E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird og signaturer
Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-08-07 08:58

Jeg har brugt Thunderbird den sidste uges tid. Det er jo en meget
bedre emailklient end Windows Mail - efter min mening. Men jeg kan
ikke finde ud af, hvordan man laver signaturer. Det kan godt være, at
det er mig der skal have nye briller . Hedder det noget andet i
Thunderbird?. Jeg har selvfølgelig også kigget under hjælp.

Mvh.

Karsten

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-08-07 09:04

Karsten Jensen skrev:

>Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan man laver signaturer.

Lav en tekstfil i notesblokken (eller lignende program)
i kontoindstillinger vælger du Vedhæft denne underskrift og finder den fil
du lavede lige før

>Hedder det noget andet i Thunderbird?.

Ja der har det fået det efter min mening åndsvage navn "underskrift"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-08-07 09:13

Tak for den hurtige undsætning

Mvh.

Karsten

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 13-08-07 17:08

On 11 Aug 2007 08:03:35 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Ja der har det fået det efter min mening åndsvage navn "underskrift"

Det er da ikke så åndssvagt endda.
"Signature" på engelsk betyder "underskrift".

Det man på dansk forstår ved signatur er vel snarere en forkortet
underskrift, initialer eller et andet kort kendetegn, som jeg fx
underskriver mig med her:
kmo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-08-07 17:13

kristian mikael de freitas olesen skrev:

>snip

ændrer ikke ved min mening.
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=1367&highlight=underskrift

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-08-07 19:15

Den 13-08-07 18.12 skrev Ivan V. Klattrup følgende:
> kristian mikael de freitas olesen skrev:
>
> ændrer ikke ved min mening.
> http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=1367&highlight=underskrift

Hov, den tråd havde jeg helt glemt. Jeg har startet en ny i forummet med
oversættelsesfejl:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=3145
Du kan jo give din mening til kende (igen), det kan jo hjælpe med at
skubbe oversætteren i den rigtige retning

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-08-07 17:34

kristian mikael de freitas olesen skrev:

>underskriver mig med her:
>kmo

Har intet med den omtalte signatur at gøre.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud