Vista og outlook
Fra : Jens Greisen

Dato : 07-08-07 09:12

Når jeg vil sende og modtage post, beder outlook om adgangskode hver
gang jeg åbner programmet på trods af, at jeg har bedt om at
adgangskoden bliver gemt. Har andre haft samme problem og findes der
en løsning? Er lige gået fra Win.XP til Vista og mailprogrammet er
korrekt opsat i følge TDC og computerekspert som er konsulteret.Jeg
håber een i panelt har en løsning. Venlig hilsen Jens G

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 07-08-07 09:17

On 07-08-2007 10:12 Jens Greisen (slet 3CYWU) wrote:
> [...]
> gang jeg åbner programmet på trods af, at jeg har bedt om at
> adgangskoden bliver gemt. Har andre haft samme problem og findes der

Denne KB-artikel har hjulpet mig med det problem nogle gange, også på
andre OS'er end de anførte, så måske virker det også med Vista -
http://support.microsoft.com/?kbid=216382

Mvh. Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

www.mzh.dk

Fra : Jens Greisen

Dato : 07-08-07 10:00

Mikkel Z. Herold <mikkel@[remove_this]mzh.dk> skrev:

>Denne KB-artikel har hjulpet mig
> [...]
Det tør jeg ikke bruge da, der vist kan ske uoprettelige skader,så jeg
vil foreløbig afstå fra din løsning, jeg har ikke megen forstand på de
ædlere dele af copmputere så
derfor, men tak alligevel Jens G