Ajax virker ikke i IE men gerne i FF
Fra : LaLLe

Dato : 13-08-07 11:21

Ja det er nok lidt forkert postet men da min ajax bruger noget php og der
ikke er nogen javascript nyhedsgrupper er det her det tætteste jeg kunne
finde. Peg mig endelig videre hvis der er noget bedre :)

Nå her kommer det:

Ja har lavet mig lidt ajax efter at have fanget hvordan det fungerede og det
virker som sådan også fint hvis man browser med firefox, men så snart man
springer på med IE6/7 så går den selv ind og melder fejl. Jeg er næsten
sikker på at det er fordi IE ikke er i stand til at læse de javascript
variabler men forstår ikke hvorfor.

Siden ligger på: http://www.stalkerzone.dk/?id=dyseberegner
http://pastebin.com/f67e9dd61 ligger selve koden af siden, og jeg ved
godt at ajax funktionen sender det til en anden fil men det er 100% magen
til den kode som der ligger oppe toppen hvor den også fanger variablerne.

Nogle gode hints eller idéer til hvordan jeg får det rettet til så det også
virker i IE6/7.

På forhånd tak

LaLLe

Fra : Christian Hansen

Dato : 13-08-07 11:38

Du sender dine xmlsvar som contenttype text/html - så knækker IE. Du
skal sende dem som text/xml

Mvh Christian

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 13-08-07 13:07

On Mon, 13 Aug 2007 12:21:04 +0200, "LaLLe" <lalle@stalkerzone.dk>
wrote:

>Ja det er nok lidt forkert postet men da min ajax bruger noget php og der
>ikke er nogen javascript nyhedsgrupper er det her det tætteste jeg kunne
>finde. Peg mig endelig videre hvis der er noget bedre :)

Der eksisterer faktisk en gruppe som beskæftiger sig med JavaScript.
Gruppen hedder dk.edb.internet.webdesign.clientside
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.