Kabel og Router til Webspeed
Fra : Argh

Dato : 12-08-07 21:34

Hej jeg har brug for lidt eksperthjælp.
Min far har en webspeed forbindelse. Ville denne router virke på webspeed:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240155
Det er en Netgear RP614IS, ADSL Gateway Router incl. 4 ports switch,
Plastik cover

og ville dette kabel imellem router og PC virke:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800571
Det er et LAN Cable Twisted Pair, Unshielded, Yellow - 30 meter

Tak for svar
AA

Fra : ShutEye

Dato : 12-08-07 22:47

> [...]
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240155
> Det er en Netgear RP614IS, ADSL Gateway Router incl. 4 ports switch,

Skulle virke fint.
Vær opmærksom på, at hvis der har været andet udstyr registreret på
abonnementet, så skal man lige registrere igen.
Det er dog ikke noget særligt besvær.

> og ville dette kabel imellem router og PC virke:
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800571
> Det er et LAN Cable Twisted Pair, Unshielded, Yellow - 30 meter

Skulle også virke fint.