Joomla
Fra : Hviid

Dato : 09-08-07 17:22

Hej forum

Jeg vil prøve Joomla på min Sambar server.
Efter installation af PHP samt Mysql, som Joomla jo kræver, kan jeg ikke
komme videre. Når jeg går ind på www.minwebadresse.dk , administration -
installation/index.php, får jeg følgende fejl, MySQL support Unavailable
i Joomla preinstallation tjek.
Jeg har ikke før rodet med Mysql, så mangler derfor et godt råd.
Under installationen af Mysql er den sat op til auto start.
Henrik

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 09-08-07 22:12

Hjælper det her: http://docs.mambo-foundation.org/content/view/76/96/

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html

Fra : Hviid

Dato : 10-08-07 21:10

Tak for hjælpen Brian.

Så kører det, jeg manglede at installer php_mysql.dll.

Stort tak herfra
Henrik