Prøveløsladelser pr automatik ?
Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-07 08:12

Mon sådan en "mand" som
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/05/20/075829.htm ikke
bare burde spærres inde resten af livet, det så jeg ihvertfald gerne han
blev.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Ralph

Dato : 20-05-07 09:27

> Mon sådan en "mand" som
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/05/20/075829.htm ikke
> bare burde spærres inde resten af livet, det så jeg ihvertfald gerne han
> blev.

Så flyt du til et af de lande der praktiserer den slags - Iran, Kina, Cuba,
Rusland, USA eller....

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-07 10:17

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> Så flyt du til et af de lande der praktiserer den slags - Iran, Kina,
> Cuba, Rusland, USA eller....

Du mener det er ok at en voldsdømt på prøveløsladelse, først nikker en en
skalle, og derefter stikker en person ned ?

Der er sq da intet at sige at volden eskalerer når folk har den holdning
der, det er vel den 18 årige der er offeret ikke ?

Fra : Michael Weber

Dato : 20-05-07 12:07

> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/05/20/075829.htm ikke
> bare burde spærres inde resten af livet, det så jeg ihvertfald gerne han

Velkommen til Galleri Farveløs.
.....Og det næste billede vi ser her er et skræmmebillede af kunstneren
N_B_DK.
Kendetegnende for kunstnere fra periode er de karakteristiske brede
pendestrøg, manglen på detalje og nuance.
Grunden til denne metode er at få deres enkelte motiver til at fremstå mere
bastant i deres komposition.
Oftest vil man se at det gyldne snit er placeret præcis i deres motiv som en
naivistisk understregning
af kunstnerens holdninger.
Kunstnere fra denne periode, Preservismen á la Morten Korch , bruger få
virkemidler for at vække den samme eksistentielle angstfølelse, som Edvard
Munch berørte i "Skriget", hos beskueren, som f.eks. brugen af kun to
farver, sort og hvid.
Endvidere bemærkes at kunstnerne kun maler få typer af motiver i et billede
i et tilsyneladende rodet univers hvor kaos hersker.

Vi lader billedet stå et øjeblik.

.....Og det næste billede....

;)

Fra : @

Dato : 20-05-07 12:14

On Sun, 20 May 2007 13:07:29 +0200, "Michael Weber" <no@more.spam>
wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Velkommen til Galleri Farveløs.
<klip>
<den sædvanlige smøre hvis formål det endnu engang er at sløre fakta>

at du vælger at lade detaljen overskygge helheden viser blot at du
ikke kan/vil forholde dig til helheden/virkeligheden

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-07 12:28

"Michael Weber" <no@more.spam> wrote in message
> [...]
> Endvidere bemærkes at kunstnerne kun maler få typer af motiver i et
> billede i et tilsyneladende rodet univers hvor kaos hersker.

Det var for svært at forholde dig til sagen ? men jeg kan så forstå på dig
du mener det er helt ok at en voldsdømt person prøveløslades og genoptager
sit kriminelle liv, endda 2 gange på samme dag.

Fra : Kim2000

Dato : 20-05-07 12:42

> Mon sådan en "mand" som
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/05/20/075829.htm ikke
> bare burde spærres inde resten af livet, det så jeg ihvertfald gerne han
> blev.

At en 16-ÅRIG er prøveløsladt fortæller alt om systemets blødsødenhed...
Hvordan man kan overhovedet have nået at både lave det og afsogne og bliver
prøveløsladt på samme år.
mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-07 12:59

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> blødsødenhed... Hvordan man kan overhovedet have nået at både lave
> det og afsogne og bliver prøveløsladt på samme år.

16 årig ? nej gerningsmanden er 18, pigen der blev stukket ned er 16 år, der
står intet om alderen på den person den 18 årige nikkede en skalle.

Fra : @

Dato : 20-05-07 13:01

On Sun, 20 May 2007 13:42:06 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>Hvordan man kan overhovedet have nået at både lave det og afsogne og bliver

18 årig

jeg har en fornemmelse af, at den generelle hildning her i landet er
at vold straffes alt for mildt

Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-07 13:07

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> jeg har en fornemmelse af, at den generelle hildning her i landet er
> at vold straffes alt for mildt

Sagen her styrker ihvertfald ikke troen på straffene er hårde nok.

Fra : @

Dato : 20-05-07 13:28

On Sun, 20 May 2007 14:06:52 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Sagen her styrker ihvertfald ikke troen på straffene er hårde nok.

jeg har min tvivl om, om straf virker på forbryderen,
eller præventivt

men så længe krapylet er spærret inde laver det jo ikke ulykker