Og endnu et "ære"sdrabsforsøg...
Fra : Kim2000

Dato : 19-05-07 13:17

Uden at turde sige det højt, så er der vist ikke meget tvivl om det er
tilfældet.

http://ekstrabladet.dk/112/article300388.ece

Gudfaderbevares, er selv EB nu på vej til at være en politisk korrekt avis,
der fortier indvandrenes hærgen i landet. Ja, må være svaret.

mvh
Kim

Fra : Sten Schou

Dato : 19-05-07 14:42

> [...]
>
> Gudfaderbevares, er selv EB nu på vej til at være en politisk korrekt
> avis, der fortier indvandrenes hærgen i landet. Ja, må være svaret.

Tja, hvad pigmenteringen angår, er der vist ikke megen tvivl om, hvor på
kloden de hører hjemme. At Ekstra-Bladet så fortier dette, skyldes helt
givet Hans Engell, som hvad netop disse personager angår, lider utroligt
meget af berøringsangst, ganske som hans tidligere partifælle, Gitte
Seeberg. Mon ikke Hans Engell er på vej derover også?

Hilsen Sten

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-05-07 14:51

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Uden at turde sige det højt, så er der vist ikke meget tvivl >om det er
> tilfældet.

Det kan du roligt sige højt, meget højt !.
Den slags skal udråbes for alverden , at et moderne samfund som vores ikke
tolerere den slags æres flip.
Hvad i alverden skulle det ellers handle om ?.

> http://ekstrabladet.dk/112/article300388.ece
>
> Gudfaderbevares, er selv EB nu på vej til at være en >politisk korrekt
> avis, der fortier indvandrenes hærgen i landet. Ja, må være >svaret.

Det har længe været sådan !, og sjovt nok skader det mere
end det gavner.
Åbenhed om "fremmede's" andel i kriminalitet
Åbenhed om "fremmede's" Æres flip og kvinde og børne, mishandling , det er
den eneste måde der kan blive sat målrettet ind mod et voksende problem.
Som jeg plejer at sige, Medierne er på pletten når
prinsesse Mary besøger en getto, og der er masser af mennesker på gader og
stier, glæden vil ingen ende tage .
De store overskrifter komme frem .
Men i tusmørket , så er stierne underlige tomme og begivenhederne der , kun
omtalt med en lille notits.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Malene P

Dato : 20-05-07 03:42

> [...]
avis,
> der fortier indvandrenes hærgen i landet. Ja, må være svaret.

Hold nu op med igen og igen at nævne disse enkeltstående tilfælde. Og
ja -Hans Engell springer nok snart ud som medlem af flokken med tungen i
Khaders baldehøjde.

Malene P