E-Mail
webnoob 5265
Fejlmeddelelse i Outlook
Fra : Elin

Dato : 06-08-07 21:10

Når jeg starter outlook får jeg pludselig en fejlmeddelelse med
overskriften. windows - Ingen diskette. Derefter følger en lang række
fejlparametre. Fejlen er opstået efter jeg har fået nyt multipanel og alle
drev derved har skiftet bogstav. Jeg plejede at have Outlook indstillet til
automatisk backup på min eksterne harddisk, som jo altså har fået nyt
bogstav. Jeg har prøvet, om jeg kan ændre instillingerne, men kan ikke finde
ind til det.
vh
Elin Kuijers

Fra : Elin

Dato : 06-08-07 21:25

"Elin" <elin@kuijers.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til automatisk backup på min eksterne harddisk, som jo altså har fået nyt
> bogstav. Jeg har prøvet, om jeg kan ændre instillingerne, men kan ikke
Nu har jeg geninstalleret PST backup. Men jeg kan ikke húske, hvordan jeg
kommer ind til indstillingerne, når jeg bruger Vista-. Den vises ikke i
menuerne.
vh
Elin Kuijers

Fra : Elin

Dato : 12-08-07 10:34

> [...]
> Nu har jeg geninstalleret PST backup. Men jeg kan ikke húske, hvordan jeg
> kommer ind til indstillingerne, når jeg bruger Vista-. Den vises ikke i
Nu har jeg også fået ændret alle drev-bogstaver tilbage - men lige meget
hjælper det.
Problemet opstår kun i Outlook, og jeg er snart træt af alle de ekstra klik
for at få lov til at komme videre.
Jeg har også lige skannet min maskine igennem med PC-cillin uden at finde
noget.
vh
Elin Kuijers