Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-05-07 09:03

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Wednesday, May 16, 2007 CET 12:23, GMT 10:23
Subject: Ny-Alliance angriber såkaldte "absolutte" sandheder, herunder
Kristendommen.
6551 news:YYA2i.12$zH.3@news.get2net.dk

> Ny Alliance angriber kristendommen
>
> Formanden for Ny Alliance, Naser
> Khader, har det principielt ikke godt
> med abso... (*1) ...lutte sandheder. Og slet ikke
> med absolutte, religiøse sandheder.
[ ... ]
> Så heller ej i denne henseende mht. Grundloven, er det særlig smart at
> "for-fordele" Folkekirken ...
>
> Tværtimod !!!
>
> (Kirken bliver jo herigennem en luder, *skøge*, horeunge. Salme 127,1)

Øh ... Jeg sidder og læser i nogle gamle aviser, heriblandt et
debat-indlæg ...

(Kilde: Kristeligt Dagblad, Mandag den 14. maj 2007, side 7)

=== citat start ===

Muslimske kvinder og demokrati

En muslimsk kvinde i Folketinget kunne få muslimerne til at føle sig mere
hjemme i Danmark
(Af) Henrik Guldborg Bøge,
BA i Internationale Udviklingsstudier
og stud.comm. på RUC

=== citat slut ====

.... og kommer til at tænke på en af årsagerne til den islamiske
terrorisme ...

0665 news:4Gt2b.57293$Kb2.2562470@news010.worldonline.dk

> The Dally Star
>
> Den libanesiske avis skriver:
[ ... ]
> Interessant tankegang ... manglende udviklede evner til at udtrykke sig!

Det er vigtigt, at de (muslimerne) bliver aktivt inddraget i demokratiet
....(dét at være *medejer* af "virksomheden", Moder-Danmark und so weiter)...

ET-Break:
(2007-05-18, Friday, CET 09:32, GMT 07:32)
- "Hørt!"

Indenda havde jeg læst en anden overskrift:

(Kilde: Kristeligt Dagblad, Onsdag den 16. maj 2007, side 8)

=== citat start ===

"Jeg vil gerne slå fast, at jeg tager afstand fra al religiøs fanatisme,
hvad enten den er kristen, muslimsk eller jødisk. Jeg er medlem af det
eneste parti i Danmark, der går ind for en total adskillelse mellem kirke og
stat."

(citat hentet fra:)
Asmma Abdol-Hamid, Folketingskandidat for Enhedslisten, i læserbrev i
Jyllands-Posten.

=== citat slut ====

Og det er jo fint nok ...

Hmm ... Men du krævede da ellers, Asmma Abdol-Hamid, under Muhammed-krisen,
at vi danskere skulle gå på kompromis mht. vores *Grundlovssikrede*
ytringsfrihed (§77), og således give islamiske religiøse værdier
fortrinsstilling !!!

Er Enhedslisten gået fra forstanden, oder was ?

-

Last file-OUTPUT:
6563 news:M503i.98$5l6.75@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6564

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-05-07 09:53

"Jesus-loves-you" skrev
6564 news:s5d3i.20$EC6.12@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... og kommer til at tænke på en af årsagerne til den islamiske
> [...]

Anskuer vi det udfra en *biologisk* synsvinkel, da har det nok sin
berettigelse at inddrage chimpansen, idet den er vores nærmeste slægtning
med helle 98,4% *identisk* DNA.

Chimpanser flipper ud, når en problem-stilling bliver for úoverskuelig.

Og noget kunne således godt tyde på, at noget tilsvarende gør sig gældende
mht. Homo Sapiens.

Det er således fór simplificeret at gøre terrorismus til *primært* et
muslimsk fænomen. Ihukom fx. stats-terrorismen på Balkan, dengang "pesten"
hærgede i 1990'erne. Og så var der jo også Nazi-tyskland, Kommunismus und so
weiter!

Einem Monkey-world ?...

ET-Break:
(2007-05-18, Friday, CET 10:14, GMT 08:14)
- "Grow up!"

(Se venligst bort fra 10:14-udtalelsen, Jer på dk.videnskab, idet vi her - i
bedste fald - har at gøre med en såkaldt *subjektiv* information.)

FUT:
News:dk.videnskab

-

Last file-OUTPUT: