Skygge-Connie-aflaster
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-07 15:40

Miljøministeren er uvæsentligt.
Ikke een dansker blir syg af forurening
Men der kræves aflastning af fr Hedegaard - en skyggeminster

Who cares?

10000 muslimer fosser ind over grænserne hvert kvartal og tallet er
stigende. FAmiliesammenføring osv osv

Det er et kæmpeproblem

Fra : Martin Bak

Dato : 26-05-07 16:59

> Miljøministeren er uvæsentligt.

Bo Warming er uvæsentlig

> Ikke een dansker blir syg af forurening

Du udtaler dig her mod bedre vidende

> [...]
>
> Who cares?
>

> 10000 muslimer fosser ind over grænserne hvert kvartal og tallet er

Hvorfor?

Martin

Fra : /Peter

Dato : 26-05-07 18:27

> Bo Warming er uvæsentlig

> Du udtaler dig her mod bedre vidende

> Hvorfor?

Fordi danskerne ikke blot skal forsørge deres egen familie,
men også 1000'vis fremmede.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-07 20:45

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi danskerne ikke blot skal forsørge deres egen familie,
> men også 1000'vis fremmede.
KULTURFREMMEDE der ikke sætter menneskeliv højt, føder børn som var det
rotter og jo mere vi forsørger dem, jo flere børn sender de mod os som
helligkrigere med det farlige våben, befolkningseksposion her og
stemmeflertal dvs i magtovertagelse i et tossegodt demokrati

Fra : Martin Bak

Dato : 26-05-07 22:23

> [...]
> helligkrigere med det farlige våben, befolkningseksposion her og
> stemmeflertal dvs i magtovertagelse i et tossegodt demokrati

Hvor mange børn er det lige du selv har? Børn der er opdraget af BW vil jeg
anse for en større trussel for samfundet end stolte mennesker der har
overlevet trods megen modgang og modvilje.

Du er da vist selv også hvad man roligt kan kalde kulturfremmed, Hr.
Warming. Og du sætter endda en ære i det. Så klandr ikke andre for dét.

Martin

Fra : Pernille

Dato : 26-05-07 22:33

> [...]
>
> Du er da vist selv også hvad man roligt kan kalde kulturfremmed, Hr.
> Warming. Og du sætter endda en ære i det. Så klandr ikke andre for dét.

BW har flere børn, end han selv ved af...
Ja! - Sikke noget!

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-07 09:00

> [...]
>
> Du er da vist selv også hvad man roligt kan kalde kulturfremmed, Hr.
> Warming. Og du sætter endda en ære i det. Så klandr ikke andre for dét.

Moderen og ikke faderen er ansvarlig for børnene.

Ulandsmødre er mordere når de uansvarligt får børn uden at have giftet sig
med et godt skafferdyr der kan forsørge barnet.

Når jeg som donor hjalp en kvinde at få sit livs største ønske opfyldt - det
var dog især mine donrere der rejste langt og hjalp mange - så levere de
halvdelen af arkitekttegningerne til en skyskraber og moderen leverer den
anden halvdel af planen OG AL GRUND OG MATERIALE OG HÅNDVÆRKERARBEJDSKRAFT
TIL OPFØRELSEN AF DET NY MENNESKE

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-05-07 21:32

On 26 Maj, 16:40, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Who cares?
>
> 10000 muslimer fosser ind over grænserne hvert kvartal og tallet er

Du snakker. Connni arbejder. (håber jeg da).