato : 28-05-07 17:36

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
> borgere.
>
> Ulighed gør ikke noget, når bare herrefolket får alle fordele.
>
> Hvornår var det nu, vi så den slags sidst?????

DEAD!

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-05-07 20:34

/Peter skrev den 28-05-2007 18:35:
> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en
> meddelelse

> DEAD!

http://www.180grader.dk/nyheder/Gratis_badmintonbaner_til_kommunalt_ansatte.php

til selve nyheden.

Andre virksomheder har også personalegoder af forskellig slags.
For københavns kommune er det nok en af de billigste løsninger i forhold
til eventuelle alternativer

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-07 22:18

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Andre virksomheder har også personalegoder af forskellig slags.
> For københavns kommune er det nok en af de billigste løsninger i forhold

Det er jo grundlæggende set bare det sædvanlige pladder, som nogle liberale
tosser råber en gang imellem. Offentlig ansatte skal have en lavere løn end
privat ansatte, de skal arbejde dobbelt så hurtigt, kontrolleres i hoved og
røv og skal absolut ikke have frynsegoder. Bagefter står de samme tosser og
fatter ikke at man ikke kan tiltrække arbejdskraft....
mvh
Kim

Fra : Peter B. P.

Dato : 29-05-07 01:30

On 2007-05-28 23:18:21 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> said:

> [...]
> kontrolleres i hoved og røv og skal absolut ikke have frynsegoder.
> Bagefter står de samme tosser og fatter ikke at man ikke kan tiltrække

Og så spinnes der ellers for fuld drøn...!

--
"Technically, they're not homosexuals, they'll just fuck anything that
is hot and concave".

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-07 04:47

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> røv og skal absolut ikke have frynsegoder. Bagefter står de samme tosser og
> fatter ikke at man ikke kan tiltrække arbejdskraft....

Ja, se bare aftenens samtale i Deadline mellem Barfoed og Bondo ... men
Barfoed er jo også primært til skattelettelser for de rigeste ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-07 05:36

> Ja, se bare aftenens samtale i Deadline mellem Barfoed og Bondo ... men
> Barfoed er jo også primært til skattelettelser for de rigeste ...

Da Glistrup prækede moms istf indkomstskat var der basis for hurtigt at
halvere de offentlige udgifter.

Idag er vi i lommen på USA og Fogh fører nok klog politik ved at alliere sig
med S-agtigt DF . Vi straffes jo ikke for at have gæld, for USA har brug for
os og forkæler Fogh og Maersk

Selvfølgelig vil trivsel øges hvis der spares på offentlig ansattes løn - de
er ofte skadedyr.
Men journalister har magten og det må Fogh bøje sig for.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 29-05-07 05:39

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> [...]
> kontrolleres i hoved og røv og skal absolut ikke have frynsegoder.
> Bagefter står de samme tosser og fatter ikke at man ikke kan tiltrække

Arbejde dobbelt så hurtigt?

Den var god.

Thorkild

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-05-07 09:45

Kim2000 skrev den 28-05-2007 23:18:

> Det er jo grundlæggende set bare det sædvanlige pladder, som nogle liberale
> tosser råber en gang imellem.

Jeg går ud fra, at det mener at det er Peter BP's indlæg som er pladder?

nemmerlig

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-05-07 09:52

Carsten Riis skrev den 29-05-2007 10:44:

> Jeg går ud fra, at det mener at det er Peter BP's indlæg som er pladder?

at det mener rettes til at du mener.

beklager.