Send mail på et bestemt tidspunkt
Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 12-08-07 21:00

Kender I et værktøj på nettet, hvorfra man kan sende en mail på et
specificeret tidspunkt?
Et lidt skrabet screenshot på, hvad jeg ønsker, kan ses på
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/images/addon_preview/761/1

Konkret er det fordi jeg lige p.t. sidder uden min kalender og fandt et
produkt på nettet, der først bliver solgt om nogle uger: Derfor vil jeg
gerne sende mig selv en mailpåmindelse om det på den pågældende
udgivelsesdato.

Jeg kan i øvrigt fortælle at muligheden findes i Outlook - og også i
Thunderbird: https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/761
For at få det til at virke i nyeste version vha.
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=545377
(Dog skal versionsnummeret ændres til 2.0+)
Kristian Risager Larsen
http://kezze.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 12-08-07 21:14

Kristian Risager Larsen skrev:

> [...]
> produkt på nettet, der først bliver solgt om nogle uger: Derfor vil jeg
> gerne sende mig selv en mailpåmindelse om det på den pågældende

Var det ikke nemmere blot at sætte din mobil til at give en reminder på
dagen?

--
Mvh. John

Fra : Carl Drud

Dato : 12-08-07 21:22

On 2007-08-12, Kristian Risager Larsen wrote:

> Kender I et værktøj på nettet, hvorfra man kan sende en mail på et
> specificeret tidspunkt?

Google Calender måske..

http://www.google.com/intl/en/googlecalendar/tour2.html

> [...]
> produkt på nettet, der først bliver solgt om nogle uger: Derfor vil jeg
> gerne sende mig selv en mailpåmindelse om det på den pågældende

Se ovenfor.

--
Carl

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-08-07 23:49

Kristian Risager Larsen wrote:

> For at få det til at virke i nyeste version vha.
> http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=545377
> (Dog skal versionsnummeret ændres til 2.0+)

Hmmm... Den metode har lige hjulpet mig til at få mange "gamle" addons
tilbage i TB 2.0

Menueditor er en af dem (den virker fint med TB 2.0.0.6).

Jesper Poulsen

Fra : Lars HT

Dato : 13-08-07 07:28

"Kristian Risager Larsen" <noone@localhost.kezze.dk> wrote in message
> Kender I et værktøj på nettet, hvorfra man kan sende en mail på et
> specificeret tidspunkt?

http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002617#id1436

LetterMeLater

Lars

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 13-08-07 09:42

Fantastisk!
http://lettermelater.com kan virkelig anbefales!

Jeg var lige ved at kode min egen service (hvilket jeg muligvis gør, for
det er da trælst at skulle registrere sig) - det er jo kun et lille
website, et mailscript og en linje i crontab.

Kristian Risager Larsen
http://kezze.dk