Re: Koranen og Mein Kampf
Fra : Maz Spork

Dato : 23-05-07 20:33

On 23 Maj, 20:29, "Rea721" <s...@721.dk> wrote:

> Nej nej pophans, den går ikke. Ta venligst ansvaret for din egen
> midelmådighd.

Jo, den går faktisk ret godt. Som Paul Coelho skrev tidligere på året
i The Guardian: "Om Xenofobi - alle vestlige lande er inflitreret af
muslimer. Nogle af dem er sågar i stand til at tale venligt til os,
imens de venter på det rette øjeblik til at myrde os. Det påstås, at
begivenhederne den 11. september skete som følge af et
civilsationssamnenstød. Men det er løgn, for et
civilisationssammenstød forudsætter, at der eksisterer to forskellige
civilisationer, og det er ikke tilfældet. Der findes kun en
civilisation, nemlig vores. (udtalelser fremsat af lederne af DF, der
hermed sår kimen til en ny fascisme, som hele verden passivt iagttager
voske sig stor uden at tage seriøse skridt)."