Mail og sendmail
Fra : Harald

Dato : 07-08-07 18:15

Hej

Jeg benytter funktionen mail til at sende mail med og det virker normalt
fint.
Jeg har i øjeblikket i en kortere periode 2 netkort i min server med hver
deres internet forbindelse (TDC ADSL og en Energi Midt fiber). Kan man nogen
steder fortælle, php eller sendmail eller hvad det nu er der sender mailen,
hvilken netforbindelse der skal benyttes? Problemet er at jeg i php.ini har
sat smtp serveren til smtp.mail.dk hvilket er TDC´s server men nu syntes
systemet efter en genstart åbenbart at det er fiber forbindelsen der skal
benyttes og så virker det jo ikke med smtp.mail.dk hvilket det helst skulle
fortsætte med.

Benytter Apache, php, windows XP

/HK