Motorola V3 kan ikke gå på min Bluetooth d~
Fra : Jama

Dato : 11-08-07 11:43

Undskyld, hvis det er den forkerte Gr.
Min Mobil tlf. Motorola V3 Bluetooth (2006) kan ikke bruge min knægts PCs
USB Bluetooth extern (200kr.) Den kan ikke finde den, jeg har ringet til
suporten hos Motorola, som sagde det skulle være en Bluetooth fra Motorola
eller Phillips, kan det være rigtigt?Jeg bruger et USB kabel nu, for at
kunne få billeder etc. ud af tlf. men det syntes jeg ikke er
tilfredsstillende.
Mvh.Jama

Fra : Mads

Dato : 11-08-07 13:01

On Sat, 11 Aug 2007 12:42:37 +0200, "Jama" <non-paed@c.dk> wrote:

> [...]
>eller Phillips, kan det være rigtigt?Jeg bruger et USB kabel nu, for at
>kunne få billeder etc. ud af tlf. men det syntes jeg ikke er

Jeg bruger også et USB kabel nu, da jeg synes det er både nemmere
og hurtigere end med BT, men ellers så virker min V3 da fint nok
med min Belkin Bluetooth dongle, så det passer altså ikke at det SKAL
være Motorola eller Philips.

mvh Mads

Fra : Jama

Dato : 12-08-07 09:57

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og hurtigere end med BT, men ellers så virker min V3 da fint nok
> med min Belkin Bluetooth dongle, så det passer altså ikke at det SKAL

Takker, men ikke min.
Min Dongle, en Tren? Når jeg går ind Min V3s menue/værktøj/forbindelser/
indstillinger/Bluetooth/find, så søger den 60sec. men kan ikke finde donglen
på PCen. Den kan simpelthen ikke se min USB dongle, det kan alle vores andre
Mobil tlf. f.eks.Siems/Nokia etc. gøre, ingen problemmer, men ikke Motorola
V3. Jeg gider ikke ha USB kabel med alle steder, pludselig har man glemt
det, jeg bruger det også til min ekstra USB 2.5 Harddisk til den Bærbar.
Ellers skal du ud og købe et nyt, og det kan ikke lige fås der, hvor jeg
bor. Jeg må prøve et andet mærke i Bluetooth dongle, hvis jeg ikke kan få
donglen til at virke.
Jama

Fra : Jama

Dato : 12-08-07 09:57

Fra : Snakee

Dato : 15-08-07 22:58

Sat, 11 Aug 2007 12:42:37 +0200 skrev Jama følgende på hovedet af en
knappenål:

> [...]
> eller Phillips, kan det være rigtigt?Jeg bruger et USB kabel nu, for at
> kunne få billeder etc. ud af tlf. men det syntes jeg ikke er

Det kunne godt tyde på at du ikke har fået gjort donglen synlig for
telefonen. Jeg kender ikke den benævnte dongle men prøv at se efter i
indstillingerne. Der skal være en indstilling der hedder noget i stil med
skjul eller skjul ikke for andre enheder.

Hvis donglen ellers er sat korrekt op vel at mærke.

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.