Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Service på Sigma?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-08-07 13:03

Hey,

Hvem laver service på Sigma i Københavnsområdet? jeg vil helst undgå
fordyrende mellemled så det ville være dejligt om man kunne slippe
for at indlevere hos en forhandler..

Blænden i min fisheye gider ikke lukke op :(

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-08-07 14:29

"Hans Joergensen"
> [...]
> for at indlevere hos en forhandler..
>
> Blænden i min fisheye gider ikke lukke op :(

Fovitech ude a Hillerød a, ring og tag der ud med skidtet,
hvis der ikke r for travlt og det ikke er hjerne kirugi kan
du måske være heldig at få det fikset på stedet.. -max-

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-08-07 14:59

-max- wrote:
> Fovitech ude a Hillerød a, ring og tag der ud med skidtet,
> hvis der ikke r for travlt og det ikke er hjerne kirugi kan
> du måske være heldig at få det fikset på stedet.. -max-

Oh, jeg troede kun de var sådan nogle import-mennesker, der står
nemlig ikke umidbart noget om service på deres side :) men jeg vil
give dem et kald i næste uge.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-08-07 15:53

Hans Joergensen wrote:

> Oh, jeg troede kun de var sådan nogle import-mennesker, der står
> nemlig ikke umidbart noget om service på deres side :) men jeg vil
> give dem et kald i næste uge.

Jeg mener, og hæng mig ikke op på det, at der er kommet nyt værksted til
Sigma objektiver, dog stadig nogle her i Danmark.. hmm .. men det kan de
helt sikkert fortælle dig ved Fovitech, de er så flinke :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ksk

Dato : 10-08-07 16:26

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Oh, jeg troede kun de var sådan nogle import-mennesker, der står
> nemlig ikke umidbart noget om service på deres side :) men jeg vil
> [...]

jo jo jeg pleje at servicer deres gasfyr og kan kigge ind i værkstedet ..
nå jeg slæber kompress frem spring din alle i skjul og støvet ligge tunget
i luftet

men flink folk

KsK

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-07 16:10

> [...]
> for at indlevere hos en forhandler..
>
> Blænden i min fisheye gider ikke lukke op :(

http://www.fovitech.dk/fotodok/sigma/index.htm ring til dem og få nærmeste
servicecenter. Det er ikke Fovitech i Farum længere, men husker desværre
ikke navnet på det firma i Kbh., som tager sig af service.
Mvh,
Hans

Fra : kim

Dato : 13-08-07 14:44

Ja held og lykke.
Har lige efter 1½ månede fået min 24-70mm f2,8 tilbage fra service pga.
Frontfokusering. Så skulle den være klaret skrev de, men nej nej, nu er den
sku mere gal end da de fik den over.

Elendig i fokus, og stiller skarpt på alt andet end det den skal..
Måske er jeg bare uheldig, ellers så er det objektiv bare noget lort.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-08-07 14:57

kim wrote:
> Ja held og lykke.

Tak tak.

> [...]
> Elendig i fokus, og stiller skarpt på alt andet end det den skal..
> Måske er jeg bare uheldig, ellers så er det objektiv bare noget lort.

Heldigvis fejler fokus da ikke noget på mit, og kvaliteten kan man
næsten ikke brokke sig over da det er blevet brugt rigtig meget og
både har været udsat for hård behandling fra mig, samt københavns
politi der mente at det var fint nok at det bare kunne ligge og
rasle rundt sammen med noget værktøj i bunden af min rygsæk..
brok brok :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69