Hovedtelefoner til en Creative Zen Nano
Fra : Steen

Dato : 10-08-07 15:02

Jeg skal bruge et par hovedtelefoner (med bøjle over hovedet) som passer i
impedans til en Creative Zen Nano

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=208742

Jeg har prøvet et par stykker, som jeg havde liggende, men de duer ikke -
lyden er for svag.

Ved nogen hvilke hovedtelefoner, der passer.

Kan jeg regne med, at creatives egne hovedtelefoner duer, f.eks. disse:

Den sidste er ganske vist uden hovedbøjle, man kan godt bruges, da det
primære er, at det er store "høre-chokolade-boller". Forklaringen er, at de
skal bruges af en, som i forvejen bruger høreapparat (så findes der måske et
eller andet død smart?).

/Steen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-08-07 22:44

Steen wrote:
> Jeg skal bruge et par hovedtelefoner (med bøjle over hovedet) som passer i
> impedans til en Creative Zen Nano

Pris?

> Jeg har prøvet et par stykker, som jeg havde liggende, men de duer ikke -
> lyden er for svag.

Hvad har du prøvet?

> Kan jeg regne med, at creatives egne hovedtelefoner duer, f.eks. disse:

Ja, men det er ikke sikkert at lyden er god - det er den sjældent ved
Creative.

Jesper Poulsen