Kan ikke sende mail i Windows Mail
Fra : Finn Andersen

Dato : 07-08-07 16:21

Hej Alle

har nu forsøgt næsten alt for at få min Udbakke til at fungere
men er ved at opgive.
Så derfor , er der nogle der har forstand på Vista´s Mail program vil jeg
meget gerne have hjælp

Har forsøgt med smtp.mail.dk og asmtp.mail.dk

findes der nogle opsætninger på nettet vil jeg gerne have nogle links

Jeg har TDC bredbånd

på forhånd mange tak

Finn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-08-07 17:52

Den 07-08-07 17.21 skrev Finn Andersen følgende:

> Så derfor , er der nogle der har forstand på Vista´s Mail program vil jeg
> meget gerne have hjælp

> findes der nogle opsætninger på nettet vil jeg gerne have nogle links

Prøv at se her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5677
Hjælpen er til Outlook Express, men så vidt jeg husker, er forskellen
ikke så stor. Siden fortæller også, hvordan du kan få hjælp af en
supporter hos TDC, hvis guiden ikke hjælper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : ebbe

Dato : 07-08-07 18:52

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> ikke så stor. Siden fortæller også, hvordan du kan få hjælp af en
> supporter hos TDC, hvis guiden ikke hjælper.

Det kunne være afsnittet med, at du skal opgive kundenummer og adgangskode
for at 'få lov' at sende, der driller.