Shrek i Imperial i går ("Spoiler")
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-07-01 12:16

Hej!

Er der flere her som var til Premiere Surprise i Imperial i går/nat?

De viste Shrek, og jeg ville lige vise min begejstring. Den er simpelthen
*hamrende* sjov! Laver sjov med en masse folkeeventyr og ikke mindst
Disney(land). Personligt regnede jeg slet ikke med at Robin Hood var franskmand
og at hans svende kunne River-dance! :) Der er simpelthen så mange ting i den
film at det ville fylde for meget at fortælle om det hele, så SE DEN!

Shrek skal ihvertfald hjem på min DVD hylde, ved siden af T2 UE (jeps, du læste
rigtigt!).

Jeg var efterhånden lidt træt at Premiere Surprise i Scala, idet de ikke viste
(min definition af) ordentlige film, men det lader til at Imperial tager over i
stor stil. Hvor Scala endte med at vise film som havde premiere ugen efter, så
har Imperial valgt film 2mdr fremme i tiden.

Så, når Shrek nu har premiere d. 7 September så husk at se den!

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Sjælland rulez

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 08-07-01 13:23

Efter også at have været inde og se Shrek, vil jeg også komme med min
uforbeholdte opbakning til denne genialitet af en film, og bare sige se
den!!!!

/jonas

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 09-07-01 03:25

Synes bare lige jeg ville sige at jeg hader jer alle sammen. ;) Venter
stadigvæk gladeligt på at de får snøvlet sig sammen og udgivet den i DK. Har
holdt mig LANGT væk fra spoilere af enhver slags... og jeg valgte ikke at gå
til surprise da jeg rent faktisk var meget overbevist om at de ville vise
Tomb Raider.. men jeg burde have sagt mig selv at Imperial havde lidt bedre
filmsmag end det... ;)

Hilsen en meget bitter..
Thorbjørn henckel

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-07-01 03:29

Hej!

"Thorbjørn Henckel" wrote:

> [...]
> Tomb Raider.. men jeg burde have sagt mig selv at Imperial havde lidt bedre

Tja, nu må vi se om Imperial holder stilen... I starten skal de ihvertfald kapre
de gamle Scalakunder.

Nogen der ved hvad de viste de foregående gange? Eller har der kun været een
gang?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-07-01 09:54

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> writes:

> Nogen der ved hvad de viste de foregående gange? Eller har der kun været een
> gang?

Første gang var det en eller anden film, der havde haft premiere dagen
før i USA. Jeg har glemt hvilken.

I juni var det Blow - god Johnny Depp-film.

Og denne gang var det så Shrek.

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 09-07-01 13:53

> Tja, nu må vi se om Imperial holder stilen... I starten skal de ihvertfald
kapre
> de gamle Scalakunder.

Personligt har jeg mange gange været til surprise i scala. og ærligt talt
skal der intet til at jeg ville gøre det samme i Imperial. de har jo trods
alt en lidt bedre biograf.. og tilsyneladende ikke en helt dårlig ide om
hvad folk vil se.. må hellere få billeter til næste måned. kunne jo være de
sneg A.I ind denne gang. :D

Fra : J.O.H.

Dato : 09-07-01 16:34

> [...]
>
> Er der flere her som var til Premiere Surprise i Imperial i går/nat?
>

> Så, når Shrek nu har premiere d. 7 September så husk at se den!

Aha! Det vil sådan set sige at omkring Oktober er der mulighed for
LOTR-surprice?

JOH

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-07-01 18:13

"J.O.H." <johaarup@inet.uni2.dk> writes:

> Aha! Det vil sådan set sige at omkring Oktober er der mulighed for
> LOTR-surprice?

_Det_ er nok ikke så pokkers realistisk. Legend of the Rangers er en
ren TV-produktion. Men det bliver da spændende at se den.

Spøg til side, generelt er surprise-filmene film, der _har_ haft
premiere i USA, og Lord of the Rings' parallelle verdenspremiere er et
marketing-stunt, som distributøren næppe må/vil ødelægge.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 10-07-01 18:54

"Peter B. Juul" wrote:

> [...]
> I speak only 0}._.{0 Det er for Tiden hvad jeg veed
> for myself. O/ \O Om Smørrebrød og Kierlighed." - J.H. Wessel.

Din sig hænger forresten i bybusserne i Århus for tiden - altså uden det
der Peter RockBear-pjat :)

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-07-01 23:11

> Spøg til side, generelt er surprise-filmene film, der _har_ haft
> premiere i USA, og Lord of the Rings' parallelle verdenspremiere er et
> marketing-stunt, som distributøren næppe må/vil ødelægge.

Endvidere får de store film generelt premiere forholdsvis kort tid efter den
Amerikanske premiere hvilket betyder at kopierne kommer til landet meget
sent og derfor skal man ikke regne med at se film der har premiere meget
mere end ca. en til halvanden måned ude i fremtiden. Med film som Shrek hvor
der skal laves en version med dansk tale er det selvfølgelig lidt nemmere at
hive originalen op til surprise lang tid før premieren.

Tenz.