SE 750i flytte kontakter til Memorykortet?
Fra : Rasmus O.

Dato : 11-08-07 15:30

Hej NG,
Jeg har flere kontakter end der kan være i telefonen,
kan jeg ændre i opsætningen, således de bruges på memorykortet?

MVH
Rasmus O.

Fra : BG

Dato : 13-08-07 18:42

"Rasmus O." <rasmuso@post.tele.dk> skrev i meddelandet
> Hej NG,
> Jeg har flere kontakter end der kan være i telefonen,
> kan jeg ændre i opsætningen, således de bruges på memorykortet?

Nej det er dessvärre ikke muligt.

Börje, fra Sverige

Fra : Anders

Dato : 13-08-07 20:05

Du kan sætte den til at gemme kontakterne på simkortet istedet for i
telefonens hukommelse.

Fra : Rasmus O.

Dato : 13-08-07 21:12

Hej BG,
Tak for svar, og ØV!

Hej Anders,
Tak for svar, der er ikke nok plads på SIMkortet, ØV!

MVH
Rasmus O.

Fra : Anders

Dato : 14-08-07 05:17

Så må du have mange. for en kontakt fylder normalt ikke ret meget...